Sunday, August 15, 2010

Newyork'tan sesleniyorum :)

Evimize geldik cuma gunu, ucagımız İstanbul'dan bir bucuk saatlik rotarla kalktı, yolculuk cok iyi gecti , Mirzahan dort saate yakın Ahrar'da uc saat kadar uyudu ,dokuz saatde geldık 11 saatte gelmemız gereken yolu her iste bir hayır varmıs gec kalkınca ucak, hızlı geldik :) valizlerde sorunsuz gecti yiyecekler de oyle :)

Iki ay boyunca sadece supurulmus olan evimi temizlemeye calısıyorum :) oructa zor ama yavas yavas yapıcaz mecbur :)


Mirzahan iki gundur sabah onbirde dısarı cıkıyor ogle yemegı ıcın eve ugruyor sonra saat yedıye kadar tekrar dısarıda :) cok ozlemıs arkadaslarını evi :) bir de bana anne ben ps3 oynayacagıma dısarıda arkadaslarımla oynuyorum diyor :)


Aksam dokuzda uykumuz gelıyor goz kapaklarımıza hakim olamıyoruz dun evde herkes bir kosede uyumus saat on ikide kalktım topladım milleti odalarına gondedim :) saat farkı oldugu icin Turkiye ile ilk gunlerde uyku sorunu oluyor :)

İftarlarda camideyiz insallah , bizden haberler boyle :)

10 comments:

Aygül said...

Şeymacım çok şükür ulaşmışsınız evinize.Hayırlı Ramazanlar.

Bir Terazi Kizi... said...

Sag salim ulasmaniza sevindim,hayirli Ramazanlar dilerim,saglicakla kalin...

Rana Eslem GULMEZ said...

hosgeldiniiiiz memlekete)))

* *selinka* said...

YOLCULUKTAN KURTULMUŞUN YA SEVGİLİ ŞEYMA BOŞVER HERŞEY DÜZELİR CANIM.BENİM VİRÜS TAKILDI YİNE BÜYÜK HARF ATIYOR SEVGİLER CANIM.ALLAH YARDIMCIN OLSUN.HAYIRLI RAMAZANLAR...

ayça&ihsan said...

newyork'tan said :)) sevindim sağ salim ulaşmanıza herkese selamlar

New York'tan said...

Tesekkurler arkadaslar :)


Newyorktan said beni guldurdunuz sabah sabah Allah ta sizi guldursun :))

sevilay said...

çok şükür ulaşmışsınız evinize,tatiller güzelde şu eve dönünce temizlik var ya insanı yoruyor:)allah yardımcınız olsun

ZarpandiT said...

haydi bakalım kaldıgı yerden devam :)

iffetin günlüğü said...

Evine kavuştun demek.Ben epeydir nete bakamadım.İnşallah işleri kolaylamışsındır Oruçluyken zor olur ama Allah yardımcın olsun..selamlar.

Red Riding Hood said...

Mirzahan çok büyümüş annesi. Boy atıyor sanki değilmi ?