Saturday, August 21, 2010

Uzun Gecen Gunler

Resim 1046
Kardesımın fotograf makınesınde buldugum fotograflar , gezmek istiyorum Newyork'u ama oruc oruc mumkun degil, sabah biraz gec kalkıp cocukları doyurup sonra cocuklara yemek yapıp :) biz evde yemedigimiz icin ,aksama iftara camiye gidiyoruz otuz gun boyunca iftar oluyor, her gun birisi verıyor gecen hafta salı gunu bizim yemegimizdi, corba - yemek -pılav- salata , ıcecekler meyve ve tatlı oluyor menude, cok zevklı gecıyor , herkese acık ıftarlar, araplar pakıstanlılardan da var gelen, servıslere yardımcı oluyoruz arkadaslarla imece usulu oluyor :) evde ıftar yapmıyoruz cogunlukla o yuzden yemekleri cocuklara yapıyorum, ogleden sonrasını dinlenerek gecirmeye calısıyoruz uzun gunler gecmek bilmiyor :)

Resim 1049_picnik

Resim 1045_picnik


Resim 1051_picnik

Ahrar'ın sol gozu kanlandı aksamları daha belirgin oluyor , bugun doktora goturdu babamız bir sey cıkmamıs damla vermis sadece bir de kan testi yaptırmamız gerekıyor yasında olması lazımdı ama geciktirdik.
Mirzahan Turkiye de kitap okumaya devam etti , ders tekrarı yapması lazımdı biraz gevsekti bu konuda yaz okulu da olunca fazla zorlamadım , bugun kutuphaneye gidip yeni kitaplar aldılar her gun ders tekrarına basladı 8 eylulde acılıyor okullar dokuz eylul de bayram :) gitmiyorlar okula izinli sayılıyorlar.
Caminin altına yeni dukkanlar acılmıs birisinde icecekler satılıyor cinliler isletiyor, smootiler, buzlu icecekler iftar sonrası super gidiyor bir de bubble tealerı varmıs onu denedim fena sayılmazdı :)
İftardaki tatlılar kesmiyor beni bugun tiramisu diye baslamıstım tatlı yapmaya ama damla sakızlı muhallebili kedi dili pasta oldu, iftar sonrasının hayalili kuruyorum simdi :)

9 comments:

ZarpandiT said...

az sabır hemşom inşallah beraber gezeceğiz :)

Nihan SARI said...

Şeyma,
fotoğraflar çok güzel.iyi ramazanlar.ve nice mutlu yıldönümleri.eşin için yazdıkların ayrıca çok güzelmiş.sevgiler.

New York'tan said...

senle yine gezeriz ama benim manhattan yapmam lazim :)

Tesekkurler Nihan :)

style m said...

hmm nasil lezzetli duruyor burdan beri ;))
iyi ramazanlar ;)

Red Riding Hood said...

Fotolar gerçekten çok güzel.

iffetin günlüğü said...

Tatlı nefis görünüyor..dün benim burnuma da bir tiramisu koktu ki hemen defettim tabi:)

Ayrıca Ahrara geçmiş olsun..

our twins of new york said...

Seyma oncelikle gecmis yildonumun kutlu olsun:) Allah nice yillar nasip etsin sizlere cocuklarinizla ve torunlarinizla birlikte...

Orucluyken yemek sitelerine girmiyorum, ama bu tatliyi gorunce "ahhh Seyma yaa" dedim. Haberin olsun:)

yemekbiraşk said...

fotoğraf kareleri çok güzel ayrıca çilekli muhallebide enfes olmuş :)
sevgiler..

sevilay said...

tatlının görüntüsü harika.Eminim tadıda öyledir:)afiyet olsun size