Tuesday, September 28, 2010

Boya icinde kaldim,Renk konusunda yardim rica etsem :)

Evde esyalarda yaptigimiz degisiklikten dolayi boya isine giristim :) gaza geldim daha oncede yapmisligim var boya :) , iki oda boyadim iki gunde , simdi oturdugumuz oda kaldi onun rengine karar veremedim , siyah ve gri tonlarina sizce hangi renk gider ? ben netten arastirdim , bir kac renk var aklimda , varsa degisik fikirleriniz bekliyorum :)

Esim cok yogun oldugu icin yardim edemiyor bana , kardesimde pis calisiyor :) onu da ben istemedim :) aksam babamiz geldi saat 10 gibi konusuyoruz aramizda oturdugumuz odanin boyanmasi lazim mutlaka bugun , tamam gece alalim boyalari sen yaparsin sabaha dedi bana :) bende yuzune bakiyorum acaba dogru mu anladim diye :) oyle gorevim olmus ki kimse yardim etmeyi dusunmuyor bana :) tamam dedi sonra bende yardim ederim ama umidim yok tabii :)

Hadi bana kolay gelsin toplanmasi lazim esyalarin :)

14 comments:

*selinka** said...

erkekler sorumluluk aldıkca verirler canım.sormazlarda artık nerde kaldık diye.hayırlısı.bence acık renkler ferah gösterir,sende yap gitsin hoşuna gideni sen emek verdin senin zevkin olsun.sevgiyle mutlu kal.kolagelsin.

STYLE M said...

bende siyah ve gümüs rengi yaptim.ama duvarlari beyaza boyadim ferah olsun diye sonra bir duvarin ortasina siyah gümüs karisik duvar kagidi yapip ortasina plazma gelecek sekilde .yan ksimlarina mavi neon isik veren lamblar takilacak ama görünmeyecek lambalar.tabiii benimkide tembel plazma bekliyorum ;( herseybitti ama tv yok .

iffetin günlüğü said...

benim aklım fikrim beyaz da olduğu için style m arkadaşın fikrine katılıyorum.

pinar said...

slm canim bencede acik renk kullan gri ve siyaha yakisir kolay gele usta basi:)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

bencede acik renk zok guzel olur...Gule gule kullanin insaallah..Ev isleri zor benimde laminant felan olucak dis kapi degisik hepsi haftaya denk geliyor bakalim nasil yapicam:(((

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Ayy zok yazmisim cok yazicagima :)))

Nihan SARI said...

canım normalde ve büyük alanlara senin mobilya tonlarında gri-yeşil bir renk vardır.o çok yalışır ama rengi doğru ayarlamak gerek.ama küçük bir alanı boyayacaksan kırık beyaz üzerine hafif gümüş yansımalar yapabilirsin .onu da profesyoneller yapıyor.belki şöyle de olabilir kırık beyaz üzerine hoş bir desen çizip gümüş renge boyamak ya da siyah,gri,gri-yeşil yada gümüş stickerlar yapıştırabilirsin.sevgiler.

ikiz kuzularin annesi said...

bende beyaz diyenlerdenim:) Badana konusundaki becerini bilmiyordum, bravo! Benim gozumde cok ama coook buyuk bir is:) Kolay gelsin... Sonucu merak ettim:))

Deli Anne said...

Ben kese kağıdı rengi yapmıştım en son, mobilyalar beyaz kaldırır diye, ama gene de daha açık bir renk olsaydı diyorum şimdi ferah ferah olsun diye. Selinkaya çok derinden katılıyorum bu arada, kocalar kadınlar sorumluluk aldıkça hiç gıklarını dahi çıkartmazlar, uyandırmamak için bizi. Selamlar

firdevs said...

ben de salonumu beyaza boyattim . simdi gri koltuk , pembe hali ve beyaz konsol masa filan almayi dusunuyorum . biz somine olan 2. salona uyum saglar diyerekden , hani gorunusu tas duvar gibi gorunen duvar kagitlari var ya , onlarin beyaz olani ile tek duvari kapladik. bence guzel oldu :)

beyaz olunca ev daha bir ferah oldu :) senin mobilyalarinada uyar bence :)

Red Riding Hood said...

İçi açan bir renk olsun , bej olabilir beyaz olabilir derim ben sevgili Şeyma.Bittikten sonra fotoğrafını koymayıda unutma meraklandım şimdi :)

e. t. said...

ben gri ve siyahı çok açık tonda buz mavisi ile çok yakıştırıyorum.
zor iş, iyi cesaret doğrusu!
Kolay gelsin.

sevilay said...

allah yardımcın olsun.Boya yapmak zevkli ama sadece yapması...Sonrasındaki temizlik ve yerleştirme işleri insanı çok yoruyor.

Yelish said...

bence de bej :) Kolay gelsin