Wednesday, September 1, 2010

Camasir asma tarziniz :))

Evde bir sessizlik sormayin , herkes uyudu , balkon kapisinida actim agustos bocekleri ve karsi yoldan gecen arabalar disinda ses yok , iki gundur inanilmaz sicak ve nemli hava , 24 saattir klima calisiyor evde , nefes alinmiyor , bugun disarida isim vardi mecbur ciktim hatta yurunecek mesafedeydi gidecegim yer ben subway kullandim ama eve geldigimde dilim damagima yapisti resmen :)
Yolda yururken gozum camasirlara takildi , her milletin kendine gore camasir asma tarzi var , Turkleri tek gecerim bu konuda o ayri bastan yazayim :), Mustakil evde oturanlarin cogunun kurutmasi var camasir asmiyorlar, apartmanda oturanlar eger yasaksa camasirhaneye gidiyor degilse evde camasir teline asiyor birde apartmanlar arasi ip gerip onada asiyorlar , bir de bizim gibi renkiler ayri beyazlar ayri dikkat etmiyor hepsi camasirhane kullanmisligim var makinemiz bozuldugunda hepsini karistirip makinenin icine atarken gordum , ama beni en cok gulduren Cinliler onlar camasirlari yikayip elbise askisina yerlestirip o halde ipe asiyorlar , ic camasirlarini bile ortaya komik goruntuler cikiyor :)
Benim hosuma gider yeni yikanmis sabun kokan camasiri asmak ,sadece asmak ama toplamak degil :) gece gece aklima geldi bu konu :) neyse ben kacayim artik iki gundur uykumu alamiyorum sahurada kalkinca zorladi bugun beni :)

12 comments:

Modafobik said...

Çamaşırhane diye bir yer olduğunu yeni öğrendim :D ya cahilim ya fazla gencim ha?

iffetin günlüğü said...

İlginç bir konu..Ben değişik milletlerin yaşam tarzlarını fazlasıyla merak eden biri olarak çok gözlemlemiştim zamanında..
Temizlik yapma tarzlarımız da çok farklıdır mesela..

Bir Terazi Kizi... said...

Bencede bizler kadar düzgün ve sirasiyla asmaya calisan yok!Ilginc bir konuya deginmissin...

ikiz kuzularin annesi said...

:))

sevilay said...

çamaşır asmak bizde ayrı bir kültür olmuş bence.Daha küçükken annlerden dersler alınır,renkliler bir tarafa hatta aynı renktekiler aynı tarafa...beyazlar ayrı vs...:)

New York'tan said...

Modafobik ilerde yurtta kalirsan ya da eve gercersen kullanirsin diye dusunuyorum :) Tr de burasi kadar yaygin degil tabii :)

evet Iffetcim bizim gibi temizi yok malesef :)

Terazi kizi bana cok iginc gemisti ilk gordugumde Trden gelince :)
Niye guldun Seyhan :)

Sevilay nerede burada o incelik pantolonlar belden asilir gomlekler bir acaip bizdeki gibi estetik yok :)

ikiz kuzularin annesi said...

Cinlilere guldum seyma.

New York'tan said...

Gulunmeyecek gibi degil ama Seyhan :) saten donlari elbise askisinda dusunsene :)bizim sag taraftaki binaya cinliler tasindi arka bahceye asiyorlar denk geldimi goruyorum :)

Aygül said...

Şeyma bende gömlekleri askıda kuruturum:))Var mı acaba bende Çinlilik:))))

firdevs said...

genelde fransizlarda kazak ve gomlek tarsi kiyafetleri askida kurutuyorlar . aslinda usenmesem bende oyle yaparim . en azindan mandal izi olmaz :)

yalniz cinliler bu olayi biraz abartmislar :D donlar filan :))))

ikiz kuzularin annesi said...

ilk yazdigim yorumda ayrintili yazmistim ama nette bir gozkirpmasi ardindan da cokme olusunca 2.yorum kisminda sadece " :)) " kullandim, kestirme olsun da bir daha giderse diye( o donlari, sutyenleri o kadar alelade asan baska bir millet yoktur keza. Bende camiye geldikce siksik gorurdum, ilk ve cokca o bolgede. Malum kucuk cin cumhuriyeti mevcut orada! insanin gozunu durtuyor resmen kirmizisi, siyahi, sararmis beyazi, bordosu. baskada hicbir hamallede gormedim ic camasirlari bayrak gibi sallandiran bir ev vs. Genellikle Yunanlilar ve Italyanlar da camasir asarlar ama ic camasirlari bizim gibi saklayarak aralara asarlar. Ne denirki gozunu yum ve yuru:) Ben oyle yapiyorum.

Fatma said...

ayni durumu bende goruyorum benim alt komsuda cinli elbise askilarina asar her birseyini cok komik bir durum gercekten

sevgilerimler from Ada Esintileri in London