Tuesday, September 7, 2010

Elveda Derken....

Sakali serif ziyareti


Ramazana baslarken gunler cok uzun nasil gececek dayanabilir miyiz diye konusurken ramazan ayinin sonuna geldik , camide cok guzel gecirdik ramazani , teravihle, sohbetle, iftarlarla arkadaslarla , insallah memnun kalmistir bizden, Hz. Allah seneye kavustursun tekrar insallah.

Kadir gecesi gunu sakali serif ziyareti vardi camide, inanilmaz kalabalikti, her yerde namaz kilindi, insanlar kuyrukta bekledi sakali serif icin, bu senede gorduk, optuk insallah kismetse seneye tekrar gorebiliriz.

Okullar aciliyor yarin , eksiklerimizi tamamladik bugun Mirzahan heyecanli yeni ogretmen, arkadaslarini ozlemis , sabah curcuna olacak okul onunde :)

Simdiden herkese hayirli bayramlar , en guzel sekilde yasayalim insallah.:)

5 comments:

Aygül said...

Hayırlı bayramlar Şeymacım.Allah seneye erdirdirsin inş.Kuzuları öpüyorum

SEVGİ said...

Bayramınız mübarek olsun..Bir hafta sonrada bizimkilerin okulları açılıyor tatil uzun olunca okulu özlediler tabii..

nohut oda said...

bayramınız mubarek olsun...iyi bayramlar..

iffetin günlüğü said...

Sanada hayırlı bayramlar Şeymacım.Allah sevdiklerimizle, huzur içinde nice bayramlar göstersin inşallah..

Yelish said...

Iyi bayramlar canimm
Allah kabul etsin .
Basligi gorunce ne oluyor dedim ben de,ne zamandir ne yazdim ne de okuyabildim
Sikago;ya donduk gene biz gezgencicingene ailesi :)))
Sevgiler