Sunday, September 19, 2010

Manhhattan,Times Square, Pazar Eglencesi

Resim 1195



Hafta ici babamız cok yogun olunca , ailecek beraber gecirebilecegimiz zamanlar haftasonuna kaldı bu donem, cumartesi gunu market alısverıslerı ve ev icin gerekli olan ihtiyacları almakla gecti.Mirzahan sabah 11 de dısarı cıktı aksam yedide eve girdi :) bizimle gelmiyor artık sıkılıyormus:)


Resim 1200_picnik
Bugun Times square civarını gezdik , kalabalıktı her zamanki gibi,

Resim 1198_picnik

Para kazanamak icin her seyi yapıyor insanlar, para verip fotograf cektiriyorsunuz bu cowboyla..

Resim 1205



Picnik collage tımes


Anneye bakıs :)





Resim 1175_picnik

Babamız Turk kahvesini seviyor, Turkiye'de gormustum bu damla sakızlı Turk kahvesini , aldım babamız icin , icinde damla sakızı olan her seyi cok sevdigim icin benimde ilgimi cekti, tadını begendik biz ailecek , tarcınlı ve kakaolu sekerde Tr'den :)

12 comments:

iffetin günlüğü said...

Damla sakızlı kahveyi bizde çok beğeniyoruz..

zeliha (umutsepeti) said...

Anneye ne tatlı bakıştır o öyle :)) Allah yavrucuklarına hayırlı ömürler versin canım..Sevdiklerini hep daim yanında kılsın..Onlarla hayat çok güzel..Hele gurbet elde,insan daha bir sarılıyordur heralde,evladına,eşine..Mutlu haftalar diliyorum..muhabbetle..

New York'tan said...

Iffet'cim bizde begendik tadini her ne kadar benim cok aram olmasada kahve ile :)

Sevgili Zeliha cok tesekkurler guzel sozlerin icin :)

Rana Eslem GULMEZ said...

Pazar gunu Turk festivalide vardi ugramadinmi yoksa?

New York'tan said...

Ugradık Emine,haberimiz oldu sonradan ,gitmisken ugradık ama hayal kırıklıgına ugradım bir sey yoktu yiyecekler dısında.

nohut oda said...

ohh afıyet olsun..cesmeden almıstım bende gecen yıl kakulelı de var cok degısıktı tavsıye ederım ...

*selinka** said...

sevgili şeyma blog adresim degişti canım.lütfen blogda degiştirirmisin.eski blog görünüyor hala.gezin bakalım.cok güzel görünüyor,ve kalabalık.türk kahvesi benimde favorim.sevgiyle kal canım..

O.K.A.- MAVİ TUTKU said...

Resimlerde en şirin olan oğlunuz allah bağışlasın..

New York'tan said...

Tesekkurler O.K.A :)

denizero said...

__anneye bakışa bayıldım....fotolar muhteşem....zevkle okuyoruz ve bakıyoruz :)__

New York'tan said...

Tesekkurler Denizero :)

Unicorn said...

aah ah! yerinizde olmayı,çocuğumu orada büyütmeyi o kadar çok isterdim ki :) eşim de ben de new york'ta yaşama hayalleri kuruyoruz ama önce iş bulmak lazım oralarda....sevgiler...