Sunday, September 12, 2010

Newyork'ta gecen 10. Ramazan Bayramimiz

Bol misafirli dolu dolu bir bayram gecirdik, ilk gun sabah kahvaltisindan sonra kizlarla arkadaslari ve buyukleri gezdik ogleden sonra da ailecek gezmeye ciktik, ikinci gun sabah kahvaltida arkadaslar vardi ogleden sonra Mirzahan ve Ahrar'in biriktirdigi bayram paralarini harcamak icin Toysurusa gittik :) bereketli bir alisveris oldu her ikisi icinde :)

Bugun ogle yemegine misafirlerim vardi aksamada bayramlasmaya gittik yeni geldik su an saat 1 e dogru yaklasmakta , uzaktan gelenler coktu bu bayramlasmada herkesle gorusme imkanimiz oldu, bir diger guzellikte bu sene hediye cekilisi yaptik arkadaslarla bu aksam verdik hediyelerimizi :) ben cuzdan ve sIk bir sal aldim :)









Resim 1113
Abisinin scooterini vermedi cok kavga cikacak bu yuzden :)


Picnik collage


Resim 1118
Bizim bayram sekerimiz :)

Resim 1127


Resim 1084

Kizlara degisik bir seyler yapayim dedim bir ramazan genelde ayni yemekleri yedik :)
menumuz yogurt corbasi, pilav ustu et, patates puresi, sehriye salatasi, Meksika mutfagindan bruto :) coleslaw salata, uzerinede hindistan cevizli revani seklindeydik.Ete tat ve koku vermesi icin kakule ekliyorum hos bir aromasi oluyor.





Resim 1085_picnik

Coleslaw , Amerikan mutfagina ait diye biliyorum ama yanlisda olabilir adi, beyaz lahana ve birazda havus karisimina mayonez sirke ve pudra sekeri ilave edip karistiriyorsunuz damak zevkinize gore malzemeyi azaltip cogaltabilirsiniz ben sirkeyi biraz daha fazla katiyorum .

7 comments:

pinar said...

ne guzel gecmis bayraminiz:)mubarek olsun gecte olsa:)

nohut oda said...

ahrarada bır scooter lazım kavga sona ersın...sofra guzel degısık bır lezzete benzıyor pudra sekerı bıraz garıp geldı ama severım yenı tatları..
guzel bayram gunlerı..

New York'tan said...

Tesekkurler Pinar'cim :)


Nohut oda almasina alicazda suremiyor daha :)
Begenirsin insallah coleslawi, tatli ve eksiyi bir arada yemegi seviyorsan bunu da seversin eminim :)

betül said...

harikasiniz masaAllah.ahrar halleder siz alin bak:)

zeliha (umutsepeti) said...

Newyork'ta bayram nasıl olurdu acaba :) Başlığı okuyunca hayal kurasım geldi,hep görmek istemişimdir bu şehri.Resimlerine baktıkça bu gidesim çoğladı diyebilirim :) arka fondaki bulutlar çok güzel gözüküyor.Mirzahan ve Ahrar muhteşem çocuklar,Allah hayırlı ömürler versin.Sofra da sıcacık bir hava sezinledim,çok şık çok hoş bir masa,Allah muhabbetinizi daim eylesin..İnşallah birgün benim yolum da düşer oralara :))

New York'tan said...

Betul'cum babasi Ahrar'da scooter almaya gitmis ama ben istemedim iki tane ne gerek var diye onun yerine tren seti almislar :)

Hosgeldin Zeliha, Ny guzel sehir oyle bir niyetin varsa mutlaka gel gor buralari :) burada bayram Tr de ki gibi ev ziyaretleri arkadas muhabbetleri :) ayrica tesekkurler guzel sozlerin icin :)

*selinka** said...

blog adresim selinkam.blogspot olarak degişti sevgili şeyma.bayramlara hiç girmeyeyim.bizim resimler ne oldu.benim mail adresime atarmısın sevgiyle mutlu kal canım.