Tuesday, September 14, 2010

Park sefası

Ramazan boyunca parka gidememistik. baslangıcı bugun yaptık, Mirzahan okuldan geldikten sonra sahildeki parka gittik, hava ruzgarlıydı biraz sahilde fazla duramadık, cocuklar parkta eglendi :)


Resim 1149


Resim 1151_picnik


Resim 1158_picnik


Resim 1174


Picnik collage1

Ahrar'ın annesi de scootera binmeye calıstı :)

Okullar basladı, maratonda basladı bizde erken kalk okula hazırla Mirzahan'ı , sonra ev isi varsa dısarıdaki isleri hallet sonra Mirzhan'ın okuldan gelme saati , yemek ,odev derken boyle geciyor gunler :)

5 comments:

Aygül said...

Yeni eğitim öğretim yılınız hayırlı olsun.Ahrar'ın şeker suratını yerim ben:))Anneside güzel biniyor :))

iffetin günlüğü said...

Ahrar çok sevimli çıkıyor fotolarda..Allah nazardan korusun diye diye okuyorum sayfanı..
Okul dönemi başladı demek hayırlı olsun..Darısı başımıza...

ikiz kuzularin annesi said...

Lastik salincaktaki mutluluk bana bile yansidi:) Masallah... Scooter yakismis ama:))

New York'tan said...

:) tesekkurler Aygu
Thanks Iffet :)
Yakismi dimi Seyhan :) uzun sure gidemesemde umut var bende :)

Sena Çeyiz said...

Ben de deneyeceğim şu scooterı yaw.
Bizde de hikaye anyı, nerde olursan ol yani. :)
Hoşçakalın.