Thursday, September 23, 2010

Peek A Boo Ahrar :)

Resim 1213

Mirzahan ders calısırken odasının kapısını kitleyip oyle odevlerini yapıyor Ahrar rahat vermiyor ben de ders yapıcam diye kitapa deftere yapısıyor, yine oyle bir gun Mirzahan ders calısırken Ahrar'ı arıyorum evde ses cıkmıyor , odalara baktım yok ortalıkta , ses de vermiyor sonra ses geldi yatagın altından :) abisi bunu yatagının altına , fazla oyuncaklarını koydugumuz kutunun icine koymus nasılda girmis anlamadım boyle siritarak bakıyordu bana :)

Gecenlerde oynan Amerika- Turkiye basketbol final karsılasmasını izlerken Mirzahan'a sorduk hangi takımı tutuyorsun diye ,soylemem dedi :) ben biliyorum kimi tuttugunuda babasından cekiniyor soylemiyor :) sonra yanıma geldi kulagıma soyledı , Ben Amerika'yı tutuyorum diye :)

Gunler birbirini kovalıyor , nasılda geciyor anlamıyoruz yarın cuma olmus bile ,bu seneki ogretmenimiz odev konusunda cok titiz gerci her konuda oylede :) artık bebek degil birey olduklarını ve sorumluluklarının bilincinde olmaları gerektiklerini soyluyor, kitapları eve okuldan getiriyorlar , evde kitabımız yok calısmak icin , unutmaması lazım kitap ve defterini , komsumuzun oglu ile aynı sınıftalar bir sey unuttukları zaman fotokopi cektiriyoruz birbirimizden :)

Mcdonaldsın somoothiesini tavsiye etmistim arkadasıma , dısarıdaydık bugun denedi begendi tadını , bende cok begendim , sekerli degil gercek meyvelerden yapılıyormus, tavsiye ederim :)

9 comments:

nohut oda said...

biz mcdonaldsa karsıyız:))ama ahrarı cok sevıyoruz...

Red Riding Hood said...

Seyme bu sevimli bıcırın videolarını koysanda gönlümüz açılsa daha çok olmazmı :D ????

firdevs said...

hakikaten oraya nasil girmis o :D

Bir Terazi Kizi... said...

Cocuklar hic beklenmedik yerlerden cikiyorlar bazen ben bile kücücük evimde bulamiyorum!

Bizdede kitaplar okuldan,evde yok,ama neyseki simdilik cok agir degil programlari...

Bizde karsiyiz bu tür yerlere,götürmüyoruz,hatta esim reklam olmasin diye adini bile anmaz,ama siz orada tabiki gideceksiniz,kimbilir her kösebasi vardir...

Sevgiler ufakliklara,iyi hafta sonlari hepinize...

pinar said...

bak sen su tatli yaramaza nasil sigmis oraya:)yanliz yatakdada sanat saheserleri var galiba bizdekiler gibi:)iyi hafta sonlari canim:)

New York'tan said...

Nohut oda :)
RRH muzik dinlerken cekmeyi dusunuyorum video :)


Firdevs bende sasirdim kutu genisceydi biraz boylamasina girmis iceri :)

Terazi kizi, Mcdonaldsin balik menusu ve icecekleri disinda bir sey alamiyoruz hep tercihimiz degil tabiki ama burada helal ve guvenilir bir yer bulmak zor :) mecbur olunca aliyoruz :)

sevilay said...

ahrar çok tatlı çıkmış fotoda.nasıl sığmış oraya:))

Nihan SARI said...

çocukları benim için öp Şeymacığım.postları toptan okuyunca çok iyi geldi.fotoğraflar harika.Mirzahan a çok güldüm.

PEPELA'S GARDEN said...

Oy maşallah ne tatlı bir bıdık:)
Keyifle okudum yazdıkları,gönlüne sağlık gülüm.