Thursday, September 16, 2010

Siz Hic Tornedo Gordunuz mu ?

Gunluk hava durumunu takip eden insanlardanim :) hatta 10 gunluk bile bakarim, planlarimi ona gore yaparim disari isleri ve gezme planlari icin . Bugun araba yoktu bende Mirzahan'i yuruyerek alacaktim okuldan hava da kapaliydi sabah yagmur ne zaman yagar acaba diye baktim hava durumuna saat besten sonrasini gosteriyordu oncesinde Ahrar'i uyuttum kardesime biraktim bende carsiya gittim donusde Mirza'yi aldim eve geldik , saat bese dogru hava kararmaya basladi siyaha yakin bir renk aldi ve bir anda yagmur basladi ama ne yagmur hani kovayla bosaltiyorlar sozu var ya buradaki kazanla bosaltiliyor sozu olarak degistirilebilirdi , bir yandan da ruzgar esiyor , televizyon baglantisi kesildi , bizde izlemeye basladik camdan :) bir ara tv acildi haber kanalinda Brooklyn ve Queens icin tornedo uyarisi yapildigini gorduk alt yazi olarak veriliyor, camsiz odalara gecin yaziyor alt haberd, bu arada bizim taraftan gecti tornedo dedik hafifledi yagmur cunku saat altiya kadar uyariyi yaptilar sonra iptal ettiler , ufak capli bir tornedo yasadik ama digerlerinden farkli bir yagmur oldugunu yagarken anlamistik yagmur cok yagar burada ama boyle olmamisti hic.
Kardesim telefondan videoya cekmis, Mirzahan korktu tornedo uyarisini okudukca iyice pimpiriklendi zaten bu konularda fazla hassas :) bir ara burada tornedo olmuyor demistim hani olmuyordu bak oluyormus diye hatirlatti bana :)
Ahrar rahatsizdi biraz bugun atesi vardi hafif, koltukta yatiyordu ne oldugunu anlamadi yagmur yagiyor diye izledi :)

video


Not: Ciglik atan kardesim :)

3 comments:

Bir Terazi Kizi... said...

Epeyce gürültülü ama Allah'tan kötü seyler olmamis,sevindim,sirf bu sebepten Amerika'dan korkarim!

iffetin günlüğü said...

Ben de biraz önce haberlerde gördüm..Korkunçtu gerçekten.. Ahrar'a da geçmiş olsun..

New York'tan said...

Terazi kızı Ny'a ugramaz aslında ama bu sefer gelecegi tuttu )
Iffet'cim agaclar falan devrılmıs maddi hasar olmus etrafta .