Friday, October 15, 2010

Bir annenin oglusunun sorusuyla gulumsedigi ve sasirdigi anlardan bir gundu bugun :))

Mirzahan - anne kulaklarimi pierce yaptirabilir miyim ( kulaklarimi deldirebilir miyim )
Anne - himm :)) kim de gordun annecim
Mirzahan- okuldaki cocuklarda var
Anne - sinif arkadaslarinda var mi ?
Mirzahan - yok
Anne - Annecim daha kucuksun biraz daha buyuyunce istersen yapistirmali olanlardan kullanirsin.
Mirzahan - ok

Bir annenin hic beklemedigi cok sasirdigi anlardan birisiydi bugun yani daha kucuk, dokuz yasina bile girmedik :))
Bakalim daha neler gorecegiz neler duyacagiz ...

13 comments:

Aygül said...

Şeymacım bakalım neler duyUcaz bu oğluşlardan daha:)))Eminde isterse yakın zamanda hiç şaşırmam:)))öpüyorum şekerleri

New York'tan said...

:) simdiden hazirlikli ol Aygul :)

ZarpandiT said...

hızmayı üniversiteye girdiğim sene lisedeki kurallardan nefret eden hatta çoğu zman uymadığından sınıftan atılarak bahçenin ortasından sınıfa el sallayan ben simsiyah kalın halka bir hızma ile eve girdim..Bizimkiler yapıştırma sandılar (halkanın yapıştırması yok nerden çıktıysa)ve 1 ay sonra lacivert hızmayla değişim halindeyken babam yakaladı..Tek cümle kurdu : tüm deli işleri senden mi çıkacak bu evde ? sonra birşey demedi sindirdi sanırım :D Şimdi çalışıyorum çocukların küpeyi yanlıs yere takmıssın öööretmenim nidaları altında güle oynaya sınıfa giriyoruz :P
diceğim o dur ki bu şimdilik olmayacak ama ilerdede çıkacak..he yaş olarak fazla erken başlamış o ayrı :D

sevilay said...

çocuklar çevrelerinde ne görürlerse onu istiyorlar,bakalım bizim hanımlar neler isteyecek:))

New York'tan said...

Gokce'cim bugun dusundum de cok acaip orneklerde var burada Allah korusun bu cok masum bir istek kalir yaninda :)

Hizmayi hic dusunmedim :) yani nasil deldirilir burun bilmiyorum :) ama ortaokuldayken kulaklarimdaki kupe sayisini arttirdim :)

Sevilay hazirlikli olmk lazim :)

Deli Anne said...

Daha neler var önümüzde kimbilir? hayırlısını versin Allah, ne diyelim.

sevgiler

our twins of N.Y. said...

:)) coook tatli Mirza:) Ama annesi buradaki kizlar 7-8 yasinda highlight yapinca oglanlarin da boyle istekleri demek bu zamanlarda basliyor:)

Bu arada Ela dersi ne Seyma?:) Gramer mi?

nohut oda said...

ayy cok zor ıstekler bunlar baba duydumu:)allah kolaylık versın hepımıze..

New York'tan said...

:) haklisin Seyhan cok erken basliyor buradakiler buyumeye :)

Evet grammer sayilir,okudugunu anlama paragraf sorulari falan .

Gulcan babamiz yoktu, aksama anlattim o da bana diyor ki deseydin bizde takmaz erkekler diye :)

New York'tan said...
This comment has been removed by the author.
Rana Eslem GULMEZ said...

))))simdi ikna oldu seymada birkac yil sonra da diyalogunuz Boyle guzel sonuclanir insaallah...sevgiler

Bir Terazi Kizi... said...

Bakalim biz neler duyacagiz,herseyin hayirlisi...

mintininmutfağı said...

umarım hayırlı evlatlar olurlar.istekleri de makul olur umarım.bakıcaz ve görücez:))paylaşımın çok güzel canım.sevgiler...