Friday, October 22, 2010

Bitki caylari &Sebzeli makarna

391


Bugun market alisverisinde gordum bu cay cesitlerini, bitki caylarini cok severim, o reyona gelince inceliyorum yeni neler cikmis diye :) yukaridakiler siyah cay , karamel vanilya ve truffle aromali, vanilya bu ulkede cok kullaniliyor.Cep telefonu ile cektigim icin cok iyi cikmamis goruntuler bir de cekerken niye cekiyorsun derler diye alelacele cektim :)

390
Bu ikisini denemek istiyorum .


220_picnik
Bugun evde kalan sebzelerle ne yapabilirim diye dusunurken ( mantar , bir adet patlican ve kirmizi biber) , Cafe Fernandonu'nun sebzeli makarna tarifini buldum, tam bana gore tarif ,sebzeleri esit boylarda kesip firin tepsisine koydum uzerine zeytinyagi tuz ve karabiber ilave ettim onlar piserken makarnayi yaptim , makarna pisince firindaki sebzelerle karistirdim cok guzel ve hafif oldu.Kizartma bizim evde yapilmaz, yagli yemekleri sevmiyorum pilav haric , pilavi parlak gormegi seviyorum :) kizartma olacak tarifleri firinda uzerine zeytinyagi dokerek firinda kizartiyorum.

240_picnik


Yemek tarifinden sonra ne alaka degil mi, bu ayakkabilari begenip, deneyip, almam toplam 15 dakika falan surdu galiba, niyeyse cok hosuma gitti, topuklu giymem babet tercihimdir her zaman , sans vereyim dedim kendisine , disarida olmasada evde giyerim diye dusundum :)

Yarin cuma , ailecek en sevdigimiz gunlerden birisi digeride cumartesi :) haftasonunu en guzel sekilde gecirmeniz dilegiyle :)

19 comments:

sümeyye said...

güle güle kullan bacım.. sana bir adet kız şart :D

Bir Terazi Kizi... said...

Öncelikle yeni cicilerine bayildim,cok ama cok SIK duruyorlar,güle güle kullan,bende her zaman düz taban kullaniyorum,nedense ayaklarimin yorulmasi isime gelmiyor,yok denecek kadar az sayida topuklular,cmakarnada nefis,eline saglik,sevgiler size...Serpil.

New York'tan said...

Niye Sumeyye :)Ben simdi anlayamadim topuklu ayakkabi ile kiz cocugunu :)

Thanks Terazi kizi :)

LaMa said...

sirayla yorumluyorum:
bu caylarin goruntuleri guzel ,siimelri havali ama tadi...riskli! ben de narli,likapali beyaz cay almistim yillardir ofistimde duruyor.son kullanma tarihi mi! iyi fikri kontrtol edeyim:)
makarna basarili, firinda kziartma bizim de tercihimiz:)
ayakkabi?ben de topuklu giymem pek, dugunden donerken elime alirim genelde:)) rengi cok hos ama.
gule gule giyesin

arzu said...

Ben de bayiliyorum boyle ayakkabilara ama cok giyemiyorumo baska, gule gule giy cok guzeller..

Aromali meyveli caylardan favorim,seftali+kayisi birde papatya, vazegecemiyorum bu ikisinden:)denemediysen tavsiye:)

nohut oda said...

zaten babetler cıktı şıkıdımlık öldü:)
bende hıc gıyemıyorum hep alıcam dıyorum yok yıne duz yıne duz..lazım aslında:)

sümeyye said...

sadece ayakkabı değil :) hep içimden geçirdiğim bir şey :) kızın olsa gözlerimiz bayram eder :)

New York'tan said...

Lama'cim haklisin dis gorunuse aldanmamak lazim, fiyatlarida cok ucuktu zaten :)


Arzu ev ayakkabilarim topukludur cogunlukla ama bu kadar degildi bunu ilk deneyecegim Ahrar'in oladigi bir zaman giymem lazim arkasindan kosamam cunku :)

Gulcan giyenlerde hosuma

gidiyorda kendime yakistiramiyorum :)


Sumeyye , soyledigine benzer bir arkadasimiz daha soylemisti :) Kismet degilmis olsa nasil giydirirdim neler yapardim bilmiyorum :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Bitki caylarini bende cok seviyorum..Bunlardan da denemek lazim.

Cicilerinde cok guzel dedigin gibi bende pek topuklu giyemiyorum ama bazen ozel gunlerde guzel oluyor.
Sevgiler.

our twins of N.Y. said...

Ne giysen cok guzel tasiyorsun. Gule gule kullan canim...

Nihan SARI said...

bak kızartma konusunda da hemfikiriz.bende fırın kullanırım böyle zamanlarda.ayakkabılarını güzel günlerde kullan.yüzünü göremiyorum :( ama sana yakışır.zarif bir hatunsun.rengi siyah ama bana koyu mor gibi göründü.

New York'tan said...

Yasemin'cim hepimiz ayniyiz galiba ara sira giyenlerden :)

Thnaks Seyhan'cim :)

Nihan'cim bir gun sana ugradigimda profil resmimi kendim yapayim :)

Rengi mora calan kahverengi :) tesekkurler :)

Deli Anne said...

Ben de çok hevesleniyorum topuklulara, bir heves alıyorum sonra büyük bir fiyasko.. yolun yarısında ayakkabıcıya can havliyle kendimi attığım çok olmuştur. eşim de ne zaman baktığımı görse topuklulara ahdi diye çekiştirir nerdeyse:) güle güle kullan, seninkiler pek şık.

Cafe Pepela said...

Adaşımcım:)
Normal çayla pek aram yoktur biliyor musun? İçersem meyve veya bitki çayı tercih ederim.
O karamelliye de bayıldım,alıyorum:)
Makarna nefis görünüyor,gece gece canım istedi (sonum vahim;)
Ellerine sağlık!
Ayakkabıya gelince,inanılmaz zarif duruyor.Rengini seçemedim acı kahve mi?
Mutlu günlerle kullan inşaAllah
Yakışacağına eminim! :)
Cici pazarlar..

minislerimin annecigi said...

seymacim blog bulusmasinda da demistim cok sanslisiniz, Turk damak tadina yakin yiyecekler Turk yiyecekler bulmak cok degerli...

Sevil said...

merhaba sitenizi ilk ziyaret edişim ve iyikide etmişim dedim
harika bir site olmuş hele anlatım dilinizi çok begendim izle butonu sanırım birçok blogger da olduğu gibi şuan çalışmadığından sizi ilemeye alamadım ama not aldım yeniden geleceğim çok sevdim sitenizi :)

makarnanızda nefis olmuş ellerinize sağlık hepinize afiyet bal olsun..
Ayakkabı konusunda ben çok şanssızım malesef parmaklarım taraklı ve büyük ayaklı biri olduğumdan bir ayakkabı almam bana saatlere mal olur sonra kalıplar ile genişletmeler falan derekn günleri bulur ve malesef ayakkabı almaktan nefret ediyorum
hele topuklu ayakkabı çok sevmeme rağmen giyemiyorum :((
sanırım kilodan da dolayı hehehe
neyse fazla sıkmadan size sevgilerimi yolluyorum görüşmek dilegiyle
sevgiler
sevil

New York'tan said...

Sevil cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin :) Beklerim her zaman :)

Benimde ayalarim tarakli olmasada genis sayilir ve buyuk ayaklarim var :) her istedigim model ve numara olmuyor malesef :)

fattosh said...

ayakkabiniz cok guzel rengini tam anlayamadim kahverengi mi yoksa daha farkli bi renk mi ?.. topugu baya yuksek gorunuyo gule gule giyin .
bende gecen haftalarda aldim bi tane lacivert topuklu hemde TR de giyerim dusuncesi ile :) malum turk bayanlari gunun her saati bakimli ve Shik oluyorlar artik :))

New York'tan said...

Fattosh rengi kahverengi ama tam kahve gibi de durmuyor :) Sende gule gule kullan , oyle ben yazin gittim geldim dedigin gibi cok bakimli herkes :)