Friday, October 1, 2010

Bugun Benim Dogum Gunum...

Bugun benim dogum gunum, 30'lu yasimda ilerlemeye devam ediyorum :) hayirli uzun omurler diliyorum Hz. Allah'tan sevdiklerimle beraber insallah .


ps: Renk secimi tavsiyeleriniz tesekkurler, acik renk dusunuyordum zaten boya almaya gittigimde gumus tozu rengini buldum, uyum sagladi esyalarla.Wall Sticker dusunuyorum arastirdim ama henuz beni cezbeden olmadi :). Boya bitti kismen ama is bitmedi ,tam yerlesemedim daha eksikler var, yavas yavas yapicam insallah.

23 comments:

Fatma said...

Happy Birthday To You!

canim nice senelere sevdigin herseylerle beraber.Allah saglik ve mutluluk nasip etsin,

sevgilerimle...

From Ada Esintileri in London

Rana Eslem GULMEZ said...

yeni yasin hayirli olsun ..saglikli huzurlu bereketli yillar gecirirsin insallah...
alttaki postu okumamisim ben nacizane kucuk bir tavsiyem olcak)bu yil turkiyede cok guzel duvar kagitlari vardi siyah beyaz ve grili..aynura ismarla bence, sadece bir duvari kagit kapla diger duvarlar beyaz olsun diyecekim)ama sen bitirmissindir belkide)

zeliha (umutsepeti) said...

Sağlıkla,umutla,mutlulukla,sevgiyle,başarıyla,ailenle,sevdiklerinle nice nice yıllara canım :) 30 lu yaşlar eskiden çok uzak gelirdi ama,yavaştan ben de yakınlaşıyorum,Olsun,her yaşın bir güzelliği var,önemli olan sağlık ve huzur..Sevgilerimle..

pinar said...

nice yillara Seymacim hep mutlu ve huzurlu,saglikli olman dilegiyle...

Aygül said...

Hayırlı güzel yaşlar Şeymacım. Ailenle evlatlarınla ileride de gelinlerinle huzurlu bir ömür inş.Kolay gelsin boya işlerin:))

PEPELA'S GARDEN said...

Adaşım!
Nice mutlu yıllara,sevdiklerinle inşaAllah!
Yakınmış doğum günlerimiz de :)
Sevgi ve selamlarımla,cici cumalar olsun.

Nihan SARI said...

Şeymacığım,tüm dileklerine amin diyorum .mutlu yıllar.sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu...ayrıca renk kararının çok iyi olduğunu da bil;))sevgiler.

*selinka** said...

sevgili şemam,Allah yaşını uzun mutlu ve kutlu etsin kalan ömrün şimdiye kadar gecirdigin hayatından daha hayırlı ve uzun olsun sevgiyle cocuklarınla eşinle mutlu gecir.öpüyorum.sevgilerle mutluol canım...

kiymetligunler said...

Nice mutlu yillara, esiniz, cocuklariniz ve sevdikleriniz ile beraber.
2 yildir zevk ile takip ediyorum sizi, yorum yapmak ise bugune kismetmis:))
Amsterdamdan sevgilerimle

kiymetligunler.blogspot.com

SenaBera said...

Nice mutlu yıllar..!!

ARIFE TARIF GEREK said...

Dogum Gunun Kutlu Olsun,
Sevdiklerinle birlikte nice yillara :)

Yelish said...

Nice mutlu senelerr
iyi ki dogdun ve butun annelere dedigim gibi;iyi ki dogurdun :)

Modafobik said...

Daha şimdi görebildim yaa tebrik ederimmm, iyiki doğmuşsuuuuun nice nice senelere sevdiklerinle ve sağlıklı! :))

ab-ı hayat said...

Rabbim güzelliklerle dolu bir ömür nasip etsin inşallah...


sevgiler...

Bir Terazi Kizi... said...

Yeni yasin kutlu ve mutlu olsun,nice mutlu huzurlu yillar ailenle beraber ,sevgiler sana...

New York'tan said...

Cok tesekkurler arkadaslar guzel dilekleriniz icin :)

iffetin günlüğü said...

Sevdiklerinle nice mutlu yıllara canım.

sevilay said...

doğum günün kutlu olsun.Allah hayırlı bir ömür nasip etsin inş.

nohut oda said...

yenı yasın hayırlı olsun..nıce mutlu yıllar gor ınsallah..
sevgıler

sümeyye said...

yenı gordum hayırlı senelere

Deli Anne said...

Nice güzel yaşlar olsun, sevdiklerinizle.. iyilikle ve güzellikle..

Sevgiler

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Ben bunu kacirmisim:))gec oldu ama ..Nice hayirli yaslara insaallah ..
Sevgiler.

Ashley said...

Sağlıklı ve hayırlı ömürler diliyorum sizlere.