Saturday, October 30, 2010

Murad care olacak misin derdime :)




Sivilce ile olan arkadasligim :) lise zamanimda basladi o donemler stresli donemler malum universite sinavi var , bu donemi atlattiktan sonra gecti sayilir ara ara yine tekrarladi, tamamen gecmedi hic , simdi otuz kusurlu yasimdayim ve son iki ay yeniden artmaya basladilar alistim artik ama birden boyle cogalinca bir seyler kullanmam gerek dedim, daha onceden proactive kullanmistim faydasini gordum, gecenlerde bu konuyu konusurken esim baska bir marka tavsiye etti, reklamini gormus , Murad acne system .

Proactivein( daha once kullandigim ) aktif maddesi benzoyl peroxide , bu madde cildi kurutuyor malesef, kullandigim donem de hatirlamiyorum acikcasi cildim kurumusmuydu . Murad da bu madde yok , ozellikle yaziyor olmadigi , kullananlar cok memnun , 4 haftalik kullanim suresinden sonra gecmeye basliyor, tabii tamamen yok etmiyor tedavi ediyor bunlarda yaziyor kitapcikta :) bugun geldi paketim baslayacagim kullanmaya , dort hafta sonra yazarim tekrar faydasini gordum mu diye :)

Yarin Hallowen yani nam-i deger cadilar bayrami , bugun cocuklari okula birakirken etraf kostumden gecilmiyordu, prensesler, spidermanlar, polisler, draculalar :) Mirzahan bu sene giymedi kiyafet ucuncu siniftan sonra yasak okullarinda.Bu senenin favori kostumu vampirler (wampires) ve kurtadamlarmis(werewolf) dun haberlerde dinledim, bu kostumlerin bile trendi var :). Festival var yarin cocuklari babamiz goturecek, benim aksama misafirlerim var , pasta borek yapiyor olacagim.

Iyi hafta sonlari olsun hepinize :)

16 comments:

Aygül said...

Şeymacım geçmiş olsun.İnşallah en kısa zamanda geçer giderler.Murad'ın ürünlerinin methini duydum ama kullanmadım.İnş pürüzsüz bir cilde kavuşursun. Cadılar bayramınız kutlu olsun :))

Bir Terazi Kizi... said...

Kizken bendede vardi,kendi kendime tedavi ettim yillarca,bol bol su icerek!Evlendikten sonra gecti ama dedigin gibi cok SIKINTILI dönemlerde bendede cikiyor bazen,bu markalari hic duymadim,ama insallah sana iyi gelir,ne güzel her zaman misafirlerin oluyor,cok imreniyorum bu duruma,sevgiler, iyi hafta sonlari hepinize...

Erkİpek said...

bende murad kullandım yıkama jeli tabi kuruluk yapıyor ama güzel genede.
ben birde lavanta sirkeli bişey kullanmışım. Loccitane nındı benimki. sadece sivilcenin üstüne kulak pamuğuyla sürüyorsun. olanı kurutuyor ama tekrar çıkmasını engellemiyor.
geçmiş olsun.

Deli Anne said...

bende de her daim kapıda bekliyor sivilceler, çıkmaya hazır. hatta en ufak bir streste tenim çeşitli alarmlarla kuşatılıyor, koyverdim zaten..

Bizim çocuk kanalalrında da (digiturk) boyuna cadılar bayramı konusu var. Sanırsın başka yerde yaşıyoruz ve sahiden bizim bayramımız. Selim anne Amerika'ya gidince kostüm alcam kendime dio.. Allah'tan bizim burda kutlanmıyoru benimsemiş.

Ayrıca Şeyma Hanımcım kolay gelsin.. maharetli anne mutfakta olcak gene demek ki:)

sevgiler.

(ben kaç gündür kendime yazamıyorum, orda burda çenem düşüo böyle olunca da)

betül said...

seyma proactiv bende kullanmistim bir dönem.cok memnun kalmistim. benimde yagliya dönük bir cildim var sivilce problemi cok nadirde olsa belli zamanlarda can sIkIci bir kac tane cikiyor. benim sorunum yagliya dönük bir cildim oldugu icin gözenekler. biraz koyversem alir basini gider eminim.proactiv ilk ay mucize gibiydi sonra cild eski haline geri dönüyor sanki alisinca o etki vermedi. anladigim kadariyla agarda boynumda alerjiler cikti filan.muradi bende kullanmayi cok istiyorum. sabirsizlikla bekliyorum ayrintilarini. birde nekadara aldin?

New York'tan said...

Aygul tesekkurler insallah bakalim iyi sonuc verirse bekliyorum puruzsuz bir cild :)

Serpil suyu bende cok icerim ama benimki hormonlarla alakali sanirim un kitapcigi okudum orada da yaziyordu yirmili yaslarin soununda cikanlar hormonal diye :)
Bu aralar sIk misafir agirliyorum dogru :)

ErkIpek tesekkurler, bu urunleri devamli kullanmak lazim ki faydasi olsun, memnun kalmisin ne guzel, bana gelen kitte de var sivilce uzerine surulen krem sadece o bolge icin, bakalim insallah faydasini gorurum.

Deli anne ne guzel iste seviyorum ben senin yorumlari :)Aslinda cogu aman bende koyveriyorum ama bazen niye ciksin diyorum o anima denk geldi bu urunu almam :)

Ya sorma burada tum cizgi filmler hallowenle ilgili, bizler icin olan filmlerde hep korku filmi :)

Betul'cum insallah faydasi olur sana da tavsiye ederim, ben setini 30 dolara aldim, ama boyutlari ufak proactivein daha buyuktu :) icinde hediyesi maskesi ve sivilce uzerine surulen kurutucusu var. Ben tvden ismarlamistim, o an icin kampanya yapiyorlar ya, ama internette te satiliyor.

our twins of N.Y. said...

Insallah faydasini gorursun Seyma'cim...

sümeyye said...

geçmiş olsun. ben (maşallah) ne ergenken ne başka zaman yaşamadım ama eşim de bu sorun had safhada.. az biraz gerginlik vs oldu mu eyvahlar olsun. hele ki ense tarafı saç içi. antibiyotiğe dek gerekiyor bazen tedavi. ben ondan dolayı bu işin zorluğunu görmüş oldum. Allah tez şifa versin. ve bu ilaçtan memnun kalırsan ve bulabilme şansmız olursa getirtedebiliriz de haydı bakalım sonucu merakla beklıyorum bende.
güzel mutlu ve huzurlu haftasonları

New York'tan said...

Insallah Seyhan'cim.


Sumeyye memmnun kalirsam tavsiye ederim mutlaka, Sephorada satiliyor sanirim.Nette arastirirken gormustum.Olmazsa bende yardimci olmaya calisirim :)

sevilay said...

geçmiş olsun inş faydasını görürsün ürünün.ben ne yazık ki bu tür ürünleri sabırla kullanamıyorum hemen etkisini göstersin istiyorum:)

Nihan SARI said...

vallaha ben ergenlik sivilcesi bile çıkarmadım.şüphelendim uzun süre ben ergenlik geçirmiyormuyum diye:)))ama doğumdan sonra olan oldu.akne problemim var ufak tefek.sonucu merakla bekliyorum Şeyma.

betül said...

30dolarmi hadi ya ben türkiyede sormustum setini 250den basliyor. öyle aman aman büyükte degil.hatta oyüzden belki almanyada ucuzdur diye buradan bakayim dedim ama arkasini aramadim.

Deli Anne said...

Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Seninle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

New York'tan said...

Sevilay bende cok sabirli degilim ama bu sefer inat ettim.

Nihan'cim ne guzel hic yasamamis olmak, bunlarda seni rahatsiz etmiyorsa sorun degil zaten :)

Betul Tr buraya gore pahalidir mutlaka ama dedigim gibi normalde 60 dolardi kampanya vardi 30 dolara aldim ama ebtlari kucuk :)
eger ihtiyacin varsa almak istersen yardimci olmaya calirim.

Delianne cok tesekkur ederiz:)

YEMEK VAKTİ AYLİN said...

inşallah derdine çare olur benimde var sivilce problemim çok fena

New York'tan said...

Aylin bir hafta oldu kullanali, kirmizliklar gecti yeni cikada olmadi insallah kesin sonuc icin 4 hafta bekliyecegim ama duzeldigini soyleyebilirm :)