Friday, October 8, 2010

Tatlı denemeleri, Misafirler, cocuklar

Ahrar abisi okuldayken cok guzel oynuyor kendi kendine.Abi gelince onunla beraber devam ediyorlar .

Resim 1260_picnik



Resim 1267_picnik



Dun dusundum de cok sanslıyım , evimde utu yaparken karsıda parkta futbol oynayan oglumu izleyebiliyorum.






Resim 1269_picnik

eee Abinin parkta futbol oynadıgı gorulurde Ahrar da istemez mi ,ben cok yorgundum ama sagolsun Asaf goturdu , oynadılar ikisi.

Resim 1254

Evde cilegin cok oldugu bir haftaydı bu hafta , ben de birazı ile cilekli pasta yaptım.

Resim 1273_picnik

Bugun sabah kahvaltıya misafirlerimiz vardı , sonrasında masayı toplayıp arkadasa gittim :)

Resim 1276_picnik
Menumuzde kahvaltılıklar , Tr den getirdigim receller bu sene visne recelini yaparken annem icine damla sakızı koydu ben cok sevdim. Zeytin ezmeli pogaca, peynirli borek, havuc salatası, avakoda salatası, esim tum taze yesilliklerden almıs onlardan salata yaptım, bunlara ilave olarak kumpir vardı.

Resim 1272_picnik
Tatlı olarak kakaolu hashaslı sekerpare yaptım, biz cok begendik ailecek, hashası tatlılara cok yakıstırıyorum.

19 comments:

SEVGİ said...

Herşey çok güzel ben şu haşhaşlı kakaolu şekerpareyi merak ettim neler var içinde?..
Ellerine sağlık.

Bir Terazi Kizi... said...

Hersey cok hos görünüyor,pencereden cocuklari görebilmen gercekten büyük bir sans,yoksa hep yanlarinda olmak zorundasin,bende damla sakizi cok severim,ellerine saglik...

sevgiler.

New York'tan said...

Sevgi normal sekerpare tarifinin icine iki kasik kakao ve hashas ekledim yuvarladikta sonrada hashasa buladim.

Evet terazi kizi her zaman parka goturme imkanim olmuyor , arkadaslarida olunca beraber oynayabiliyiorlar :)

Red Riding Hood said...

Oooo Mirzahan kısakollu giymiş oralarda hava nasıl ?

nohut oda said...

fotolar cok hos gozukuyor makınanmı degıstı?
ellerıne saglık tatlıyı bende merak ettım..

Nihan SARI said...

aa bak haşhaşı tatlıda ben de çok severim.bunu da deneyeyim.parkın ftğraflrı ne güzel ağaçlar gerçekten harika görünüyor.vişne reçeline sakızı ne kadar ekliyorsunuz Şeymacığım.çocukları öpüyorum.

New York'tan said...

RRH mirzahan ortadakı cızgılı uzun kollu olan :) ama havalar duzeldıepey sogumustu.

Gulcan sekerpareye kakao ve hashas ılave ettım, denemeye deger bence :)
Makınam kardesımınmakınesı bazen cepten cekıp koyuyorum bloga ondan farkedıyor aynı makıne aslında kullandıgım :)


Sevgılı Nıhan annem buyuk boy tenceye ıkı tane atmıstı damla sakızı ılk deneme oldugu ıcın hafıf hıssedılır sekılde tadı .

Deli Anne said...

Yemekler çok hoş görünüyor ama ben pencerenden çocukların görünebilmesine bayıldım en çok. Şanslısınız gerçekten ve farkındasınız da ne mutlu size.

New York'tan said...

Deli anne ,hep sukrediyorum boyle bir evde oturdugum icin iki cocukla hic yorulmadan yuruyerek karsidaki parka gidip oynayabiliyoruz :)

sevilay said...

evin yakınında çocukların oynayabileceği bir yer olması çok güzel...kahvaltı nefis görünüyor.Bende tatlılarda haşhaşı çok severim.Afiyet olsun size...

kiymetligunler said...

Canim ellerine saglik, hersey cok guzel gozukuyor! Amsterdam sonbahari gormeden kisa gecti, sizin oralar hala daha sicak:(((
bir sorum olacak, resimlerin birtanesinde karsidaki binada Amerikan bayragi var, nedendir?

selamlar

New York'tan said...

Tesekkurler Kiymetli gunler, burasi serinlemisti ama tekrar isinmaya basladi Ny bu belli olmaz :)

Burada evlerde asiliyor bayraklar, tek amerikan bayragi degil diger milletlerin bayraklarinida asiyor insanlar . Milliyetci bir devlet burasi ozellikle 11 eylulden sonra cogaldi bayraklar :)

iffetin günlüğü said...

Havalar burda da aynı bir ısınıp aniden soğuyor..Kahvaltı sofranda harika ..
Haşhaşlı revaniyi çok beğenerek yiyiyoruz..Çıtır çıtır ağıza gelir ya..Şekerpareyi de denemeli..Şeymanın tarifi diye de yazarım:)

Mimosa Café said...

hashasli kakaolu sekerpare harika bir fikir. hic duymamistim. biraz kaymakla yemeyi hayal ettim. eminim harika olmustur. sevgiler.

New York'tan said...

Iffet :) seyma'nin tarifi hosuma gitti bak ama nette gordum bu tatliyi ama kime ait bilm iyorum canim sIkIlinca gezerim bloglarda aklimda kalmis :)

Mimosa cafe biz cok begendik bir daha ki sefere tek hashasla deniyecegim kakao ne de olsa agirlastiriyor tadini biraz :)

LaMa said...

sofra haria gorunuyor:)
pecetelr ikea'dan biliyoruz pekii o guzel kahvaltiliklar nerden, ozellikle de kapakli,sapli olani?noolu soyle, nerden nerden :)

New York'tan said...

:) ay lama guldurdun beni Amazing savingsten desem sizin oralarda varmidir bilmiyorum :)

LaMa said...

savings mi dedin, bayilirim saving'e :)) adini hci duymadima ma hemen bakayim netten !
cok heyecanlandim simduk :)

New York'tan said...

ya lama nasil hemen haberin oldu yorum yaptigimdan, benim bilmediigm bir seyler mi var yoksa :)
Burasi alisveris zinciriydi buraya ilk geldigimde, subesi coktu ama sonra kapandi simdi bir tane var Brooklyn'de , Yahudilerin yogun yasadigi bir yerde, oyuncaklar falan cok ucuza bulunuyor, ve sapka kutulari var ya onlar parti susleri aklina ne gelirse , sanirim magazalardan ellerinde kalanlari toplayip satiyorlar :) cocuk kitaplari cok ucuz mesela hic dunya parasini vermeye gerek yok, ayda bir ugruruyorum :)