Monday, October 18, 2010

Yumurtanızı nasıl alırdınız ?

Yumurta ile aram sadece hamileliklerimde iyi oldu o donemlerde her gun yedim, her keki her serbetli tatlıyı yemem yumurta kokusundan dolayı, cocuklara sık yedirmeye calısıyorum, annelerine benzemesinler :) Hafta sonu gezerken gordum bu kalıpları , degisiklik olsun dedim cocuklara cicekli yesinler yumurtalarını :)
Resim 1292_picnik






Resim 1294_picnik



Resim 1289_picnik

Balkondaki gulum, yanından bir filiz daha verdi, tomurcuk oldu acsın diye gozune bakıyorum.

Resim 1288
Bunlarda ciceklerim hala boyle canlılar Mirzahan'ın gecen seneki anneler gunu hediyesiydi bunlar.

Cumartesi misafirlerimiz vardı, pazar gunu de dısarıdaydık ailecek, haftasonu yetmiyor bize , yapmak istediklerimiz cok saatler az ,gunler 24 saat degilde 30 saat falan olsaydı ne guzel olurdu :).

12 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

gecen yil haril haril aradigim kaliplar bunlardi bahsetmistim bolca))ben duz yuvarlak olanlarini bulmustum manhattanda o zaman demistim turkiyede ne cesitleri var))iyi cicekliside varmis garip amerikada))

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Yumurtayı çok severim her haliyle :) Ama çiçek şekilleri çok hoşuma gtti,yumurta sevmeyen çocuklar için cazip olabilirler..
Çiçekler de çok güzeller,anlamlı bir hediye olmuş..Çiçeklerin,sevdilerinin ve senin ömrünüzün uzun ve çok güzel olması dileğimle...:) mutlu haftalar canım..

Cafe Pepela said...

Şeyma'cığım:)
Yumurta sevilmez mi,ben tam aksi bayılırım,7/24 yiyebilitem var :)
Bu cici tavalardan bizde de vardı,çocukken annem bu şekilde sevdirdi bize yumurtaları (o gün bugün müptelası olduk işte:)
Tabi 10-15 sene evvelinden bahsediyorum,biraz daha farklıydı görüntüsü..
Geçenlerde burada bulunca hemen aldım 3 modeli vardı,kızım çok sevdi,aslında yumurta kızartmak dışında da farklı işlevlerde kullanılabileceğini düşünüyorum,ne dersin?
Kocaman sevgi ve selamlarımı gönderiyorum
-çiçeklere bayıldım bir tane alıyorum:)-

Red Riding Hood said...

Şeymacığım, arka şablonu yani arka planı değiştir istersen, yada foto boyutlarını biraz küçültsen ? Fotoğraflar çok büyük ,yandaki listeyi bile geçmişler.
Yumurta kalıpları harika.Annem Almanya dönüşü kesin dönüş yaparken yıldızlı aylı ve sanırım birde böyle çiçek şekillisinden getirmişti hala kullanır severek. Çocuklar ne çok sevmiştir kimbilir :D

Nihan SARI said...

yumurta konusunda ben de çekimserim.canım.oğluma bir şekilde yedirmeye çalışıyorum.günler 30 saat olsaydı gerçekten :)))

Deli Anne said...

Yumurta benim için bir dert oldu niyeyse, eskiden sırf yumurta yiyen çocuk nefret etti yumurtadan sonradan. Neymiş kokusu berbatmış, beyazı ıslak gibiymiş ve mide bulandırıymış, sarısı da pütürlüymüş.. aslında tamamen haklı:)

Bir de çiçeklere bayıldımmm!

New York'tan said...

Emine kendi aram olmadigi icin yumurta ilecok ilgimi cekmezdi ama gozume carpti pancake de olabiliyormus :) o cazip geldide aldim.

Zeliha cok tesekkurler :)

Adasim ben sevmiyorum ya hamileyken de her gun yedim ne tezatliktir bilmem belki vucud istedi o ara :) evet pancake yapmayi planliyorum o kaliplarla :)

RRh resimler buyuk cikmis oynamam genelde boyutlari ile ama yanlislik yapmisim bir yerde :0

Nihan'cim keske olsa :)


Delianne bir donem Ahrar da yapti yazin Turkiye
de iken basladi yemege simdi de ayila bayila yemiyor ama mecbur veriyorum Mirzahan da oyle :)

Cicekleri ben de cok seviyorum otururken koltukta onlari gormek cok hosuma gidiyor .

fattosh said...

merhaba blogunuzu begenerek takip ediyorum cok samimi buluyorum . cocuklarinizla olan iliskiniz cok guzel imreniyorum size dogrusu dunyanin merkezinde (NY)mukemmel denebilicek bir aile hayatiniz var .. tebrikler ve daim olmasi dilegi ile
Delaware den fattosh

New York'tan said...

Fattosh, cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin :),Delaware gitmisligim var, Amerika icinden yorum alinca insan komususuyla gorusmus gibi oluyor :)
Sevgiler.

fattosh said...

tekrar gelirseniz bu taraflara beklerim ugrayin bir cayimizi icin evimiz wilmington da 495 in hemen kenarinda yol uzeri yani ;)

New York'tan said...

Insallah , Gelirsem haber ederim sana :) ben de Brooklyn'e beklerim uzak degil Delware ile aramiz :)

nohut oda said...

biz genelde ayıcık olanından alıoruz:)
cıcekler ne guzel bayıldım