Thursday, November 25, 2010

Akika yemegi ve odul

Ailecek evde oldugumuz bir gundu bugun , sukran gunu tatilindeyiz aksam gec geldigimiz icin eve yatisimizda gec oldu sabah dokuz gibi kalktik ama hic ses yok etrafta hafta ici olsa araba sesi insan sesi o kosturmayi hissediyorsunuz bugun cit yoktu:)

Mirzahan'i ikindi uzeri arkadaslari ile mac oynamasi icin parka birakti babamiz sonrasinda onlarla beraber daha gelmedi , bizde yuruyuse niyetlenmistik ama yagmur basladi, ondan da vazgectik ben ve kardesim aksam uzeri sinemaya gidiyoruz Harry pottera babamiz hoslanmadigi icin cadilardan buyulerden o eslik etmiyor hatta ciddi ciddi elestiriyor napiyim ben seviyorum :)




seyma 010

Dun aksam arkadasimin akika yemegindeydik, bebeklere dogdugunda kesilen akika kurbanini burada ese dosta yemek vererek paylasiyor ve program yapiyoruz, aile ve akrabalardan uzakta yasayinca onemli oluyor bu tur programlar .Bu oda program yaptigimiz oda.Banada spikerlik gorevi verdiler bu isi gonullu yapan arkadas Tr'e dondu , bende bu seferlik mecbur kabul ettim ama bana gore degil hizli konusan biri icin insanlarin yuzune bakip bir seyler anlatmak bana gore degil :)

Hos vakit gecirdik arkadaslarla beraberdik en son bes alti arkadas kaldik muhabbet de guzeldi eve onikide geldik, Mirzahan ve Ahrar oyuna doydular o gunluk :)


seyma 014

Ah bu telefonlari yapanlar size ne kadar tesekkur etsem az , oyunlari yukluyoruz telefona sIkIldIginda acip oynuyor dunde oyle yaptik :)


Daha once deli anne gondermisti bu odulu ,Zeliha umutsepeti de layik gormus bu odule cok tesekkur ederim.Bende

Seyhan'a :tatli ikizlerin guzel annesi ,Ny daki arkadasim :)
Emine'ye :Cok SIk yazmasa da bu aralar :) Nydaki diger arkadasim
Aygul'e : Yakisikli Emin'in annesi beni Tr'de iken arayip mutlu eden arkadasim
Iffet'e : Konya'da magazada gezerken Seyma diyerek beni sasirtan iyi kalpli insan
Selinka :Hediye ettigi caylari her icisimde hatirladigim arkadasim
Gulcan'a : Guzel Ayse Sina'nin annesi ve yeni bebise gunler kalan heyecanli hamis
Pinar'a : Baran ve Mirza nin tatli annesi
Gokce'ye : harika tatlilar yapan Deli kiz iste :)
Betul'e : Mistik bir havasi var blogunun
Yasemin'e :Pamuk kizin seker annesine
Gonderiyorum .


Simdi hazirlanmam lazim sinema icin, gorusmek uzere :)

16 comments:

our twins of N.Y. said...

Seyma'cim bildigim kadariyla deli anne ve umut sepeti ayni zamanda seni mimlemislerdi de. Hani mim cevaplari?
Ben cevaplamistim:)
H. Poter'i bende sevmiyorum:((
Ama sana iyi eglenceler canim:)

KonTiki said...

10 gün kadar önce izledik Harry Potter'ı heyecanlı bi şekilde bitirmişler kötü oldu :D Ama güzel beğeneceksiniz.Bu arada bu benim yeni bloğum Şeyma abla. Ashleys Neverland'da post yayımlıyorum ama kimse görmüyor.Bunu yeni açtım bunu eklersen blogrollune sevinirim.
Sevgiler
Ashley

Aygül said...

Şeymacım akika yemeklerinize özeniyorum aslında.Çok güzel bir ibadet bence.Bizde Emin'in akikalarını bir yere vermiştik. Ama böyleside çok güzel.Ahrar'ın suratına bayılıyorum:)))
Sinemada iyi eğlenceler:))Alaska Frigo'da ye varsa:))

STYLE M said...

ne guzel bir ibadeti ne guzel bir arkadas toplantisiyla birlestirmissiniz.
nasil hosuma gitti hayatima uygulayacvagim ögrenimlerden biri oldu ,paylasim icin danke ;)

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Şeymacım :) spikerlik de yaptın he,yakışmıştır canım..
Heyecan yapıyorum ben de kalabalıklarda,rahat konuşamıyorum :)
Ama güzeldir yine de :)
Allah kabul etsin akika yemeğini..
Ödül verenlerin de çok olsun :)
Hayırlı cumalar..

ZarpandiT said...

hızlı konusmak benim büyük bir özrüm gibi cogu zaman tekrarlıyorum dediklerimi :D ödül için cooook teşekkürler..
imza: bayadır blogunu okuyup yazamayan problemli insan ben :)

sevilay said...

allah kabul etsin yemeğinizi.harry potter'ın hastasıyım ben de.Ama henüz gidemedim.Size iyi eğlenceler...

nihalasli said...

Allah kabul etsin canim.Hem de arkadaslarla beraber cok zevkli bir ortam olur.

nihalasli said...

Canim mail adresim
nihalaslinur@hotmail.com

Ilgin icin cok tesekkur ederim.Gitmemiz kesinlesince gitmeden seni aricam insallah;)

*selinka** said...

sevgili şeymam teşekkür ederim.dün okudum ama cevap yazamadım koşturmacadan sevgilerle canım.

Taze Anne said...

Bende Harry Potter'a gitmek istiyorum. Ama 3 aylik bir ogulu birakacak kimsem yok :(
BU arada blogunuz cok guzelmis.

New York'tan said...

Thanks taze anne :)

Bende thanksgiving tatilini firsat bilip esime biraktim kucugunu.

Taze Anne said...

Ben esime biraksam bana sinemayi rezil eder :) Eminim her dakika arar, Gul bu acikti der :))
Ya merak ettim aramida kac saat fark var acaba? Sizle turkiye arasinda kac saat var? Bizim burasiyla Turkiye arasinda 9 saat var.

New York'tan said...

Senin bebis kucuk ama karnini doyurup altini degistirdikten sonra niye bakamasin baba 2 saat :)


Bizim Turkiye ile aramizda 7 saat var :)

Taze Anne said...

Ozaman siz Torontoyla ayni saattesiniz. orda 8:30 olmali :)

New York'tan said...

dogrudur ,simdi 9.51 ama :)