Friday, November 5, 2010

Benden kisa kisa..

* Hava cok kapali bugun, dun de oyleydi yagmurlu, boyle havalarda evden disari cikmayi sevmiyorum.

* Haftanin dort gunu yani pazartesi, sali, carsamba ve cuma gunu programlar var, bazen yoruluyorum kostururken onlara ama Allah eksik etmesin varliklarini :)

*Ahrarda bu ara arkadaslarinin oyuncaklarini isteme huyu cikti, gittigimiz her yere bir suru oyuncakla gidiyoruz ama illa ki arkadaslarininki daha cazip geliyor, onlar vermeyince aglamaya basliyor, anlatiyorum ama anlamiyor , gecici bir durum insallah ..

* Bugun cocuklari biraktiktan sonra eve gelirken arabayi hayli genis olan park yerine paralel park yapamadim , epey tekrar yaptim park edene kadar :)

*Dun haberlerde gordum resimlerini, birileri First ladymize giydiklerinin yakismadigini anlatsin please !!

*Pazar gunu Zilhicce oruclari basliyor , Allah kabul etsin simdiden tutacak olan arkadaslarin oruclarini.

* Su an sag yanimda ihlamur, sol tarafimda muhallebili incirli tatli var, harika bir ikili oldular :)

* Seyma kacar, isleri bekler :)

16 comments:

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Burda da hava çok açık :) ben de güneşli havalarda dışarıya çıkmayı sevmiyorum :) Ben de bir gariplik var kesinlikle..Çünkü normalde herkes yaz gelsin ister ama benim aram yoktur yaz mevsimiyle:)
Proğram,koşturmaca iyidir Şeyma'cım,Allah eksik etmesin.:)
çocuklar büyüdükçe yeni huylar ortaya çıkıyor.
First ladymizin tarzını beğeniyorum şahsen :)
Aminn.
Afiyet olsun..
Muhabbetle :)

e. t. said...

bende Zeliha hn.a katılanlardanım :)
gerçi ben her havada dışarı çıkmayı seviyorum :)
ama favorim sonbahar ve kış.
Program ahhh ah!
bol şükredin.
çocuklu hayata adapte olamayıp kaçıranlarda var :(
bizlerede dua edin ;)
sevgiler.
esma

New York'tan said...

Zeliha'cim yaz sevilmez mi park bahce gez dur bu havada disarida gezilmez, yapilacak bir sey yok, yagmuruda cok sevmem :)

Ya ben sevemedim tarzini First ladynin :)

Esma'cim buralarda eve kapansan catlarsin sIkINtidan, hepimizin cocugu var gorsen kres gibiyiz ama yinede gidiyoruz her yere :)

Cafe Pepela said...

Şeyma'm sıcacık bir çikolata yapalım,şöyle bol baharatlısından..
Dışarda pıt pıt pıt yağmur yağsın,içersi sıcacık olsun,tarçın koksun yüreğimize kadar..
Hafif bir müzik çalsın kulaklarımızda,pencereden bakıp,bir elimizde kalem-kağıt,hakiki şiirlerle tadını çıkaralım bu ortamın.
4 mevsimde Rabbimin hediyesi,lakin yağmur ceketli çocuk misali severim ben de bu halleri.Zeliha da bilir:)
Bıdıklarını öp bizim için e mi..
Büyüyorlar değil mi,müthiş bir hızla.Bizim Civcik hanım da oyuncak taşımaya başladı her yere,hatta bugün markete Winnie he Pooh'usuyla gitti :))) Bayılıyorum ama o hallerine,hayırlı uzun ömürleri olsun inşallah..
Bayan Gül'ün zarif bir havası / tatlı bir yüzü var lakin dediğin üzre,giydiklerinde bir gariplik oluyor her zaman,hani güvenle/huzurla/mutlulukla taşıyamıyormuş gibi,iç elbisesi şık olsun yeter ki değil mi adaşım:) Güzel gören güzel düşünür her daim..
Herşey gönlünce olsun,amanin ne çok yazmışım gaari :)

*selinka** said...

sevgili şeyma gececek inş cocukların öyle ters zamanları oluyor.bende anlamıyorum bayanımız neden bu kadar zevksiz giyiniyor,hiç bir tarza uymuyor bence birde cok makyajlı görünmüyormu sizce.tamam genc bayan ama daha sade ve şık olması gerekli degilmi,ve birazda kıyafetten kilolu görünüyor.aman ne cok derdim varmış.neyse ben kendimi bile düzeltemezken başkasını düzeltmeye kalkmam ilginc degilmi.neyse sevgilerle canım...

New York'tan said...

Pepela'cim ne guzel yazmisin:)
Bence de cok guzel bir yuzu var ama kiyafetleri cok alakasiz kilolu bir bayan ceketleri kisa, daha cirkin gorunuyor,hele o ayakkabilari yuruyemiyor zaten uzerinde :) goz onund eolunca ister istemez dikkat cekiyor.

Insallah Selinka bu ara zitliklari var Ahrar'in . Sende benim gibi dusunuyorsun demek ki :) yanliz degilmisim :)

kiymetligunler said...

Canim, Amsterdamda havalar ayni sizin orasi gibi. Birde bronsit oldugum icin bende tam 1 haftadir evdeyim:((
Ihlamur ve tatli, kiskandim. iyilesince yaparim artik:))
First lady olayindada tamamen sana katiliyorum:))

www.kiymetligunler@blogspot.com

aslan said...

Hayırlı,güzel hafta sonları dilerim.

New York'tan said...

Kiymetli gunler gecmis olsun, ben postu sabah yazdim hava cok kapaliydi ogleden sonra gunes acti :)

Tesekkurler Aslan bey, sizede hayirli hafta sonlari.

Deli Anne said...

ah ben first lady olacaktım ki, hem de öyle uzun ve zayıf, neler giyerdim kimbilir?

New York'tan said...

:) ben seni uzun boylu ve zayif birisi olarak dusunuyorum hep :)

Red Riding Hood said...

Moralim hiç iyi değil Şeyma....Blogları gördüğüm yok hiç.Ama anlıyorsun değilmi? Nerelere gittiysek kimse biz birsey yapamayız dedi,onlar avrupa dedi. Kırgınız..

zeynep said...

ayhh nasıl canım çekti o ikiliyi:))

SerpiL said...

benimde sağ yanımda ıhlamur sol yanımda incirli muhallebim olaydı keşke:)

New York'tan said...

Zeynep tavsiye ederim kesinlikle :)

Serpil keske olsaydi, bak benim de canim istedi tekrar :)

* YeLiZ * said...

-Oyuncak olayi bizde de asladi.Sanirim hepsinde var

-nesini begenmediniz first lady'nin ? Elindeki canta Louis Vuitton galiba ? resimden oyle gordum,ustundeki ceketiyle ayni ton.Bence guzel olmus,kendisini kus oldugu lady'den :P daha fazla sevdigimdenmidir bilinmez ama (daha fazla diyince oburunu seviyormus gibi oldum...i ihh)begendim ben:)