Thursday, November 18, 2010

Buralarda...

Bu sabah esim ise gitmeden onunla yuruyus yaptik, oncesinde kutuphaneye ugramistik ama kapaliydi.

sonbahar2




036
Bu yolu camiye giderken kullaniyorum ilerde kopruyu gectikten sonra cin mahallesi basliyor.Burada insanlar guruplasmis sekilde bir aradalar, mesela benim oturdugum yerde Araplar yogun, daha oncesinde Italyanlar varmis hala sahile dogru yogunlar, evimden alti yedi cadde asagisinda Ispanyollar yani latinler var, camiye dogru cinliler, onlarin asagisinda yahudiler, o kadar farkediyor ki yururken anliyorsunuz, latinler pis insanlar , duzenli tertipli degiller, hirsizlik falan cok olur oralarda, pek o tarafa ugramam ama arabayla giderken bile belli oluyor, Cin mahalleside cok kalabalik olur , pis kokar ozellikle yazin o restorantlarin onunden gecemezsiniz her turlu bortu bocek pistigi icin genelde zararsiz insanlardir :) Yahudiler kapali kutu gibiler her sey var mahallelerinde cocuklari kendi okullarina gidiyor bu bahsettigim koyu yahudiler, bayanlar peruklu, uzun siyah etekli, erkekler zuluflu, hepside birbirine benzer :) kendilerine ozel havuzlari var baya bayan ayri, spor salonlarida oyle.

037

Bayramin ilk gunu cok ruzgar vardi yapraklarin cogu dokuldu.

038


bayram1
Bayram sekerleri :)
023

Tum akrabalarimiza gonderelim bu fotoyu :) ( opucuk gonderiyordu )


Biz sali gunu bayram yaptik, buyuklerimize gittik, arkadaslarla hos sohbetler yaptik , dun de kendi aramizda gezdik arkadaslarla ,babamiz ise gitti Mirzahan da okula, aksam bayramlasmaya gittik camiye herkesle gorusme firsati bulduk, guzel gecti biz erken ayrildik, okul oldugu icin. Bayram bitti bizde , sizler bayrami yasarken uzun uzun biz bir bucuk gunde bitirdik.

12 comments:

our twins of N.Y. said...

Turk bakkalina esimin kurbanligini (benim ve cocuklarinkisini camiye verdik) almak uzere hazirlanmis evden cikacaktim ki sayfasini yenileyen var mi diye bir tik yapayim dedim:)
Iyi de etmisim. Bayram sekerleri isimli fotoya bayildim:) Gomlegin konusuyor arkadasim:)

New York'tan said...

Bizde de ayni kurbanlar, bizimkiler afrikaya gitti esiminkini burada kestirdik :)

Thanks Seyhan'cim bayrama ozel giyinmeye calistik :)

Bir Terazi Kizi... said...

Ne kdar ilginc böyle milletlerin toplu halde mahallesinin olmasi! Paris'tede cok farkliydi,bir caddede tam 144 degisik millet yasiyordu! hersey cok güzel görünüyor,fotograflar tablo gibi,renkleri co hos,bayramin son günüde olsa,iyi bayramlar tekrar...

*selinka** said...

fotolar cok güzel bizimde burası öyle yagmurla kaplıki herşey gönlünce olsun bayram şekerlerinle sevgilerle şeyma...

nihalasli said...

Merhaba
New York icin gezi rehberiniz var mi anlattiginiz?
Aralik-ocak gibi insalah bir problem cikmazsa gitmeyi dusunuyoruz.Hani neler yapabiliriz nasil degerlendirebiliriz?
Gorulesi yerleri,yemek yiyebilecegimiz guzel yerler ayrica alisveris icin uygun yerler.
Cook tesekkurler
Bayram bitti ama iyi bayramlar:)

kiymetligunler said...

Seymacim merhaba,

Kurban bayraminiz mubarek olsun.
MasaAllah iki cocuk annesi degil bekar genc kiz gibisin resimlerde, Allah nazarlardan korusun. Cocuklarla cektigin resim super!
Bizim bati Amsterdamda sadece musluman ulkelerden insanlar yasadigi icin epey sansliyim:))
iyi aksamlar!

New York'tan said...

Serpil'cim burada ne arasan var :)

Thanks Selinka :)

Nihalasli mesaj attim sana eger sorun olursa cevaplarim seve seve :)

Kiymetli gunler sanslisin burada her millet var ama bende sansliyim cok Turk var cevremde :)

Tesekkurler guzel sozlerin icin :)

nihalasli said...

Cok tesekkur ederim tekrardan cok hosuma gitti bole ilgilenilmesi bi sorumla;)
Size cevap yazdim blogumda.KEsinlesince haber vericem size insallah;)

nohut oda said...

seyma bayramını kutlamısmıydım hatırlayamadım gecmıs bayramın kutlu olsun..
harıka gozukuor hersey..
ayrıc asana bırsey soracagım daha oncede sormustum ama galıba ahrarın anlamını bana tekrar soylermısın malum ısım zamanı kafalar karısık:)
sevgıler

Deli Anne said...

Bayram şekerleriniz pek hoş ama efenim siz de tam şeker kıvamındasınız.. pembe pembe.. ne güzel zarif de bir anne.. bu arada valla dicem inanmicaksın.. dün gece ben senin yüzünü gördüm rüyamda.. diceksin ki başka işin mi yok.. vaar ama, hem de rüya görecek kadar kesintisiz de uyumuyorum.. öyle işte.. Sevgiler.

New York'tan said...

Gulcan yazdim bloguna anlamini Ahrar'in :)

Deliannecim, tesekkur ederim efendim zarif sozleriniz icin :)

Cidden nasildim :) sana yprum yaptigimda profilimi kendi resmim yapiyim bakalim benziyor muyum :)

Taze Anne said...

Valla ben paris'te yasarken, araplar ve zenciler agirliktaydi, cinliler yine zararsizdi, ama araplardan pes etmistim. Cok rahatsiz ediyorlardi.
Simdi Canada'dayim. Paris gibi degil. Ama south america'dan sizin kadar sikayetci olmadim. Benim chilili, peru'lu, colombia'li ve Meksikali cok arkadasim var, hepsi okuyan tarzda. Ve genelde iyi yerlerde.
Onun disinda bizim oturdugumuz bolgede cok somalili var.