Tuesday, November 23, 2010

Gece gece...

Cumartesi gunu babamiz Atlanta'ya gitti seminer icin gunubirlik , bizde carsiya gittik kardesimle birlikte, biraz gezdikten sonra Mcdonaldsa ugradik Mirzahan cok istiyordu ,hava serin olunca Mc.in oyun yeri cazip geliyor, burada balik menusu disinda bir sey yemiyoruz . genelde o menuyu ismarlayan cok az kisi oluyor, siparisleri alip masaya oturdugumuzda birisinin elinde balik menusu ile geldigi gordum , yan masaya oturdu , kardesime bak bizden baska yiyen de varmis dedim yabanci olan , bes dakika sonra yan masadaki telefonda Turkce konusmaya basladi:)






Babamiz gelirken ogluslarina hediye getirmis, bu Mirzahan in oyuncagi, aksamlari babasiyla evde gureseceklerine bunu oynuyorlar:)Aksam babamizi havalanindan almamizda maceraydi, daha once hic gitmedigimiz bir havaalaniydi, tarif uzere gittim ama bir turlu gelis terminalini bulamadim, yirmi dakika falan dolandim aksam olunca karanlikta exitleri bulmak zor oluyor neyse sonra bulabildik, aldik babamizi .








ahrar 051_picnik




ahrar 049

ahrar 066_picnik

Carsamba gunu aksam arkadasimin bebeginin akika yemegi var, bunlarda bebisin hediyesi , kiz bebeklerine hediye almayi cok seviyorum, secenek cok cunku :)

Persembe ve cuma gunu okullar tatil thanksgiving yani sukran gunu burada,Hindinin pisirilip yendigi gun .

Hava cok iliman seyrediyor, bugun aksam uzeri yuruyus yaptik esimle,uc aydir cok yogun bir programi vardi bu hafta sukran gunu tatilinde , evde gorunce degisik geliyor bize :)

Ahrar biraz once yanima geldi agzini buzerek cok yoruldum dedi , git koltuga yat dedim yatti :)Oyun oynarken yoruldu galiba.

9 comments:

Red Riding Hood said...

Ahrar2ın tombili ayaklarına bittim yine :D Çocuk ne yapsa ne etse şirin:)) Mirzahan büyüyor annesi yakışıklı olacak gitgide Maşşalah ikisinede . Yeni oyuncak bakalım ne kadar dayanacak sizde ? :)

nohut oda said...

akıka yemegı nedır cnm merak ettım akıkayı bılıyorum ama..

Deli Anne said...

Maşallah, gene buram buram huzur kokan bir yazı olmuş.. Hele fotoğraflar, o yansıyan ışık huzmesi tek başına huzur vericidir benim için.. Ortalık da temiz.. Kardeşlerin ikisinin de aynı cins olması iyi değil mi? Babanın aldığı oyuncak ikisinin de oynayabileceği türden tam da.

Kız mevzusuna gelince: ah ahhh! şu delirmiş anneliğime bakmadan nerdeyse sırf bu sebepten 3çocuk fikrinde gidip gelmiyor değilim.. İlter'e diyorum ki Allah yüzüne bakmış da kızın olmamış, yoksa kesin iflas ederdik:)

Akika yemeği, akika kurbanı ile mi ilgi bu arada? Biz de kestik kurbanı ama yemek nedir bilmedik hiç..

Öpüyorum huzurlu Şeyma'm.. Allah daim etsin huzurunuzu

iffetin günlüğü said...

fotolar harika yine..bebeğe aldığın hediyelerde çok şık ..selamlar..

New York'tan said...

RRH tesekkur ederiz, oyuncak konusunda dikkatli olmazsak cok cabuk kirilabilir Ahrar yuzunden :))

Gulcan, Akika kurbaninin yemegi veriliyor burada, program esliginde, ozel program yapiliyor, ilahiler, mevlut, sohbet, arkasindan bebek sallaniyor, ozel bir ninnisi var annenin arkadaslari yan yana duruyor, ellerinde bebisi salliyor sirayla :) mesela oda ozel olarak susleniyor kizlara pembe genelde erkekler mavi, bebekler icin satilan susler var ya onlardan, ona uygun tabak bardak pecete masa ortusu aliniyor, bolanlarla falan, cok guzel bir program oluyor, genelde hediyelerimizide o gun goturuyoruz, program fasli bittikten sonra arkasindan akika kurbanindan yapilan yemek yeniyor, onden corba et-pilav- salata ve arkasindan tatli oluyor.
Burada aileler olmayinca hep beraber toplanip biraraya geliyoruz :)

Ah deli annecim ayni ben :) ben henuz ucuncu cocuk dusunmuyorum her ne kadar esim istesede :) ama kizim olsa neler alirdim neler diye hep dusunmusumdur :)

Tesekkurler Iffet'cim :)

our twins of N.Y. said...

Turklere hic ummadigimiz yerlerde rastlamak mumkun... C.tesi gunu NJ. Ayse'lere gittik. Yemekten sonra cay faslinda Ayse'de benzeri bir ornek yasamis: Onlarin orada dolmuslar da varmis. Manhattan'a kadar giderlermis. Onlarda alt komsusuyla kisa mesafede inmek uzere binmisler. Yanlarinda dolmus bekleyen bir adam daha binmis ve adam hemen 2 kisilik koltuga oturmus. Diger koltuklarda da hep tek kisilik yerler varmis. Ayse demis ki: "al iste bu hiyarda buraya oturdu" Adam kalkmis yer vermis "buyrun abla siz boyle oturun" demis:)))) Inene kadar Aysegul'le birbirimize hic bakmadik, indikten sonra gulmekten koptuk mahcup da olduk: dedi:)

Oyuncaklarini gule gule kullansin yavrular...

Serap'in kizinin hediyeleri de cok guzel...

nihalasli said...

Baba yokken iyi degerlendirmis olmussunuz sizde vaktinizi;)
Mc de balik yenebildigini ogrenmek iyi oldu:)

New York'tan said...

Seyhancim cidden hic belli olmuyor nerden Turk cikacagi, dikkatli olmak lazim :)

Nihalasli mc ve burger kingde balik ve veggie yiyiyoruz biz :)

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

:)) Yurtdışında yaşanıyor böyle olaylar:) biran zihnimde asmalı konağın ilk bölümü canlandı Amerika da geçiyodu yanılmıyosam :)
O Türkçe konuşanla tanışmadınız mı :)
Elbise de çok cici,morr favori renklerimden :)
Keşke benim de olsa böyle bir elbisem:)
Blogumda da ödülün var,kabul edermisin :)