Monday, November 15, 2010

Ozlemisim Ozgurce Gezmeyi :) ve Hayirli bayramlar herkese.

Cumartesi gunu cocuklara bayramlik almak icin Manhattan'a 34. caddeye gittim Ferhan(Mirzahan ve Ahrar'in kuzeni)'la beraber cocuklar olmadan , uzun zamandir yapmiyordum. Ne kadar ozlemisim rahat rahat gezmeyi ,magazalara girip cikmayi, sIkIldIm diye soylenen birilerinin olmamasini:) Once Mac'ys gezdik, Yilbasi hazirliklari baslamis daha sukran gunu gelmeden, milleti alisveris moduna sokmuslar , tuketim toplumu :). Sonra da tum caddeyi gezdik hava harikaydi yazdan kalma bir gun, cok keyif aldim, alacaklarimizi aldik kalan eksikler icinde geri donduk Brooklyn'e geldik Centurye ( bilenler bilir century:) isimizi bitirdik, sonra yuruyerek eve geldik , yaklasik yedi saat disarda gezmisiz sabah kalktigimda ayak tabanlarim agriyordu :)

Denedi ogluslarim bayramliklarini, cok yakisikli oldular kuzucuklar , kirpi yavrusu annesine pamuk gorunur misali :).



002
Macysin ici , disaridaki vitrinler kapaliydi, turistlerin bir kismi Bu magazanin vitrin suslerini gormek icin geliyormus. Fotografi yuklerken Mirzahan yanima geldi, did you go to this place without me ( Buraya bensiz mi gittiniz ), dedi bende evet deyince, I'm so happy dedi cocugum magaza gezmeyi sevmiyor , hic gelmiyor boyle yerlere, acaba kizim olsa gelirmiydi dusunuyorum bazen :)Haksiz da degil, yapacak bir sey yok ona gore, sIkIliyor .

003

O kadar guzel takilar var ki aklinizi kaybedebilirsiniz onlara bakarken begenirken, biz oyle olduk aaa bu cok guzel yok bu daha guzel modundaydik :), her seyde pul , sim ve tas var bu senenin modasini ogrendik , bu elimdeki bros , fiyati inerse alinabilecekler listesinde :)

Megamind Pictures, Images and Photos


Cuma gunu kardesim Mirzahan'i bu filme goturdu cok begenmisler. Ben de istiyordum ama hevesimi bu ay vizyona girecek olan diger iki filme sakliyorum . Tanggled ( animasyon) ve Harry potter part 1 .

Bayram hazirliklarina basladim, temizligimi yaptim, bugun market alisverisimizi yaptik ogretmenimize bayram hediyesini aldik notta yazdik sali gunu okula gelemeyecek diye, diger gunler malesef okulda babamizda iste , bizim icin ailecek beraber olacagimiz bayram gunu sadece sali gunu bu sefer , carsamba camide olan bayramlasmayi saymazsak .

Simdiden herkese hayirli bayramlar , en guzel sekilde gecirmeniz dilegiyle :)

8 comments:

Bir Terazi Kizi... said...

Sanada iyi bayramlar Seymacim,keyifli ve huzurlu bayramlar...

Fuat Gencal said...

Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce ALLAH'a sonsuz şükürler olsun. Gireceğimiz Kurban Bayramımız bereketiyle, bolluğu ile gelsin. Tüm insanlık için hayırlara vesile olsun. Kesdiğimiz tüm kurbanlar, etdiğimiz tüm dualar kabul olsun, hayallerimizin gerçek, sevdiklerimizin hep bizimle olması dileğiyle, tüm okuyucularımın, arkadaşlarımın, dostlarımın Mübarek Kurban Bayramlarını tebrik eder sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim.

Deli Anne said...

Valla çocuklar pek iyi, pek ala da insan onlarsız zaman geçirmeyi de pek özlüyor ve tadına doyamıyor değil mi? hele alışveriş.. birileri mızmızlanmadan, tuvalet için sıkıştırmadan, oyuncak mağazası önünde kıvranmadan, saatler süren yemek seremonilerinden uzak..ohh.. çok iyi etmişsiniz.. kıskandım hatta:) Ayrıca ne güzel hiç yalnız değilsiniz orda, akrabalar felan hep etrafınızda, gıpta ettim çok.. maşallah diyelim çok çok.. çocukların bayramlıkları da hayırlı olsun.. sizlere de iyi bayramlar..

nohut oda said...

sızınde bayramınız mutlu kutlu hzurlu hayırlı olsun ınsallah..
sevgıler

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Hayirli Bayramlar...

Aygül said...

Ohhh Şeymacım bazen insan ayağına dolaşan kimse olmadan dolaşıp alışveriş yapmayı neçok istiyor:)Bazen bende Emin okuldayken hallediyorum çoğu işimi.Markete bile gitmek istemez.Bir ihtimal kızlar belki sıkılmaz:)Hayırlı bayramlar.

our twins of N.Y. said...

kesinlikle katiliyorum. Cocuksuz yapilan alis veris keyifinin ustune tanimam:) Varsin ayaklarim fazla gezmekten agrisin:)) Hele ki su son olaydan sonra!

iffetin günlüğü said...

Bayramın mübarek olsun..
Bizimkilerde sevmiyor alışverişi.. başka çocuklar gezmeye can atıyor siz niye böylesiniz diyorum ama bütün çocuklar aynı demekki..