Sunday, November 28, 2010

Portakal kremali revani &Mim

031


Bir haftadir tatli yapmiyordum evde, bazilarimiza gobek yapmaya baslamisti :)
Gecenlerde bloglarda gezerken gordum bu tarifi daha once burada bir arkadasimda yemistim ondan biraz farkli bu tarif ,biz cok begendik kaymakli ekmek kadayifina benziyor.
Ben degistirdim tarifi biraz limon yerine portakal ekledim keke ,serbetinede portakal suyu ekledim, kekdeki seker miktarini dusurdum, yaptigim bir hata keki yaptiktan sonra ikiye bolup alt katina serbetini ekleyip kremasini surup ust katini ekliyorsunuz sonra onunda serbetini dokuyorsunuz ama ben her iki katida ayri ayri serbetledim yumusadi tabii ust kat tekrar uzerine koyarkende parcalandi.Tarif burada.




Pinar'cim mimlemis daha oncede mimlendim ama arkadaslar unuttum kimler mimledi, Tesekkur ediyorum hepinize, iste sorular ve cevaplar ..



En Sevdiğiniz Kelime

Dusundumde aklima gelmedi :)

Nefret Ettiğiniz Kelime:

Kufurlu kelimelerin hepsi

Ne sizi heyecanlandırır?

Surprizler :)

Heyecanınızı ne öldürür?

Heyecanlandigim olayin Kotu sonuclanmasi

En sevdiğiniz ses

Ilkbaharin sesi :)

Nefret ettiğiniz ses:

Kulagi tirmalayan her turlu ses

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?

Guzel sese sahip olsaydim fena olmazdi :)

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?

Kendimden memnunum kimse olmak istemezdim.

Nerede Yaşamak İsterdiniz?

Bu soru onceki senelerdeki mimlerde vardi :) Yasadigim yerden memnunum mutlu olacagim her yerde yasarim .

En önemli kusurunuz?

Esime sordum bayadir dusunuyor sanirim kusursuzum :)

Her sey benim istedigim gibi olsun istiyorum olmayinca bozuluyorum



Size en fazla zevk veren kötü huyunuz?

Nasil sorudur boyle :)

Kahramanınız kim?

Soyleyemem bende sakli :)

En çok kullandığınız kötü kelime:

salak, manyak araba surerken ozellikle :)

Şu an ki ruh haliniz?

Mutluyum nedensiz :) , biraz once etli sarma yapmisim ustune muhallebili revani :) yarinin menusu hazir ondan olabilir mi :)

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler:

Yarabbi dunyayi kalbime koyma, elimden de alma ..

Mutluluk rüyanız nedir?

Buraya yazmak istemem bize ozel ama esim biliyor :)


Sizce Mutsuzluğun tanımı nedir?

Hayattan zevk alamamak.

Nasıl ölmek isterdiniz?

Hz. Allah hayirli olumler versin hepimize , duam bu .

10 comments:

Deli Anne said...

İnsan maharetli olunca, özgüveni de gelişiyor ve kendince ekleme ve çıkartmalar yapabiliyor sanırım. Eline sağlık Şeyma'cım, gene nefis görünüyor Revani.

New York'tan said...

Tesekkurler Deliannecim, maharetten degil de, tatli yapmayida yemegide seviyorum :)

Limon çiçekleri said...

Ödülünü alırsan memnun olurum.Sevgiler.

Kon-Tiki (Ashley) said...

Hadi ama New York'tan Christmas kareleri bekliyoruz.

New York'tan said...

Tesekkurler Limon cicekleri :) aldim odulu.

Ashley'cim daha yeni yeni basladi susler , iyice ciksin hepsi piyasaya fotograflicam :)

*selinka** said...

canımcım bizim evdede göbek yapanlar var maşallah canım cok kıskanıyorum ben hiç yiyemiyorum ya kıskandım.ellerine saglık sevgilerle

our twins of N.Y. said...

hiiimmm ellerine saglik cooook guzel gorunuyor...

Özlem Avcı-mutfaktayimm said...

Ellerinize sağlık harika görünüyor.

Sevgiler...

CAFE PEPELA said...

Vuuu!
Şeyma'sı tatlı bomba görünüyor,ellerine,yüreğine sağlık.Özlemişin ben burayı :)
Güzel yavrularını ve seni kocaman öpüyoruz.Kalbi selamlarımla

Peri Tozu Fotograf said...

Nasil guzel gorunuyor :))Nasil balli kaymakli olmuslar ...