Tuesday, November 2, 2010

Pride and Prejudice &Hallowen(cadilar bayrami ) Fotograflari



Siz hic cok sevdiginiz bir kitabi birden fazla okurmusunuz ya da cok sevdiginiz filmi tekrar tekrar izlermisiniz, ben izleyen ve okuyanlardanim, Pride and prejudice (gurur ve onyargi ) Turkceye nasil cevrilmis kitabin adi bilmiyorum, hem kitabini okudum hem de filmini izledim defalarca ,kitabin yayin tarihi eski , filmide eskidi sayilir hatta bu yeni versiyonu birde Colin Flirth'lu olan var ama ben onu sevmedim , evde kimse yoksa nadirde olsa :) acip izledigim filmlerden bir tanesi.Dun esimle konusurken anlatiyorum O da hayret ediyor, nasil tekrar tekrar izlenir diye, Bayan - erkek farki desek olur mu acaba :)

Blog aleminin Deli annesi blogunda blogcular hakkinda dusunduklerini yazmis, bizim icin huzur buldugum bir blog demis , cok tesekkur ederiz , mutlu olduk oyle dusundugu icin :)


Cumartesi misafilerimizi agirladik, pazar gunu sabah son dakika telefonu ile iki saatligine bir yere gittim geldim, donuste cocuklari festivale babamizla beraber goturduk,kucuklerin degil buyuklerin eglencesi olmus :)Bizimkiler zipladilar bol bol balon zip ziplarda, hava serindi cok kalmadik.



IMG_9825_picnik





IMG_9829_picnik
Buyugu misir yedi( tuzlu sever), kucugu pamuk seker (tatli sever :)

IMG_9836_picnik


IMG_9828_picnik



IMG_9768_picnik


IMG_9771_picnik




IMG_9764_picnik



IMG_9761

14 comments:

Deli Anne said...

sahiden de büyükler için bayrammış bu.. öyle ehli keyf ki bu amerikalılar, insanı özendiriyorlar.. çocuklar alışkın mı, ondan mı korkmuyorlar.. bizim Selim ödlektir biraz, görse korkardı kesin...

bu arada ben de dönem filmlerini ve kitaplarını çok severim.. defalarca değilse de tekrar izleyebilirim...

sevgiler.

our twins of N.Y. said...

Benim biciriklar bu kostumlerden ozellikle yaratik suratlilardan korkuyorlar(( Hatta bazilari beni bile urpertiyor:)

sevilay said...

aynı kitabı okumam için aradan epey bir zaman geçmesi gerekir yoksa çok sıkılıyorum.Filmi izleyebilirim ama ondan da çabuk sıkılıyorum:))Kostümler çok güzel görünüyor...

ZarpandiT said...

ah o filmi yüz kez izlesem yine yeniden izlerim..Eternal Sunshine of the Spotless Mind sen bunu izledinmi? bir diğer takıntım bu benim..izlerim izlerim yine izlerim :) Amelie ve Bridget jones'un günlüğüde sıkıldıkca izleyip hala gülebildiklerimden :)

benim takıntımlarım ne çokmuş ya :S

New York'tan said...

Deli annecim korkmadi Ahrar ama inceledi ne olduklarini anladigini sanmiyorum :)


Seyhan'cim haklisin urpermeyecek gibi degil bazilari :)

Sevilay bebeklerin kostumleri cok sevimli oluyor genelde :)

Gokce'cim sende bendensin ama jim carryi sevmedigim icin izlemedim o filmi :)

fattosh said...

ben bu filmi hic begenmemistim :(
benim favori filmim "Dead Poets Society" hepte ayni sahnede gozyaslarima hakim olamam :(

New York'tan said...

Fattosh o filmi lisede izledim :) o zaman cok etkilemisti beni, sonu huzunlu filimleri izleyemem ben :)

fattosh said...

hmm o zaman Jane eyre i tavsiye ederim izlemediyseniz ..eski versiyonunu ama esim bile cok begenmisti :))

nohut oda said...

kostum gıymek ıstemedıler mı..cocukları cezbedecek bır bayram bu

Bayram Kombesi said...

Merhaba blogunu ilk kez ziyaret ediyorum ve guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

Nihan SARI said...

teneke adam pek tombişmiş hehehe,
pek filim izleyemiyorum bu aralar ama bunu severim kesin.

Sevil said...

büyüklerin eylencesi olmuş gercekten duymuştum bu hafta oralarda cadılar bayramı olduğunu :=)
Siz ne giydiniz onu merak ettim :=)

New York'tan said...

:) biz giymedik kiyafet :), Mirzahan'a bu seneye kadar almistim kiyafet , bu sene istemedi, Ahrar da muhtemel okula baslayinca isteyecek :)

Peri Tozu Fotograf said...

Izlemeyi cok istedigim halde nedense hala izleyeceklerim arasinda olan bir filmdi Pride&Prejudice.Burdada gorunce mutlaka seyretmeliyim diyorum artik :)