Tuesday, November 9, 2010

Sabah yagmurlu bir havaya uyandik, sonrasinda ruzgar ve soguk geldi ama ne soguk ellerim dondu Mirzahan'i alirken, yuruyerek gideyim demistim hava alirim biraz diye ama hic de oyle olmadi :)
Bugun Turkiye'ye kesin donus yapacak olan arkadasimiz icin toplandik , ani bir karar oldugu icin gun acisindan , bir gun icinde hazirlandik hediyelerini verdik,veda ettik, gidisler hem guzel hem huzunlu, yeni hayatinda insallah her sey istedigi gibi olur arkadasimin .

Mirzahan ara karne aldi bugun, Masallah, cok guzel karnesi :) yarin veli toplantisi var , biri ogleden sonra digeri aksam, biz aksami sectik daha rahat gorusmesi ,az veli geliyor, beklemiyorsunuz gorusmek icin.

Saatler bu pazar geri alindi burada , aksam beste oluyor hava karariyor geriye size dolu dolu dort saat kaliyor cocuklarla evde vakit gecirmek icin, ne ile oyalanacaklarini bilemiyorlar bazen.Baba da olmayinca evde is basa dusuyor, saklambac, gidiklamaca gibi oyunlar oynuyoruz.

Muradin kulladigim urunleri gectigimiz bir hafta itibariyle etkisini gostermeye basladi,sivilceler kaybolmaya basladi zaten bir bolgede yogundu bende, yeniside cikmadi, cikmaya cesaret edenlerde geri cekildi :) daha 3 hafta var kesin sonuc icin .

Ahrar elinde dis fircasi ile koltuktan ziplamis, dis fircasida gozunun altina batmis, cizgi seklinde izi vardi gecen hafta , Bu aralar ziplamaya kafayi takti, evde zipliyor, guzelce soyluyorum yapma oglum cok ses oluyor hemde asagi kattakiler rahatsiz olur diye ama inadina yapiyor bende oda cezasi verdim simdilik ise yaradi :)

Dunkin donut'in pumpkin muffinini yemekten kilo alicam , her gun evde neredeyse :)

Bugun bir arkadasim senin adini gul agaci koydum, cok guleryuzlusun dedi ama ben kendimi hic oyle gormuyorum farkinda olmadan mi gulumsuyorum acaba :) kendimi soguk bulurum genelde :))


001

Abinin sapkasini vermedi bu sabah, benim diye aldi takti :)

012_picnik

Cocuklarla saklambac oynadik evde bugun ,Mirzahan Ahrar'i odalarindaki camasir sepetine koymus , ses cikarmasaydi bulamayacaktim :)

009_picnik

Burada Cheese diyor, alisti cocugum her makineyi gordugunde cheese demeye:)

7 comments:

Nihan SARI said...

Ahrar yerim seni:))

senin ne kadar güleç ve tatlı olduğun taaa buradan belli oluyor.bloguna ilk gelen her insan bunu hissediyor eminim.verdiğin enerji çok pozitif.çocukları öp benim için.

e. t. said...

çocuklarla Onların keyfi yerindeyse zaman çok zevkli ve çok çabuk geçiyor, ama keyifleri yoksa da dakikalar sabır çekerek geçebiliyor.
Bende en çok Ahmet Yusufla saklambaç oynamayı seviyorum :)

New York'tan said...

Nihan'cim tesekkur ederim, postlarda fazla gulumseme ikonu kullaniyorum onun farkindayim :)

E.t , ben aslinda cocuklarla oyun oynamayi sevmiyorum :) bebeklerle falan oynasak neysede benimkiler hep action istiyor :)

nohut oda said...

cocuklarda alıstı dedıgın gıbı arık hadı benı soyle yaparken cek deyınce vıcdan oluyorum:))
cok sırınsınız..mırzayada tebrıkler

Deli Anne said...

gül ağacı, he? tevekkeli ondan huzur buluyorum bu blogdan ve senden :)

our twins of N.Y. said...

Seyma'cim Mirzahan'i tebrik ediyorum... Alttan 2. fotoya da bayildim, masallah:)

*selinka** said...

canım şeymacım gül agacı degilde bence gülkız demeli sana bende tr tanıştıgımızda seni cok güler yüzlü buldum.yok hiçde soguk degilsin.kendine haksızlık etme canım.sevgilerle ...