Saturday, December 18, 2010

As Usual :)


Gecen hafta Mirzahan'i goturdum bu filme, rapunzelin biraz degistirilmis versiyonu, kizlara gore bir film mi , oglus sIkIlIr mi diye dusunmustum ama oyle degil, heyecanli , aksiyonlu bir film.Eglendik izlerken :)




Evdeki bocekler ellerindeki Nerf silahlariyla birbirlerini kovaliyor, ben evin tek cicegi de onlardan firsat bulup nete girdim :) temizlik yaptim bugun pazartesi ve sali gunu evde olamayinca hafta sonu bir gun yapmam lazim yoksa haftanin ortasina kaliyor icimden gelmiyor o zaman yapmak.Mirzahan camideydi cumartesi kursunda, bizde esimle yuruyuse ciktik isim bittikten sonra, bugun diger gunlere gore iyi sayilirdi hava en azindan esmiyordu.

Persembe gunu yaptigim portakal kabuklu, elma dilimli, gul su ilaveli asurem:) bugun bitti, birazini dagittim geri kalanini yedik, yarin tekrar yapicam insallah.

Carsamba gunu aksam Mirzahan'in okulunda konserleri vardi, Holiday sarkilari , agirlikli olarak Xmas sarkilari soylendi, Mirzahan'in sinifi fulut caldi, cok istedi gel diye gittim bende dinledim butun sarkilari.Son zamanlarda burada haberlerde tartisilan bir konu var,christmas denince akla hemen buyuk suslenmis bir cam agaci ve santa geliyor, bir kisim hiristiyanlar buna karsi Xmas demek Hz. Isa'nin dogusu demek neden Nativity scene koyulmuyor sadece agac susleniyor diye, nativity scene Hz. Isa'nin dogumunu simgeleyen heykeller yani bebek Isa annesi Meryem, bazisinda kucaginda duruyor bazisinda besikte o sahne canlandirilmis oluyor.Bir de reklamlarda, her yerde Happy holidays deniyor, Yahudilerin bayramlarida var bu ara ikisini birlestirip boyle diyorlar, Koyu hiristiyanlar buna da karsi, Merry Chiristmas denmesi lazim bu bizim bayramimiz , biz boyle soyluyoruz diyorlar, son senelerde cikti bu tartisma, arabalarina yazanlari bile gordum.Mirzahan'in ogretmenine bizim bayramlarimizda hediye veriyorum, Xmasda da siniftan bir anne para topluyor, paranin yarisi kendi ogretmenlerine diger yarisida 6 ogretmene esit hediye ceki olarak paylastiriliyor, buna da katiliyorum cunku onlarin bayramlari, herkes hediyelesiyor.

Persembe gunu okul bitiyor 11 gunluk tatil var cocuklar evde nasil degerlendiricez planlari yapmak lazim simdiden :)

Ahrar subway yani metroyu cok seviyor, oynadigi oyunlarda legolardan subway yapiyor , iniyor biniyor, kapisini acip kapatiyor, yarin onu subwaye bindirip gezelim diyoruz :)

Boyle bizde durumlar hep bir telas hep bir kosturma :)

15 comments:

Aygül said...

Şeymacım ne güzel anne oğl beraber vakit geçirmişsiniz:))

New York'tan said...

Evet Aygul ufak kacamaklarimiz oluyor Mirzahan'la :)

nihalasli said...

NE guzel canim hediye etkinligine katiliyor olman.
Size de cok gecmis olsun canim acil sifalar esin icin.
Asure icin neguzel dusunmussun dagitmissin.Ben hastalik girmese bir seyler yapip dagitmak istiyordum ama asure yapmasini bilmiyorum ve ben asure yemem o yuzden tuttu mu tutmadi mi bilemezdim:)

Taze Anne said...

Cok ilginc ben hic burda o tarz tartismalara rastlamadim. Hz. Isa'nin dogusuyla ilgili olan o heykelleri her yerde gormek mevcut. Genelde merry Christmas diyorlar. Bakalim bizim oglan okula basladiginda biz nelerle karsilasacagiz.

Kiraz Çekirdeği said...

O telaşlar hiç bitmesin, Allah hep sağlık, enerji versin tüm çocuklara ve annelerine tabi ki :)

♥ Unicorn ♥ said...

yerinde olmayı çok ama çook isterdim :) iki dünya tatlısı çocuk ve new york'ta bir müslüman olarak yaşamak...aah ah..en büyük hayalimi yaşıyorsun :) kıskanmıyorum hayır,çok özeniyorum sadece :) her yazını merakla bekliyorum,belki yorum yazmıyorum ama çok ilgiyle takip ediyorum seni :) ayrıca çok da şık bir hanımsın kıyafetlerini de çok beğeniyorum görebildiğim kadarını yani :) istanbul'dan sevgiler.

Deli Anne said...

Oğlumla sinemaya gittiğim zamanları özledim, şimdi de ben kıskandım sizi:) ama daha bugün konuştuk Selim'le.. gidebiliriz bundan sonra.. Kerim bayağı 3 öğün yemek yediğinden bana bağlılığıa zaldı epey gündüzleri.. iyi tatiller diliyorum şimdiden Şeyma'm.. hoş sana değil tatil ama.. öperim

our twins of N.Y. said...

bizimkilerde otobuse binmekistiyorlar ne zamandan beri... Her goruslerinde bir ciglik ki sorma! Koca yaz gecti kis geldi hala bindiricem:P
Kismet...

sevilay said...

Allah telaşsız bırakmasın inş.Ne güzel anne oğul sinemaya gidiyorsunuz.Bizde inş tiyatroyla kapıları açacağız hafta sonu.Sinema ne zaman olur bilemiyorum ama.Çok zevkli olacağına eminim.
Allah kabul etsin aşurenizi.Mirzahanada iyi tatiller diliyorum tabi sizede:))

İkiz Annesi said...

Şimdiden iyi tatiller diyeyim o zaman.Kızlarım da büyüseler de biz de anne kız sinema keyfi yapsak ne güzeldir kimbilir:)
Birlik içerisinde yaşayınca herkes birbinin geleneklerine saygı gösteriyor ve çok güzel ama ayırımcılık yapılması itici olabiliyor:( Onlar istediği gibi Hz.İsa nın doğumu olarak kutlasa da geri kalan istediği gibi karşılasa aslında ama herkes sağduyulu olamıyor maalesef:(
Aşure için Allah kabul etsin diyeyim:)

Red Riding Hood said...

Cık ! Ahrar'ın fotosu yokken olmuyopr Şeyma bu postlar böyle.;)Allah ağız tadınızı hiç bozmasın.Yeni yılda sağlık diliyorum en çok sizlere.

Anne ve Bebisi said...

merry chrismas-happy holidays = ramazan bayrami-seker bayrami muhabbeti yani :)

Zeynep Özmen Ünlü said...

Bizde dört gözle bekliyoruz, bu filmi...
sevgiler buradan,

Beyza'nın annesi said...

Cuma günü gösterime girecek bizde rapunzel, kızım günleri sayıyor,aşurede elma gülsuyu, ve porl kabuğunu bende çok severim ve mutlaka koyarım :) sevgiler..

Nihan SARI said...

ahh şu çam ağaçlarını ve ışıklarını sahiplenmeselerdi keşke. hiç bir kutsal kitapta o gün çam dikin üzerini süsleyin yazmıyor :)) ben de çok seviyorum çamları ışıkları ama yapamıyorum. bu durumu eve çanlı küçük çam ağacı alarak hallediyorum. Şeymacığım benim kuzum da artık bana arkadaş olmaya başladı. bu işin en güzel tarafı bu galiba.öpüyorum üçünüzü de..