Friday, December 10, 2010

Benim evden carsiya :)

Benim evden cikip sola donuyorsunuz koseye geldiginiz zaman yine sol yapiyorsunuz alin size benim yuruyus yolum carsiya kadar yaklasik 20 cadde:) , cadde dediysem uzun cadde degil kisa caddeler, neleri goruyorum yururken adim basi manikur ve pedikurcu bunlar kuaforden ayrilar, o kadar cok ki , hep de dolular, Cinliler isletiyor, calisiyor cogunda, arada Arap marketleri, 99luklar Tr'de ki 1 milyoncular :), Kuaforler , bunlarda cok, bir tanesi cok luks disindan belli , icini bilmiyorum :) sonra Dunkin donuts uc tane , uc tane Turk marketi birinden et aliyorum, digerinden peynir, zeytin, kahvaltilik, Turk yufkasi, tursusu, receli, hatta kaymagi akliniza ne gelirse :), sonra bir tane yeni acilan Turk restorani henuz tadamadik yiyecekleri, bir Italyan, iki de Yunan pastanesi, Italyan tercihimiz :), pizzacilar , manavlar, kucuk butikler ve ayakkabicilar, bunlara baka baka yuruyorum :) zevkli yurumesi bizim burada..


020

Sukran gunu sonrasinda cam agaclarini getiriyorlar belli yerlerde satisa sunuyorlar caddenin kosesinde bir tanesi.


017

Evimin karsisindaki park Mirzahan'i kesmiyor illa sahildeki buyuk park olacak, cogunlukla oraya goturuyoruz coculari yaz kis demeden :) buraya gitmek icinde benim evden sol yapin direk asagiya yuruyun, alti aveneu sonrasinda park karsinizda :)


018

Fotograf icin sorry cep telefonu cekimi cok yakin olmus, dun babamizla yururken, burnumuza mis gibi firinda pismis kurabiye ve ekmek kokusu geldi, donup baktik, yeni acilan bir yer diye incelerken, iceriden biri cikti giris kapisini gosterdi kiramadik girdi bizde iceri:), Yunan pastanesi, sicak bir ortamdi kahve esliginde kruvasan ve hazelnut chocolate mousse yedik .


019


Benim carsim 86, her gittigimde bir sey almiyorum tabii , gezmesini seviyorum, Tr'dekiler hatirliyordur mutlaka ben anlatinca simdi :) gelen misafirlerimi goturdugum herkesinde memnun kaldigi bir yer , kardesimle gittigimde denedim bu yuzukleri cok sevdim ama bir sure sonra uzerindekiler yapistirma olanlar dusebilir diye cesaret edemedim almaya, fiyatlari cok makuldu.


Bu aralar bazen canimi sIkan bir olay var, daha once diger postlarda bahsetmistim Mirzahan'i ve iki arkadasini(yan evde oturuyorlar kardesler ) sabah okula ben birakiyorum, gecen sene donusumlu olarak bir gun onlarin babasi bir gun ben ya da esim goturuyordu, bu sene basinda anneyle konustugumuzda esinin erken ise gittigini goturemeyecegini soyledi bende tamam biz birakiriz dedim, sabahlari biz birakacaktik, ogleden sonra o alacakti, uc hafta devam etti sonra onun cocuklari ogleden sonra bir programa kaldi haftanin uc gunu gec geliyorlar Mirzahan'dan, ben alamayacagim Mirzahan'i dedi oki dedim, cocugum benim cocugum tabiki alicam ben birakip ben aliyorum amma yaklasik bir aydan beri cocuklarin babasini evden cikarken goruyorum bazi gunler ,yani babalari evde arabalarida kapinin onunde, kendimi kullaniliyor gibi hissediyorum , her sabah Ahrar'i uyandirip hazirlayip , okula goturup getirmek bazen park yeri sorunuda oluyor temizlik gunlerinde zor oluyor benim icin, gidip bir sey soylemem kendisine ama rahatsiz ediyor bu dusunce, biz olsak yapayiz ne bileyim yuk oldugumuzu dusunuruz falan ama boyle iste, esim de diyor iyilik yap denize at ...


O kadar sogudu ki hava sert ruzgarda esiyor bununla birlikte, dun yururken carpildim resmen :) iki hafta sonra kar bekliyorlarmis ,biz de koyariz kar fotograflari insallah :) ozledik zira kendisini :)

23 comments:

Kon-Tiki (Ashley) said...

Buralara da yağsın kar yılbaşı öncesi ya.Havaya giremedik hala burda bir bahar gibi bir çok soğuk havalar.Resimler yine çok güzel.Benim için Amerika olsun çamurdan olsun ilerde görüşücez sizle misafir olup o güzel ikramları hüpleticem:D

ps:Kullanıldığnı hissetmek gibi kötüsü yok dimi ?

Aygül said...

Şeymacım insan düşünüyor zaten çıkıyorum onlarıda bırakırım diye ama kullanıldığını hissedince insan sinir olmadan yapamaz herhalde.Ama bize düşen sanırım eşinin dediği gibi iyilik yapıp denize atmak.Allah rızası diye düşününce insan rahatlar inş.Bende kullanıldığımı anladığımda tüm sigortalarım atar.Aslında ALLAH RIZASI başlığını hiç unutmamak gerek.Öpüyorum çocukları.

pinar said...

Ah o goturup getirmeler bizimki daha oyun gurubunda sadece iki bucuk saatligine gotur getir bebek bi yandan zorlaniyorum:)kullanilma duygusu iyi bilirdim bi zamanlar kendisini ama eskidendi.....)

Esra said...

O tarafa yolumuz düşerse öğrendik evi,çat kapı çıkar geliriz ona göre :)) şaka bi yana yürüyüş yolun çok güzelmiş Türkiyeyle kıyaslarsan.

Beyza'nın annesi said...

alışveriş yerleri, mağazalar nerde varsa ben oralara bayılırım :) senin şu komşuna da uyuz oldum, valla ben olsam almam sabahları sen olmasan ne yapacaktı, illaki bir çare düşünücekti insan yüzyüze bakıyor diye katlanıyor bişeylere, :(

Anne ve Bebisi said...

Yuruyus parkurunuzu cok begendim, sizinle yuruyebilir miyim? :))

Bi de pastaneye goturun ama beni :P Italyan, Yunan farketmez, pastane olsun da :P

Komsu konusunda ben olsam kapisini calar, kibarca; esinizin is saatleri mi degisti, cogu zaman evden gec cikarken goruyorum da onu, eger oyleyse yeniden cocuklari paylassak sevinirim, bana da artik zor gelmeye basladi derim, direkt :)) Hic cekinme, kibarca soyle.

Bu arada, kadin neden paslasmiyor seninle? Ogleden sonra aliyor ama sabah neden birakamiyor kadin? Calisiyor mu?

firdevs said...

biz de gecen yil komsumuzla cocuklari donusumlu olarak getirip goturduk . sonra isler karisti . yani iyilikten maraz dogdu :p

simdi biz kendi cocuklarimizi getirip goturuyoruz . onlarin kendi arabalari kapilarinin onunde dururken neden kendi cocuklarini biz getirip goturelim . hayir , okul ayni okul . getirmek goturmek mesele degil , ama senin dedigin gibi resmen bizi kullaniyorlardi .

niyeti koruyabildikten sonra evet , iyilik yap denize at . balik bilmezse Halik bilir . ama bu benim icin gecerli olmuyor . bidi bidi yapiyorum . en iyisi herkes kendi cocuguyla ilgilensin arkadas :)

*selinka** said...

bende sinir olacaksam yapmamayı tecih ederim birde hoşlanmıyorum ben herkes kendi cocuguyla ilgilensin be canım.ama bizde cok güvenlimi buluyorlar bilmem bizede sürekli emanet ederler ne bileyim ben hiç cocukların başkasına emanet etme işini sevmiyorum hatda buna en yakınlarım da dahil sadece anneme onun dışında hoşlanmıyorum başkalarına emanet edilmesine eşim bazen yapar kızarım bakamıyacagın cocugu yapmamalısın derim.bence söyle kendileri alsın cocuklarını.ben olsam söylerdim emanet alınmayacak bir şey cocuk ne olur ne olmaz,hani anne baba yanında olur ozaman ilgileniriz ama anne baba yoksa olmaz, sevgili şeyma.iyi olur allahtan kötü olur kuldan sevgilerle canım...

Deli Anne said...

Şeymam: bana tam istikameti vermişsin, bu akşam yola çıkıyorum gayri:)

Şu komşu konusunda da ne diyeyim bilemedim, hem Aygül'e hak verdim, hem Selinka'ya. Ama rahatsızlık hissediyorsan ve iyilik senin içinde maraza dönüşüyorsa konuşabilirsin.. Çünkü insan içinde büyütünce duygular kirleniyor ve en evvela kendine zarar veriyor insan. Erkekler gibi olabilsek keşke, hep genişler ama Firdevs'in dediği gibi ne kadar Allah rızası desek de yazık ki bıdı bıdı yapıyoruz o zaman da kıymeti kalmıyor.. Sen kalp kırmayacak birisin bu çok belli, içine atıyorsun.. Allah katında çok makbüldür yaptığın eminim.. ya konuş, ya geniş düşün dicem, demekle olsa keşke.. öperim

New York'tan said...

Ashley'cim beklerim insallah Ny'a :)

Aygul'cum dedigin gibi Allah rizasi icin diyorumda bazen dusunmeden de edemiyorum.


Pinar iki saat olsa kafayi yerdim heralde :) Sen halletmisin o sorunu ne guzel :)

Beyza'nin annesi icinden cikamadigim bir konu malesef insallah kendi kendine duzelir.
Ben de severim alisverisi sevmeyen varmidir acaba :)

Esra'cim gel seninle yururus oncesi bir pasta yiyelim en chocolatendan :) sonra yuruyuse devam:)

Komsunun kucuk bebegi var araba olmayinca cikmiyor disari, cocuklarin okulu yakin degil uzakta degilde bu soguklarda arabayla goturuyoruz , bilmiyorum Esra'cim ya gidipte diyemem onu sanki takip ediyormusum gibi, ama bri kac gun arabasizim paylasalim cocuklari demeyi planliyorum bakalim becerebilirsem :)


ilk iki sene oyleydi Firdevs'cim herkes kendi goturuyordu sonra onlar teklif etti, bu seneye kadar iyiydide bu sene ihale bize kalinca zorlasti, bir care bulcaz bakalim :)

Haklisin Selinka'cim da baslamis bulunduk bir kere, kendiliginden duzelsin bana gereke kalmadan diye dua ediyorum.


Deli annecim duygularima tercuman olmusun :) Her zaman bu dusuncede olmuyorum ama esini gordugum zaman ahh iste diyorum bunlar evde ama goturmuyorlar diye :)


Esra'cim bekleriz 86 yapariz seninle :)

Taze Anne said...

Ben olsaydim eger kullanildigimi hissettigim anda goturmezdim. Boyle insanlar cok sinirler
New York'ta gezer gibi olduk, gelirsek yabanci olmayacagiz. Ben Paristeykende cinliler hem nail salonlarini isletirlerdi cok ucuza yaparlardi, burdada onlar cogunluktaymis. Turk marketleriniz ne de cok varmis, valla burada bir tane var onlarada uyuz oluyorum, hatta city Hall'u arayip sikyet bile ettim. Resmen bizi aptal yerine koyuyorlar tarihi gecmis urunleri ikisi 1 dolar niyetine stiyorlar. Kendileri kasindi. Ben yufka herseyi arap marketinden aliyorum. Kar'i ozlemeyin :) Geldimi gitmiyor. Ben slklldim bile.

Beyza Yücel said...

Merhaba,
Bloğunuzun sessiz ziyaretçisiyim aslında bir müddettir ama güzel e içten anlatımınlarınıza daha fazla sessiz kalmak istemedim ve ' merhaba' demek istedim size.
Sevgilerle
www.kitchenart-ist.com

neselihaller said...

Merhabalar,

Ben yeni komşunuz :-)) Deli anne vasıtasıyla bulduğum güzel bloglardan birisi de sizinki...ohhh..Mis gibi New York havası aldım sayenizde...

İstanbul'dan sevgiler

New York'tan said...

Taze annecim Cinliler burada da ucuz yapiyorum onlara gidiyorum manikure arada acaip fiyat farki var :)

Bu Turk marketleri yurume mesafemde bir de arabayla gidilenler var :)

Hosgeldin Beyza

Cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin, ben de senin siteye hayran kaldim, cok farkli ve guzel tariflerin var , adi gibi :)



Hosgeldin Komsu :)

Memnun oldum, beklerim her zaman :)

arzu said...

Seymacim, sen yurumei coook seviyorsun,anladim:P...NY'dayken hatirliyorumda 15 street yurumeyim diye okula arabayla giderdim:)))

Buarada komsunun yaptigi ise gelince,cok dogru soylluyorsun biz olsak yapamayiz, eskiden olsa iylik yap denize at derdim ama, simdilerde oyle dusunmuyorum, bence sabahlari Ahrar'i uyandirip hazirlamanin zor oldugundan bahsetmen bence en dogrusu, cunku zaman zaman sende dinlenmek istemekde cok haklisin. Kaldiki Ahrar hakikaten henuz kucuk bir cocuk...

sevilay said...

şimdi new yorka gelsek hiç yabancılık çekmeyiz.Hatta sizin evide bulup sürpriz yapabilirz:))ne güzel anlatmışsın.
Komşunun yaptığı hoş değil.Kesinlikle bize göre değil.Ahrar için üzüldüm.O saatte uykusundan kaldırıp okula götürmen gerçekten zor.Bence uygun bir dille anlatmalısın bu durumu...

mintininmutfağı said...

sevgili arkadaşım.yürüme yoluna bayıldım.ne güzelmiş.sevgiler gönderiyorum sana karlı ankaradan...

nihalasli said...

Canim ben de kruvasani cook seeverim:) iyi yerdesiniz siz tam merkez.Komsun icin de esin cok guzel demis iyilik yapican denize aticaksin dogru..Sonra farkina varicaktir umarim onlarda..
kar orda yok burda cok:) bugun de kar firtinasi vardi dondurucu bir soguk ve ruzgar..

kiymetligunler said...

Seymacim, oyle guzel anlatmisin ki! Gelsem kayip olmam, ziline bile basabilirim:))
takilar cok guzel gozukuyor, alirsan gule gule kullan!
Esinize katiliyorum, iyilik yap denize at...benim esimde cogu zaman ayni teselliyi bana verir:))

Red Riding Hood said...

Buralara kar düştü çoktan,Oralar nasıl henüz yokmu karınız :) ?

didem said...

Oturdugun yer ne kadar guzel hemde merkezi. En cok sira sira Turk marketleri olusuna imrendim. Birinden peynir zeytin bir digerinden et alma olayi super! Bizim burada maalesef Arap marketlerinden aliyoruz Turk yiyeceklerini. Bir kasarli pideye hasretim. Bizim icin de yiyin...
Sevgiler

şirin butik said...

bizim emin önü gibi desenize alışveriş yapmasak ta gezmek hoşumuza gidiyor yüzükler çok güzelmiş...

neval said...

çikolatalı mousse nefis gözüküyor,yüzükler de takılası.