Thursday, December 23, 2010

Bugun ne Giydim postu olsun , Mantom :))

Picnik collage


Kendi fotografimi yayinlamiyorum blogumda, toplam yedi sekiz tane verdir 2oo5'ten beri basladigim blog hayatima, onlarda uzeri kalplidir :) En son fifth aveneu fotograflarini koydugumda koymustum kendi resmimi , bu giydigim manto ile ilgili cok yorum ve mail aldim, kirk yil dusunsem aklima gelmezdi :)bununla ilgili bir post yazacagim.
Bu mantoyu gecen kis anneme siparis ettim,baharda elime gecti iki kez giyebilmistim o zaman :) bu kis giymeye basladim , genis yaka, kollari yarim icinde kollara bitisik kazak kolu gibi kol var.Plaka'nin mantosu, Ny'da istedim gibi kiyafet bulamiyorum her zaman, ya boyu ya kolu uymuyor bana, Turkiye'ye gittigimde ya da arkadan siparis veriyorum, Annem cok zevkli bir hatundur , ne gonderse gozum kapali giyerim, bu onun zevki yani :)

18 comments:

dekorapsuwasyon said...

Modeli çok şık, özellikle size çok yakışmış iyi günlerde giyin :)

kiymetligunler said...

Cok guzel! Gule gule kullan, bende annenin zevkli bir hatun olduguna katiliyorum:))Biz bayanlar detayci oldugumuz icin her resimde birseyler goruruz:))

2zannesi said...

Çok hoş bir modelmiş gerçekten iyi günlerde kullan canım..

Bir Terazi Kizi... said...

Güle güle kullan canim,benimde ihtiyacim var aslinda,modeli benimde hosuma gitti,senin kadar ince olmadigim icin hepsi yakismiyor ama bakicaz artik!

Birde bu kalpleri nasil yapiyoruz? Eger cok ayrintili degilse kisaca yazarmisin? Öptüm seni!

Nihan SARI said...

güle güle kullan canım, anniş zevkli hakikaten.

zeynep said...

2005ten beri! maşallah size:)

arzu said...

Plaka ilk defa duyuyorum, sanirim Ankara'da bir yer,oncesinde de soyledigim gibi harika,ben kollari kisa saniyordum demek ictenbir kol var bu cok daha hosmus:)Guzel gunlerde giy canim:)

pinar said...

cok $IK:)e hatunda manken gibi olunca cook hos durmus gule gule kullan:)

Swotpisces said...

ben de çok beğenmiştim bunu, çok hoş gerçekten. :)

New York'tan said...

Cok tesekkurler arkadaslar :)utandirmayin beni :)

Arzu'cum Ankara markasi diye biliyorum bende :)

Aygül said...

Şeymacım çok şık.Annen gerçekten zevkliymiş. Kolu kısa zannetmiştim kullanmak zor olur diye düşünmüştüm.Ama kolun içindei bence güzel düşünülmüş.Güle güle kullan.

Beyza'nın annesi said...

yaaa, bak arkadan güzel olduğunu anlamışım ben :) öndende harika görünüyor, ben istanbuldayım yani o manto'yu bulamam:( sana çok yakışmış nazar değmesin,maşallahhh :)

Deli Anne said...

ben de ilk gördüğümde daha çok beğendim.. Ama şu da bir gerçek ki içindeki zarif olmayınca istersen Roberto Cavalli dönersin ayıya:) (misal ben.. ah bu kilolar taktıkça artıyor)

sevilay said...

çok yakışmış çok,güzel günlerde giy inş.Biz şanslıyız kıyafet konusunda hele istanbulda olunca bu şans daha da katlanıyor:)Arkadaşımın ablaları da Almanya da yaşıyor bizde sürekli onlara sipariş taşıyoruz bulmak gerçekten zormuş oralarda...

ZarpandiT said...

ama harbi harbi güzel be arkadasım :))

MODA GEZGİNİ said...

modeli ve üstünüzdeki duruşu harika.güle güle giyin.blogunuzda muhteşem.yavrunuzada Allah sağlıklı uzun ömür versin.izleyicin oldum.bloguma beklerim.sewgiler

STYLE M said...

ama nasil yakismis ;)
kirmizi bir gömle ve kirmizi siyah bir esarpla nasil yakisir .model cooook guzel ve senin fotograf karelerine bayiliyorum ;)

neval said...

selamlar mantonuz değişik ve size de yakışmış.bu sene arminede de böyle bir pardesü vardı .
selamlar