Tuesday, December 14, 2010

Deep Freeze cold & Ucuncu cocuk muhabbetleri

Oyle bir soguk vardi ki bugun New york'ta, bicak gibi kesiyordu , okyanus soguyu baska bir soguk buraya gelince anladik :) Niyetim disari cikmakti ama babamiz hasta olunca kaldi, elhamdulillah biz sIk hasta olan bir aile degiliz evimizde ilac falan bulunmaz ama babamiz dun hastalandi soguk alginligi ve eklem agrisi ile basladi, kendi kendine gecmeyecegini anlayinca, eczaneye gittim ilac aldim geldim simdi daha iyi , yarina iyi olmasi lazim Connecticutta gidecek cunku, haftaya tatile giriyor evdekiler christmas tatili basliyor.

Mirzahan okulda 12 hafta surecek olan bir programa secilmis, sekiz kisiler , program sonunda sertifika vereceklermis, We are very proud of him :)

Evde kalinca bugun tatli yapalim dedik Ahrar'la , o daha cok pudra sekerini yalama isini sevdi ama olsun bir yardimcim vardi mutfakta :)



Ahrar'dan pozlar ..



054


055

056_picnik


001_picnik


Evimizin kosesine Pakistan restoranti acildi, Turk restoranti acilacak diye sevinmistik ama Paki kardeslerimiz once davranmis:), yemekleri asla bana gore degil, Naan ekmekleri haric, bizim tandir ekmegine benziyor, cok severim tandir ekmegi ve gevregini.

049_picnik


Alman pastasi yaptik Ahrar'la, eskilerden klasik bir tat.


Dun arkadasima gitmistim oradan baska bir arkadasa gecmis olsun ziyaretine gittik, Allah korumus kendisini ve ailesini ,kendisi sonra anlatir belki blogunda.

Gecenlerde yasli bir teyze ile aramizda gecen konusma su sekildeydi.Iki oglum oldugu icin genelde karsilastigim bir soru :)

Bu kiz mi (Ahrar'dan bahsediyor)
Yok teyze erkek, saclari uzadi biraz kestiricez sonra insallah :)

Bu kiza benziyor ayni, guzel cocuk, arkasi kiz bunun bir tane daha yap sen

Yok teyze kalsin der Seyma

Yok olsun bir tane daha , her sey zamaninda, bak ben simdi istesem olur muu der teyze :)

Iste bu ucuncu cocuk sorulari sIkca sorulan sorulardan :)

23 comments:

Taze Anne said...

Bende Nan'i cok severim ama ben daha cok hindistan lokabtalarinda yedim, pakistanlarinkini hic denemedim. BUrasi da cok sogukmus yani Vahap oyle diyor :) Ben eve bir kapandim pir kapndim. Yarasa olacagim yakinda :) Ucuncu cocuk guzel fikir. Yapin gercekten, ben 4 cocuk istiyorum, okulum bir bitsin pes pese diyorum da yani laf benimki :))

New York'tan said...

Bu kista ufaklikla beraber sadece mall a gidilir :) Taze anne.Olsun sen yarasa ol birazcik :)

Bnede okula baslamak istiyorum bir an once :)

Anne ve Bebisi said...

Mirzahan'i tebrik ediyorum, masallah ona :))

Cok severim Indian mutfagini :) Bu ulkede ilk isim Pakistanli bir ailenin yanindaydi, oglenleri yemek gelirdi evden, halis muhlis indian, hem de ev yemegi :)) o yemeklerdeki tadi daha hic bir restorantta bulamadim :)) acili acili amma yerdik bee :)) benim o kadar aci yememe de sasirirlardi :)) kucucuk 4-5 yasindaki cocuklar bile ufleye ufleye, ziplaya ziplaya yerlerdi acili yemekleri :)

New York'tan said...

Esra, belki ev yapimi yemekleri farklidir da restoranttan aldiklari Adana tarzi et bir acaipti :) aci konusunda haklisin kusbasinda bile aci sos vardi :)

Favorim Meksika mutfagi :)

nihalasli said...

Diye diye ucuncu gelir belki:)
Burasi buuzzzz canim ..Dun gece -23 tu hissedilen.Boyle kulaklari yuzu kesiyor soguk resmen.
Pakistan ekmeklerinden bende yedim burada satiliyor arap markette sanirim.

* YeLiZ * said...

Amann o Paki lafina dikkat.Amerikada diil ama Ingilterede falan cok fena.Negro demek gibi bir sey

Bu arada bir Pakistan gelini olarak:)) yemeklerini yillarca agzima surmedim,kokusunda bile cildirirdim ama simdi var yaa,bugune kadar kacirdiklarima yaniyorum.O baharat zenginligi,o nefis karisim mMmMmM
Simdi bir butter chicken ye orda ya da karai chicken(karai nasil yazilir bilemedim) begenmezsen hesaplar benden !:)

Saclara aman dokunma,o modelden bende de var ve bugun kadinin biri senin kizinmi dedi banada heheheheh

clklircl said...

ahrar nede cok büyüyor gözümüzün önünde. masaallah subhanallah o gözleri yerim. pastadanda bir dilim alsam fena olmaz:)

Deli Anne said...

Mirzahan'a tebrikler o halde ve anne ve babası olarak sizlere elbette Şeyma'cım:)

Ahrar'ın saçları çok güzel, bir zamanlar Selim'in buna benzerdi. Maşallah çok da güzel bir çocuk.. öperim.

1.,2.,3. çocuk diye dillerine dolayanlar, gelip kendileri bakıyorlar sanki, ayrıca bu çocukların onlara fiilen bir faydası da dokunuyor değil.. ben de anlamam ..

Ayrıca Yeliz'e koptum.. Bu bloglarda konuşurken 500 kez düşünmeli valla, bak alındı Pakistan Gelini:)

kiymetligunler said...

Mirzahancigi tebrik ederim, masallah. lutfen Ahrarin sacina dokunma, super cocuk o. Gozlere, saclara, guluslere masallah, tatli sey..
Klasik turk teyze muhabbeti heryerde aynidir, degismez:))
Amsterdama pazartesiden beri kar bekleniyor ama tesrif etmedi:(((

*selinka** said...

sevgili şeyma mırzahana tebrikler maşallah.2 cocukmu sen aklınımı kacırdın canım 2 erkek cocuk bir daha bebek millet bir taneye bakamıyor gencsin belkide yaparsın ne bileyim ben almıyayım diyorum hatda birde benim yerime bir olmayana lütfet yarab diye dua ediyorum.oda sevinsin.sevgilerle canım.

Aygül said...

Şeymacım bende 3 istiyorum:))Önce 2.yi bi doğur görürsün diyeceksin belki:)))Ama gönlümden geçen 3:)))Amaasla kız olur mu acaba diye değil.Allah ne verirse:))Öpüyorum pudra şekerini:))

New York'tan said...

Nihal'cim o kadar soguk ki sadece kuru soguk :)

Yeliz'cim bilmiyordum ogrenmis olsum thanks:)
Esimde sulu yemekleri guzel dedi ama tavuklari denemedik hic.


Deli anne'cim evet hic aklima gelmemisti ama iyi gelin bak nasil da aciklama yapti :)

Betul'cum thanks, dolapta var hala al bir dilim :)

Kiymetli gunler sadece uclrinda almamiz lazim, arkasi cok uzadi dolasiyor birbirine yoksa hepsini kestirmeyecegim :)

Ay Selinka guldurdun beni :) oyle tabii Allah isteyene versin.

Aygul'cum Allah gonlune gore versin, Benim es te ucuncuyu isteyenlerden :)

sevilay said...

Babanıza geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inş.Mirzahan'ı da tebrik ediyorum.
3. bebek olayına gelince,güzel olurdu aslında:)Allah herşeyin hayırlısını versin.Sevgiler...

sümeyye said...

babaya gecmıs olsun
mırzahana tebrıkler
ahrarla da senın elıne saglık
3. çocuk olabılır ama teyze de hanı sıparıs uzerıne gıbı kız ıparıs etmıs :) ama sana kız yakısır o bır gercek ;)

didem said...

Newyork'a sevgiler...Hemseri ciktik. Oranin ne kadar soguk oldugunu tahmin edebiliyorum. Buz gibidir. Ama cok guzel biryerde yasiyorsunuz. Naan ekmegini ben de cok seviyorum hatta biz onu firinda isitip icine turk usulu peynir domates koyup yiyoruz.
Sevgilerimle

İkiz Annesi said...

Öncelikle merhaba blogunuzu yeni keşfettim çok keyifli.
Eşinize çok geçmiş olsun ,Ahrar'ın saçları bence de çok hoş ,gözler zaten zeka saçıyor 41 kere maşallah ellemeyin derim ben öyle kalsın ama son karar annenin tabiki:)
3. çocuk konusuna gelince cesaret isteyen bir iş derim ikiz annesi olarak, ben en azından şu an asla diyorum ama bakabilirim diyenin önünde saygıyla eğilirim:)
Sevgiler..

New York'tan said...

Tesekkurler Sevilay :)

Sumeyye thanks , :)))

Merhaba Didem, kalabalik bir yerde yasiyorum, siz daha sakinsiniz heralde.

Ekmek ici domates peynir guzel fikir :)

Hosgeldin Ikizannesi,

tesekkurler guzel sozler icin, sana yetiyordur iki tane,Allah uzun omurler versin hepimizinkine, dedigin gibi bakabilen yapsin :)

Kon-Tiki (Ashley) said...

Ahrar :)Lil King Pins.Cute boy

CAFE PEPELA said...

Şimdi ben hangi birini söyleyeyim:)
Mirzahan'ımıza tebrikler,Rabbim c.c muvaffak etsin adaşım.Ahrar beyin saçlara bak,maşallah subhanallah.Yavrularınızı Allah bağışlasın gülüm (iki cihanda mutlu olsunlar) Pakistan mutfağına gelince.Yemekleri ile pek aram olmasa da ekmeklerine haksızlık edemem! Harika oluyor..Son olarak Allah her konuda hakkınızda en hayırlısını nasip etsin.Kalbi selamlarımla

Deli Anne said...

Şeyma'm: our twins of NY yok ortalıklarda, acep geçmiş olsuna falan gittik dedin, birden birleştirdim ikisini.. iyidirler inşaallah..

Deli Anne said...
This comment has been removed by the author.
Deli Anne said...

amanın sen de onay yokmuş, sildim ben mesajımı.. mesajını aldım demeye gelmiştim..

New York'tan said...

Oki Deli anne'cim :)