Friday, December 3, 2010

H&M cilginligi







Son zamanlarda haberlerde ve bloglarda sIkca rastliyorum H&M haberlerine Turkiye'ye subesi acilmis galiba, benim tarzim olmadigi icin ara sira cocuklara kiyafet bakmak icin ugradigim bir yer kendisi :) Tr'ki subeyi bilmem ama buradakinde oyle aman aman seyler yok, her yerde bulabileceginiz kiyafetler, takilar, aksesuarlar var.Nedir bu H&M cilginligi :)


Soguklar kendini hissettirmeye basladi Ny'da, usuyoruz disarda :),Bugun Mirzahan'i okuldan arkadasinin annesi aldi, yaklasik bir aydir siniftan arkadasi ile playdate yapiyorlar iki hafta bir , bugun baska arkadasida katilmis onlara, cok eglenmis, arabaya bindiginde basladi eve gelene kadar anlatti neler yaptiklarini.Haftaya yapmasi gereken projesi var, onun eksiklerini tamamlayacagiz yarin, proje odevleri cok onemli burada simdiden basliyorlar yapmaya.


Sali gunu Muharremi serifin birinci gunu yani Hicri yilbasi, simdiden tebrik ederim yeni yilinizi.



Pazartesi gunu misafirlerim var, pazar gunu hazirlikla gececek, yarin disardayim bir aksilik olmazsa , Mirzahan'a da sinema sozum var, uygun bir saat bulup goturmek lazim :)






Bu ara ne kadar cok mim ve odul var :) Bu odulu limoncicekleri gondermis, cok tesekkur ediyorum kendisine, bende butun blog arkadaslarima gonderiyorum :)

Iyi haftasonlari olsun hepinize :)

13 comments:

nihalasli said...

Bu h&m sevgisini anlamiyorum cok alalade her yerde bulunabilicek kiyafetleri satiyor ama sanirim satis mantigini oturtmus adamlar ki bu kadar bekleyeni vardi.
Bir de fiyatlarini yuksek tutmamasi da sanirim tercih sebebi;)
Seninde canim muharremini tebrik ediyorum;)
Burda lapa lapa kar yagiyor.
Sevgiler

Swotpisces said...

H&M hayranlığını ben de anlamış değilim, yerli malı o kadar güzel şeyler var ki, bunu insanların marka takıntıısna bağlıyorum, başka da bir şey değil...
Bu arada sizin de Muharreminiz kutlu olsun. :)

Limon çiçekleri said...

Muharrem ayın kutlu olsuuun!Günlerin neşeyle dolsuuun!

betül said...

hm sadece türkiyede degil orada bilemiyorum ama almanyadada cilginlik halinde. burada subesi gecen yil acildi ancak gecen yila kadar sirf oradan alisveris yapmak icin kac kilometre yol gidyorlardi.ürünleri söyle eline alip bakarsan ensesinde yada etegindeki marka kagidinda made in turkey damgasini görürsün:)elimi attiklarimin cogu türkiyede yapiliyor. evet bize göre pek fazla birsey yok ama ben yinede buradaki diger magazalardan daha iyi buluyorum.

Aygül said...

H&M için aynı şeyleri düşünüyorum Şeyma.Bebeğe 3 parça birşey aldım ama aman aman çok da değişik şeyler değil.Diğer çocuk mağazalarında bulunabilecek şeyler aslında.İstanbul'da merter piyasasında çokca ürünleri satılıyormuş.Yani çok kaliteli olduğunuda düşünmüyorum.
Muharrrem ayı herkese hayırlı olsun.Birileri aşure yapsada yesek:)))

Deli Anne said...

Ben de bloglardan duydum bu H&M lafını.. nedir nedir diye epey kafa yordum, bakıyorum bir giyim markası.. ne ola ki diyorum.. sonra dedim GAP misali herhalde.. amerika'nın vasat markası bizde göklere çıkarılıyor.. çok üzgünüm bunu demekten ama çok görmemiş bir toplumuz. neyse huzur blogumun huzurunu kaçırmayyayım..

Oscar heykelciğiniz de olmuş, maşşallah:)

Kiraz Çekirdeği said...

Ben de akşam televizyonda haberlerde izledim açılış günü kuyruğunu görünce neden çılgınlık dediğinizi de anladım :)

kiymetligunler said...

Hollandada yillardir vardir H&M, genelde ortaokul-liseli kizlarin giyindigi yerdir. Bence Turkiye ve ozellikle Istanbulda daha guzel, orijinal seyler bulunuyor ama Turk halki malum, yurtdisindan gelen ne olursa olsun kesin bizimkilerden iyidir diye dusunmeye devam ediyor:))
Seymacim, seninde Hicri yilbasini kutluyorum. Bizim soguk havalar sizleremi gelmis:))
PS: Ahrarcigin saclarini, gozlerine hasta oldum hastaaaa

ALI said...

merhaba,
bende de merak uyandirdi,yakinda ziyaret listeme ekledim h&m'yi,neymis bi bakip goreyim.
miharrem ayiniz mubarek olsun sizinde,ins.guzel bir sene olur.

ALI said...

bir aciklama: esimin mail adresi acikmis onunla geldi sanirim yorumum,sorry:)
ben birmelekgeldi.blogspot.com

sevilay said...

H&M yi duymamıştım.Açıkçası marka takıntım yok kaliteli,güzel ve de bütçeme uygun olan şey benim için markadır.Ama ne yazık çılgınlık almış başını gidiyor.Özelliklede okul dönemlerinde.Hicri yılbaşımız mübrek olsun.Allah hayırlı bir şekilde geçirmemizi nasip etsin inş...

STYLE M said...

ama ben h & m cok seviyorum ,almanyada da cok tutulan bir marka ;)
kendine ait bir tarzi var belki o yüzden cok tutuluyor ama türkiyede yasasam sadece cocuk reyonuna girerdim sanirim.türkiyede ne magazalar var dimi ;)
zara ve asos u ayri severim ;))

Taze Anne said...

Evet evet bende bloglari gezmeye basladigimda farkettim. Aslinda Paristeki H&M gercekten coookk guzeldi, canada'daki hicde ahim sahim degil, am cocuk reyonu cok guzel.