Friday, December 31, 2010

Mecburiyet

Newyork'ta kar boyle hayati felc etmemisti simdiye kadar bizlerin bildigi yakin tarihte , yollar acilmadi, arabalar caddelerde kaldi, kimse bir yere gidemedi evde mahsur kaldik resmen, simdi televizyonda sorumlularin kimler oldugunu tartisiyorlar , yok belediye iscileri cikarilmis butce kesintisinden dolayi o yuzden kar yagmaya basladiginda yollari acan arabalari kullanan kisiler azalmis, inanmazsiniz hala acilmamis caddeler var,o gun hasta olup ambulansa yurutulerek ya da kucakta tasinan insanlar olmus ambulanslar sokaklara gidemedigi icin, burada kar firtinasi hep oluyor senede iki ya da uc kere ama boyle rezillik ilk defa goruyoruz, bakalim onumuzdeki kar firtinasinda ayni seyler olacak mi ?

Dun misafirlerim vardi firtinadan once davetliydiler ama son ana kadar her an iptal olur mu diye tereddutte kaldim , yollar acilmadigi icin araba ile gelmek zor ,gelseniz park yeri cok az kar yiginlarindan dolayi, otobus saatleri de cok sIk degil, bunca kar kiyamete ragmen bizde toplandik dun cok da iyi oldu herkes sIkIlmis evde mahsur kalmaktan :), bol muhabbetli bir gun oldu, misafirlerimin bir kismi gittikten sonra kalan iki arkadasimla aksam dokuza kadar beraberdik .

060

Gecen haftalarda camide duzenlenen bir programa katilmistik , program sonrasi bizim uc kafadar konusmacilarin koltuguna oturmus :)


064

Bu ara tatilde ne planlarimiz vardi cocuklarla ama hepsi kaldi her gun kar oynadilar onun yerine :)

069

Burger King de ozlenirmis, insanin cani cekermis :))Ahrar'im elleriyle yedirdi bana :)

14 comments:

nihalasli said...

Canim bizde kar firtinasi basladiginda yoldaydik new jersey e dogru..5 millik yolu 1 saatte aldik desem yalan olmaz sanirim.Bir suru araba cukurlara yuvarlandi ama ne tuzlama calismasi var ne baska bir sey.NY ta bi gunde 50 bin cagri yapilmis 911 e.
Newyork gezimizi yapamadik tum seferler iptal oldu diye bizde rotamizi hemen washingtona cevirdik.oranin havasi gayet guzeldi.Bizim burada da karlar erimis havasi guzellesmis.
Istanbulda bi tikanikli yasandiginda hemen sikayet eden lanet okuyanlar umarim bu amerika rezilliginide okumuslardir.
Gecmis olsun herkese..

New York'tan said...

Nihal'cim ben de merak etmistim acaba geldiler mi ya da geldilerse gezebildiler mi acaba diye, cok iyi dusunmusunuz Washington'a gitmekle :) Bir daha ki sefere Ny'u gezersiniz insallah :)

Rana Eslem GULMEZ said...

davetin seyma super oldu hakikaten .hersey icin ellerine saglik.....

sümeyye said...

hakkaten enteresanş. bızım turk mılletının gormesı lazım :) kafasına kar tlopu atsa devletın sucu dıyenlere.. :)
burger ozlenmez mı..
ben daha aylarca göremeyecegım ama ıcım gıtmekte.. :( çünkü burada yok!!

Swotpisces said...

how beautiful the snow is. I like it. :)

Kiraz Çekirdeği said...

Inanın cok sasırdı hep bızde olur sanırdım bu arada ben mı kacırdım bılmıyorum ama hıc bır haberde bunu Turk kanallarında duymadım. Saglık olsun yıne de. Sevgılerımle,

Deli Anne said...

Ahrar'ın minik ellerini, o çizgili büyük adam gömleğini, objektife bakan koca gözlerini (maşallah) yerim:) Burdan göre göre ,nsan giderek yakınlaşıyor ne ilginç değil mi? Ahrar sanki hep bildiğimiz bir çocuk oldu mesela.. öperim Şeyma'm..

kiymetligunler said...

Bizim burdaki kari oraya yolladik, sakin bir kis geciriyoruz:)) Cok tatli cikmis 3 genc, hayalleri ve idealleri buyuk. insallah onlarda birgun o konumda olurlar!
Cocuklarin hepsi junkfood seviyor, anneleri ne kadar guzel yemek yapsada:))

Nihan SARI said...

umarım daha fazla etkilemez sizleri. gerçekten de neden açmamışlar o yolları şimdiye kadar. annesini besleyeni yerim.

our twins of N.Y. said...

herkes new york belediyesinin calismadigindan sikayetci. M. Blumberg'i zor gunler bekliyor:)

Taze Anne said...

Sizin orasi bayagi kariskmis televizyondan takip ediyoruz :) Vahap'a Seyma orda biliyon mu ;) diyorum. Vahap O kim diyor :)) Uff blogdan arakdasim.
Vahap hep amerikanin kari temizleme yonunu overdi, minnesotada yasarken daha sabahin korunde caddeler ara sokaklara kadar tertemiz edilirdi diyor. Bizim icin alisik bir durum. Ama orasi icin kotu olsa gerek.

Mutlu yillar demeden de gitmeyim.

Beyza'nın annesi said...

Olsun benceonlar karla oynamaktanda çok mutlu oluyorlardır, ama uzarsa sıkılırlar :)siz böyle yazın durun bizde imrenip duralım :)) eşim duymasın ben ahh keşke kar yağsa dedikçe çıldırıyor, ben bütün gün trafikteyim sen bana beddua mı ediyorsun diye :))ahrar'ın annesini besleyen minik ellerini yerim ben, annesi öpüyorum yakışıklıyı....

sevilay said...

Şeymacım bizde burdan görüyoruz sizin oraları.Dünyanın en büyük şehri karlar altında diyor tv'ler...Tabi ben onlardan önce senden alıyorum haberleri:))
O minik ellerden ne olsa yenir annesi.Afiyet olsun size...

İkiz Annesi said...

Kötü olmuş gerçekten de bir an önce normale dönebilirsiniz umarım.
Bu arada yakışıklı delikanlıya bayıldımmm 41 kere maşallah büyümüşte annesini mi yedirirmiş:)