Monday, December 6, 2010

New york 5th aveneu Fotograflari taze taze....:)

Cumartesi gunu Manhanttan'da 5th aveneu gezdik, burayi senede bir kez aralik ayinda bir de misafir geldiginde gezdirmek icin geliyorum,dunyaca unlu markalarin magazalari var, turistlerde cok haliyle , yerli Amerikali ve avrupali turistler coktu o gun. Christmas yaklastigi icin ozel susleniyor magazalar, rengarenk, cok ilginc dizaynlar oluyor vitrinlerde.Inanilmaz kalabalikti caddelerde hep beraber yurunuyor neredeyse :) ve coook soguktu.





001 - Copy
Apple Binasi

008_picnik

014



018_picnik



024_picnik


023


029_picnik
Juicy Couture'un ici harikaydi , masal gibi...

030_picnik

Herkeste bir alisveris telasi, icerik olarak pahali magazalar, en ucuzunu aliyim deseniz seksen dolardan basliyor :)

031_picnik



035.jpgseyma


Herkes cektirirde ben cektiremez miyim fotograf , insanlardan firsat bulunca cektik birkac kare :)

044_picnik



046_picnik

Hollister binasi, magazanin disinda sahil videosu vardi tum cam kapliydi bu goruntuyle, onunde de su vardi, iceride mayolu canli mankenler vardi :) magazanin onunde kalabalik vardi iceri sira ile mi aliyorlar bilemedim .

049_picnik

Cartier binasi

050_picnik



051_picnik

Juicy yine :)
061_picnik

Rockefeller binasi, bu buyuk cam agacini gormek icin insanlar sirada bekliyor, o kadar kalabalik ki sabah bekleseniz kuyrukta, oglene anca gidersiniz yanina.

075_picnik
Trump binasi, meshur You are fired diyen adamin binasi, ilk yedi kati sanirim halka acik, burasida balkon gibi bir yer, sanirim sigara icenler kullaniyor :)



098_picnik

Tiffanys , burada bir yuzuk begendim, esime isaret ediyorum bana al bunu diye :)

105_picnik

L&V magazasi





Guzel bir gundu gezdik gorduk :)

Bugun misafirlerimi agirladim, bekledigimden kalabalik oldu :) Ahrar bir ara oyuncak konusunda bencillik yapti ama sonrasinda cozduk olayi :)

On gunluk oruc var , Muharremin ilk on gunu orucu, ust uste olmasada tutmak istiyorum.Asure icin sabirsizim zira cok severim kendisini :)


Ahrar Mirzahan ismini tam soylemiyor ,uzun geliyor yavas yavas soyluyor ama, cumle icinde yuvarliyor , ilk baslarda didandi adi simdilerde han diyor, han ac kapiyi, han nerdesin gibi :)

24 comments:

ARIFE TARIF GEREK said...

Resimler harika, cok buyulendim
Ozellikle esarp cekmecesindeki cascanli esarplari gormek beni cok heyecanlandirdi burda da varmidir ki oyle cekmece dolusu esarp satan bir yer?? O magazanin adini sorsam bi faydasi olur mu ki bana :))
Hicri yilbasiniz kutlu olsun
Selam ve dua ile insallah...

New York'tan said...

Nurdan ne guzel seni gormek, oglus buyumustur artik baslamayacak misin yeni tarifler yazmaya :)

Simdi magaza adini hatirlamiyorum sadece sonu mendeldi sanirim, bir daha gidersem bakarim mutlaka bir arkadas daha sormustu :) ne yazik ki kucuk kare esarplar fular niyetine yani :) bende bayildim renklerine dizaynlarina :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Cok guzel fotograflar Seymacim...Bi ka sene oncesinde orda gezdigim gunleri animsadim sayende.
sevgiler.

betül said...

harika fotograflar güzel bir gün gecirmissiniz. yahu senin oglan hadi kücükte benim kizin ögretmenleri aslisena diyemiyor alisena diyor benim kizda ben eykek degilim degilm diye hüzünleniyor

betül said...

hicri yilbasiniz mubarek olsun bu arada

nohut oda said...

aman o lımuzın nedır oyle:)
guzel bır gezı bızde sayende gorduk...

*selinka** said...

canım ne güzel resimler.sende misafirlerle beraber gezmiş olmuşun bizim kücük kolay konuştu hemen söylemişti.1 ci bayagı zorlandı bu konuda cocuklar hicri yılbaşın kutlu ve mutlu olsun sevgilerle

Red Riding Hood said...

Ashley bu yıl okula başlarsa eğer, seneye ,inşallah work&travel yapacak.İstiyor gitmek NewYork'a.Fotoğraflar çook güzel Şeyma.Paylaşım için teşekkürler.

STYLE M said...

ya bayildim resimlere ne guzeeeel yerler ;9
bu arada pardüse modelin cok hostu ;)
gule gule kullan
hicri yilbasin mubarek olsun, guzellikler getirsin hepimize ;))

sevilay said...

fotoğraflar çok güzel gerçekten,gitmeden görmüş olduk bizde:))

Deli Anne said...

Misler gibi dopdolu bir post daha:) Masal gibi olmuş ortalık belli ki. Hangi birine laf edeyim bilmem ki.

1. En evvela hicri yılbaşınız hayırlı olsun.

2.pardösüye bayıldım, çok şıkşınız hanfendi.

3. Tiffany deyince aklım filme gitti.

4. Orda olmayı canım çok çekti.

5. Oraya gelsem beni de gezdirir misiniz?

New York'tan said...

Thanks Yasemin,

Betul'cum aslinda zor degil senin prensesin ismi neden soyleyemiyorlar acaba :)Kizmakta hakli :)

Gulcan'cim bir de pembe renklisi vardi sorma :)

RRH cok iyi olur ne guzel :) bence firsati varken degerlendirsin , gorusmus oluruz insallah gelirse buraya :)

Selinka'cim abinin ismi zor geliyor sanirim :)

Stlye M thanks :)

Sevilay'cim insallah canli gormekte nasip olsun :)

Deli anne'cim , bu ay cok guzel oluyor burasi rengarenk,canli, masal gibi :)

Sen gelirsinde ben gezdirmez miyim seni :) Ahh ahh neler yapardik dusuncesi bile guzel :)

ZarpandiT said...

sen ne fitsin arkadasım :) kendimi esefle kınıyorum ya :D

Taze Anne said...

Niagara Falls'dan New York'a gulucuk atmistim. Ama icine giremedik. Cookk guzelmiss.. Bende gelmek istiyorumm...

New York'tan said...

:) Gokce alem kizsin valla :) normalim iste :)

Taze anne insallah kismet olur gelirsin buralara gezmek lazim :) Ahrar dogdugunda Rochestar sinirinda NIagar fallsa ugramistik bizde :)

nihalasli said...

zaten pahali olmasa bu kadar gorsellikle ugrasmazlar sanirim:)NE guzel gezi olmus size de.Bakalim biz gelebilicek miyiz!
Allah kabul etsin oruclarinizi, tutan herkesinkini..Sevgiler

Kiraz Çekirdeği said...

Bizi de misafirler kadar gezdirdiniz yani, teşekkürler, oruçlarıda şimdiden Allah kabul etsin...

CAFE PEPELA said...

Vooav!
Hepsi bomba.Lakin ben en çok 'Sen'li kareyi' sevdim :)
Sansürlü de olsa seni görmek harika..
Hicri yılbaşımız kutlu olsun,gönülden gönüle selam ola

kiymetligunler said...

Seymacim, seninde hicri yilbasin kutlu olsun. Pardesun cok cici ama onu tasiyan sensin, masallah coook guzel, sansurlu falan ama olsun.
New Yorku gezmis gormus kadar oluyorum sayende, ayrica onun icin tsk ederim:))

our twins of N.Y. said...

Cok guzel karelerdi. Ama ben pardesone bayildim:) zevkli hatunsun vesselam...

ARIFE TARIF GEREK said...

Seymacigim bebisim 4,5 aylik oldu, onunla birlikte bizde buyuyoruz iste, cocuksuz hayatdan cocuklu hayata alisma cabasi icerisindeyim :)
5,5 aydir annem buradaydi gecen pazar annemi yolcu ettik anavatana, simdi hem cocuklu hemde annemsiz gunlere alismaya calisiyorum, bu tempoyla giderse pek donemeyecegim gibi bloguma, halbuki ne de cok ozledim blogumu, benden bu gidisle firsat buldukca basif yorum yazici olur :))

New York'tan said...

Tesekkurler Arkadaslar utandirdiniz beni :)
Uzerimdekini annem gondermisti onun zevki yani :)

Nurdan'cim insan bocaliyor bir sure ama sonrasinda alisiyorsun yeni duzene gule gule buyut bebisini,zaman bulunca yazarsin insallah :)

mintininmutfağı said...

yüreğine sağlık sevgili arkadaşım.içimi okşadı yazın.su gibi içtim inanki tüm kareleri.seni de görmüş oldum.ne cici:)).sevgiler gönderiyorum o cici yüreğine.mintiden hayırlı akşamlar sana...

New York'tan said...

Tesekkurler Minti :)
Benden de sana kucak dolusu sevgiler :)