Wednesday, December 1, 2010

Ruzgarli hava &Ogluslar

Yorucu gecen bir gunun ardindan iki cocugumuda yatagina yatirdim, ikisi de uyudu, Geceler cok uzun babamizda gec gelince eve, cocuklari oyalamiyorum bazen ,bir sure sonra birbirlerine giriyorlar, Bugun cok sinirlendim birini bir odaya digerinide diger odaya koydum, ses kesildi, baktim boyle olmayacak sonra banyoda oynamalarina izin verdim yarim saat oynadilar sakinlestiler, Su an kendimle basbasayim :) Ahrar gece dortte kalkti bugun uyuyamadi sonra habire anne soyle anne boyle diye soylendi benide uyutmadi uykusu iyice acildi saat bese dogru televizyon izleyecegim dedi kalktik artik Dora'yi actik onu izledi ben de uyur uyanik idare ettim Mirzahan'in okul saatine kadar, uc gundur sabah isleri halledip disari cikiyorum eve Mirzahan'i alip oyle giriyorum.

Cok ruzgarli ve yagmurlu bir gundu bugun,Urkutucu bir hava vardi.Yarin evde kalip dinlenmek istiyorum :)

006_picnik

001
Cheese deme modunda fotograf cekerken :)



061

New york'ta ruzgarli havalarda agaclara dikkat etmek lazim, yikiliyorlar cunku ,bugun yolda giderken gorduk bu agaci , gecen sene olumle sonuclanmisti yolda giden birinin uzerine devrilmisti , evin onundeki park tarafina arabayi park etmemeye calisiyoruz bu tur havalarda .

14 comments:

nihalasli said...

Orasi yagmurlu burasi karli:) Kar sabah tutmustu ama eridi ogleden sonra.Agaclari devircek kadar ciddi bir ruzgar oluyor o zaman.Allah korusun herkesi.

Kon-Tiki (Ashley) said...

Mirzahan'ın hep daha az fotosu oluyor .Sevmiyormu fotoğraf çekilmeyi ? :D Ahrar you Rock ! ;)

Aygül said...

Şeymacım tüm günün hengamesinden sonra sanırım en güzel şey çocuğun uyması:))Hatta kocanın da uyuması:)))Bende bazen öyl yorgun oluyorum ki Emin'le işler bitsinde bir an evvel saat 9 olsunda Emincik uyusun diye:))Kolay gelsin.

*selinka** said...

Ay şeymacım sen bizimkileri bir görsen bende aynı tehtidlerde bulunuyorum.ama sanki 5 dakika sonra aynı ne yapacagız bilmiyorum.gecen bir tv syretti bir prof kıyamete yakın anneler kendi efendilerini doguracaklar diyormuş kuranı kerimde galiba biz o anneler olduk sevgilerle canım dinlenirken tadını cıkar bende cay yapıp sessizligi dinliyorum....

New York'tan said...

Nihal'cim Firtina gibi oluyor burada ruzgar cikti mi , dikkatli olmak lazim.Kari ozledik bizde :)

Ashley'cim Mirzahan sevmiyor fotograf cekmeyi pozda vermiyor buyudu sanirim :)
Thanks :)

Aygul dun cok bunalttilar beni inan onlar uyuduktan sonra dinlendim :)

Selinka sende anlarsin halimden benim :)

Limon çiçekleri said...

Bendede 2 kız.Birbirlerine girdikleri zaman kıyamet kopuyor.Gerçi bizimkiler büyüdü biraz ama.Okulda bir pedagog böyle durumlarda hiç araya girip müdahil olmayın demişti.bırakın birbirini öldürecek halleri yokya demişti:))

nohut oda said...

aman dıkkat edın allah korusun ..

Sevil said...

orası yağmurlu rüzgarlı buarsı günlük güneşlik nasıl bir dünya böyle
kar yağsın kar topu oynayalım lapa lapa kar yapğarken sıcak çikolatamızı yudumlayalım istiyoruz ama olmuyor işte kısmet
bu arada ağaçlara dikkat edin.
Allah korusun
çocuklarada lütfen sinirlenmeyin onlarında canları sıkılıyor kimbilir belkide babalarını özlüyorlardır
annesi kızma onlara
istanbuldan sıcacık sevgilerimi yolluyorum

sevilay said...

bizde özledik yağmurlu havaları.Bahar günlerini yaşıyoruz.Babalar geç gelince çocukları oyalamak gerçekten zor oluyor.Bizde vaktimizin çoğunu dışarıda geçiriyoruz.bu arada kırmızı montuda çok yakışmış maşallah ahrara

our twins of N.Y. said...

Seyma 2. fotoda cok tatli cikmis Ahrar:)
Bizimkiler ayri cins olduklari halde giriyorlar birbirlerine(
Allah tum annelere kuvvet ve sabir versin...
Bu arada soguklardan nasibimizi aldik bizde. Oglum hasta((

Kiraz Çekirdeği said...

Selam, ağaçlar konusuna şaşırdım, birazda korktum, Ahrar'la da korkumu unuttum...:)

New York'tan said...

Limon cicekleri bende birakiyorum bazen kendi hallerine ama o gun fazla hareketlilerdi :)

Amin Gulcan

Tesekkurler Sevil :) , her zaman ayni ruh halinda olamiyorum o gun tahammul sinirimi cok zorladilar :)

Tesekkur ederiz Sevilay .

Thanks Seyhan'cim, cok gecmis olsun sizede.

Oyle kiraz cekirdegi kocaman agaclar yikiliyor ruzgarla :)

Deli Anne said...

Şeyma'm seni bile çileden çıkartabiliyor çocuklar ya, ben çok suçlamam gayri kendimi:)

Ahrar'ın kırmızı montu da pek yakışmış, cheese ini yerim:)

Taze Anne said...

Cok urkutucu agac olayi.