Monday, December 27, 2010

Sira bende Bu ne Kar Allah'im :)

Kar postlari yayinladiginizda imrenmistim size, hep yorumlarda buraya da yagsa tadini cikarsak diyordum, Pazar gunu oglene dogru baslayan sonra tipiye cevirerek tum gece yagan kar altinda basladik bu gune, 50 cm kar var su an, kac senedir buradayim boyle tipi gormedim, o kadar hizli esiyor ki , ayakta durmaniz zor, biz karin tadini ilk yagmaya basladigi zaman kaymaya giderek cikardik, ben bir de yuruyus yaptim o gun , okullar tatildi olmasada tatil edilirdi , esim de tatildi bugun, ucaklar iptal, tarfik felc, arabalar yollarda kalmis, paralel yerine yan park halinde arabalar, insanlar yoldan yuruyor.


kayarken

Ogluslari babamiz goturdu :)



issiz


Cok kalabalik degildi, ruzgardan dolayi sanirim, bizde yarim saat durduk zaten fazla kalamadik.


owl
Parka ismini veren hayvancik :)

030_picnik

babaveogluslari
Dashing through the snow hahaha :)

ahrarkar

Ahrar'i sardim sarmaladim , gozunu acamiyordu :)

ayaklar

mirzakar


Mirzahan Snow angel yaparken, her kar yagdiginda bu hareket mutlaka yapiliyor, buraya ait bir sey sanirim, Turkiye de yaptigimizi hatirlamiyorum :)
001_picnik



Evet sabah kalktigimizda caddeler sokaklar bu haldeydi.
003_picnik


mum

Icimiz isinsin dedik bu kadar kardan sonra :)


Bugun arkadasa gidecektim ama iptal oldu, arabalari cikarmak mumkun degil, yarina kalmis bakalim gidebilecek miyiz, New York'ta durum boyle :)

23 comments:

our twins of N.Y. said...

Seyma'cim olaganustu durum ilan edilmis. B46 nolu otobus hatti bugun 8 saat yolda kalmis. Manhattan-brklyn hatti D treni dun gece 19:00dan beri tunelde yolcularla birlikte mahzur kalmis, oglen 18 saat oldu diyorlardi(( Bugun hicbir tren, otobus, ferry calismadi. Soguklarda boyle -20'lerde devam ederse kesin her taraf buz tutacak. Bir hafta, on gun izleri devam edecege benzer, ufff((

ps:Allah'tan elektriklerimiz falan kesilmiyor.

New York'tan said...

Seyhan'cim o kadar mi kotu ya Allah korusun, esim camiye gitti yuruyerek de arabalar yollarda kalmis, 65 street de yol kapaliymis cogu yollar acilmamis, millet telefon numarasini arabalarinin uzerine yazmis birakip gitmisler arabalari, yarindan sonra isiniyor gosteriyor hava durumunda.Allah'tan okullar tatil.

*selinka** said...

BURASI DAHA AZ YENİ ACILDI AMA DONDAN VE TİPİDEN HİÇMİ HİÇ HOŞLANMIYORUM NE KADARDA DIŞARI CIKMASAM BENİ SIKIYOR SEVGİLERLE CANIM...

Deli Anne said...

Gazeteler, tv-ler heryerde kardan bahsediyor.. bilmem kaç yıldan beridir byle soğuk görülmemişmiş..çok şükür buralar iyi.. sizlere kolaylıklar Şeyma'm ve Seyhan'ım:)

o kar meleği burda da çeşitli isimlerde yapılıyor.. melek, yıldız vs.. bizim çocukluğumuzda yoktu sahiden. ama dünya sereserpe bir yer oldu artık.. herşey heryere dağıldı.. öperim

Taze Anne said...

Amaaaniiinnn!!! O ne kar oyle :)) Arabalar resmen karin icine gomulmusler. Allah kolaylik versin.

Filiz said...

nasıl güzel fotoğraflar:)keşke buraya da biraz kar yağsa,10 cm bile yeterdi gerçekten..ama bu kadarı da eziyet olmuş,kolaylıklar dilerim..

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Merhaba canım :)
Kara doymuşsunuz gördüğüm kadarıyla,ne kadar güzel :)
Ben de çok istiyorum ama,iklim uygun değil karyağışına :) ve de bünyelerimiz hiç elverişli değil,havasıcaklığı normalin altına düşünce bile aşırı üşüyoruz :)
Kar yağsa,eksilerde filan olsa donucaz heralde :)
Ama görüntüler herşeye değer dedirtiyor insana:)
Size iyi eğlenceler,herşey gönlümüzce olsun..
sevgiler..

Beyza'nın annesi said...

Sen naıl imrenmişsin kar postlarına, inan ben hala imreniyorum sen kavuşmuşsun hemde fazlasıyla, inşallah darısı bizim başımıza :) benim kızımda dua ediyor kar yağsın ve kar meleği yapsın diye ama sizdeki kadarda çok yağmasın, tipide olmasın :) siz bizim içinde keyfini çıkartın sevgiler...

Nihan SARI said...

Şeymacım,
akşam haberlerde bahsediyordu. oralarda hayat felç diye. bir de avrupa da. ben 10 sene öncesine kadar böyle kar gördüm. şimdi yaşadığımız şehirde göremiyoruz. kar sizi olumsuz etkilemiyorsa tadını çıkarın.:))Ahrar a çok güldüm.

αѕαннαяα said...

Baya kar yağmış oralara. Bizde bekliyoruzzzzzzzzz bu taraflara :)

İkiz Annesi said...

Şeymacım , Seyhancım buradan harika bir görüntü ama yaşayanlar için çok zordur eminim.Allah yardımcınız olsun.

Aygül said...

Şeymacım özensem mi özenmesem mi bilemedim:)Anaaaa burda da yağsa diyorum ama doğuma denk gelmesin bide yollarda felan doğururum:)))Bizim Emin'de çok hevesli kar oynamaya.Hayırla yağsın her yerde.

ZarpandiT said...

çok fena ama çok eğlenceli bir görüntü :D ya bende kücükken cok yapardım snow angel lakin adının bu oldugunu bilmiyordum ve hep benim şişkolugum yuzunden dev bir angelim olurdu :D mahallemiz biraz yokustu ve birbirimizi iterek kayak oynardık cocukluguma goturdunuz beni..çok güzel fotograflar :)

sevilay said...

Bizde istiyoruz buralara kar...ne güzel.Beyaz örtüye hasret kaldık ama tabi Allah herşeyin hayırlısını cersin.
Size kolaylıklar diliyorum şeymacım...

kiymetligunler said...

Seymacim, bizim karlar hala erimedi heryer buz, sizin karlari gorunce imrendim:))
Cocuklari icin keyiflidir karda oynamak, tadini cikar!
bizim buradada sneeuwengel yapilir, ulkede cogu insan atheist oldugu halde:))

SEVGİ said...

Bizmi iyi yoldayız sizmi anlayamadım ..Oralar kar kıyamet buralar günlük güneşlik anlayamadım gitti valla..
İklim miklim kalmadı biz burada kışı karı bir türlü göremedik çocuklar çok istiyorlar karla oynamayı ,sizde tamamen doymuşsunuz anlaşıldığı kadarıyla Rabbim hepimize yardım etsin...

şirin butik said...

ne güzel mi demeliyim (yaşayan bilir)bembeyaz bir sabaha uyanmak çok hoş oluyor.hiç iz olmadan çarşaf gibi görüntüsü çok hoşumagidiyor.bende snow angel yapmak istiyorum.türkiyede pardesüyle nasıl olur bilmem ama:)

Fatma said...

Seymacigim sizin orayada felaket yagmis he:)araballar tipide mahsur kalmis.her mevsimin ayri bir guzelligi var seviyorum kari cocuklar gibi olmayi.

sevgilerimle tatlim.

Red Riding Hood said...

:)Bizim kar postlarınn altına yazdığın yorumlar aklıma geldi :) Demek bişiyi çok istersen oluyormuş dimi Şeyma :D
Happy Merry Christmas.

Nehir İda said...

Çok eğlenmiş gibi görünüyorlar. İşiniz zor kolay gelsin.

pinar said...

Bak cook istedin al sana kar:)o ne kar amanin sukurki burda okadar yok bizede kardan gina geldi artik:)eglenin tadini cikarin:)

iffetin günlüğü said...

Kar yağsın ama çok soğuk olmasın diye dua ediyorum bende..Bu semtin ayazı çok çünkü..Manzarada harika bu arada..Burda boş alan olmadığından herhalde kar güzelliğini çabuk yitiriyor..

nihalasli said...

Angel i cok tatli gorunuyor:) bizde buraya ilk kar yagdiginda yaptik karsi komsumla:)
senden okuyorum canim bu kar firtinasi ile yasanan zorluklari.
Tr de haberlere nasil yansidi bilmiorum ama annem beni aradi agladi korkmus bir kac gun aramayinca ben .
Opuyorum