Monday, December 20, 2010

Timesquare via Subway

Cumartesi gunu 34. caddeye gidelim hem Ahrar'i metroya bindiririz hem de parfum ihtiyacimizi karsilariz diye dusunduk, Mirzahan gelmek istemedi, evdeki ps3 cazip geliyor haftasonu ile kisitli olunca oynamasi.

Ahrar subway gelene kadar heyecanla bekledi bu kadar mi sevilir metro, tek metro degil, ucakta var sevdiklerimizin icinde devamli ucaga binip gitmek istiyor , babamiz Ahrar'in subwayle bulusmasini cekmek istedi :) cok kullanmadigimiz icin belkide cazip geliyor Ahrar'a :)





107_picnik

Daha oncede bahsetmistim cok eski buradaki metrolar, Tr'dekileri gordukten sonra buradakilere binmek istemezsiniz.

112_picnik
Inat etti sapkasini cikarmadi bir muddet sonra telefonu verince kabul etti.


116_picnik
Babamizin okuyacak bir makalesi mutlaka olur :)


118_picnik

Bu cuma gunu Xmas, hediye alacaklarin son haftasonu o yuzden alisveris merkezleri cok kalabalikti, herkesin elinde alisveris torbasi.Macys bu subesi dunyanin en buyuk alisveris merkezi olarak geciyor, bu onden cekilmis hali yan tarafi cok uzun .Turistlerin alisveris yaptigi yer halbuki pahali diger magazalara gore bilinmediginden turistler gelip alisveris yapiyor burada.

122

126_picnik
34 den 42. caddeye timesquare yuruduk, burada fotografimiz cok ama bugunun anisina bir daha cekelim dedik.

127
129
Timesquare in ozelligi bol isikli reklamli panolarin olmasi, videolarda oynuyor buyuk ekranlarda, karsida gorunen kiz opucuk gonderiyordu.


134_picnik

133

Broadway muzikallerinin reklamlari,

142_picnik

154_picnik
Saatlik hava durumu , haberleri gosteriyor burasi.


155_picnik
Empire state binasi , buradan parfumcuye yuruduk , parfumlere baktik , gucci flora kullaniyordum bitti , chanel chance istiyordum ama yokmus, kokusunu gecen sene begenmistim yeni cikmisti o zaman, siz neler kullaniyorsunuz , tavsiye alabilirim agir olmayanlarindan , ayni parfum kullanmayi sevmiyorum, degistirmek zevkli oluyor.

158_picnik


Bu hamburgerleri eve gelince yaptik hemen cok acikmisiz :)

Kucuk oglum babasiyla disari cikti, bizde buyukle kaldik evde , yemek istiyor benden, Mirzahan cok yemek secen bir cocuktu , tu diyorum cunku bu sene cok buyuk gelisme var, eskisi kadar secmiyor, eve gelip aciktim anne, bana sunu verir misin, bana bunu yapar misin diye isteklerde bulunuyor,bazen gec saatlerde oldugu icin vermiyorum bile, rahatsiz etmesin uyku oncesi diye :), bana o zamanlar deselerdi inanmazdim, o yuzden cocugum yemiyor diye uzulmeyin,degisiyorlar :))

19 comments:

nihalasli said...

Canim buradaki Macys de yuzde bilmem kac indirim deyip indirimli olanlardan minik minik standlar yapiyorlar insanada ister istemez cazip geliyor:)Orada da oyleyse ondandir.Ama ben bilgilendim c21 e gidicem;)
Kardesimde iplik gibiydi annem uzulurdu kilo almicak bu oglan diye.Simdi nutellayi onunden aliyorlar:)Ama yemek secme huyu hala var et-fasulye haricinde cok istahli cocuk degil.
Fotograflar cok guzel ama coook kalabalik bir yer.Sevgiler

New York'tan said...

Macysin indirimlerine denk gelirsen guzel, mesela ben bayramda cocuklara alisveris icin gittim begendigim 50 dolarlik takim 15 dusumus o gunluk sansima yani :) ama century21 da 35 dolardi ayni takim, sans isi biraz :)

Evet ny cok kalabalik bir sehir, gelince gorursunuz insallah :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Bizim kucuk pamuk da yemiyor buyunce yer ins...
Parfum konusunda chanel mademoiselle cok sevdigim bir parfum bir de gecenlerde burberry weekend aldim oda basta hafif agir gibi geliyor insana koklayinca ama bi 5 dk sonra cok hafif ve hos bir koku kaliyor .himm bi de clinic happy var oda haif dir.

bende severim parfum degismeyi :))

Taze Anne said...

Fotograflar sahane. Hayran kaldim. Belki seneye bu vakitlerde kisa bir kacamak tatil yapmayi dusunuyoruz. Amerika'ya cok uygun travel deal oluyor. Belki goruruz.
Bu arada Hypnose, gucci flora, DKNY Be Delicious, Dior j'adore, ve benim favorim JEAN PAUL GAULTIER classic, erkegide kadinida cok hafif. Saydiklarimin hepsi bende var su anda, DKNY biraz agir onu cok nadir slklyorum ama digerleri cok guzel.

nihalasli said...

Canim ya bu arada aklima geldi bir sey yazicaktim sana diyorum ama ne:))
Parfum icin carolina herrara 212 ye bakarsan memnun kalacagini dusunuyorum hem bay hem bayan ikisi de harika ve hafif;)

New York'tan said...

Yasemin biraz daha buyusun duzelir insallah yemesi bak ben sahidim degisiyorlar cunku :)
Thanks for the parfume names .

taze anne'cim dkny bana da agir gelmisti biraz, tesekkurler isimler icin :)


nihal'cim bundan on sene once kullanmistim carroline herrariyi

esim hediye getirmisti o zaman :)guzeldi kokusu :)

* YeLiZ * said...

ahhhhhhhhhh NYC
2011de geliyoruz(insallah),senle de bir kahve iceriz:)

bu arada ben Chanel Allure kullaniyorum yillardir,olmazsa olmazim o benim.
Chanel in butun parfumlerini(No5 haric oykk) tavsiye ederim CUNKUUU hem miss,hem iceriginde alkol yok! Bu da kalicilik demek:) ucmuyor,ac sisesini 3 sene sonra kokla,aynen mis kokar.


not son haftasonu ben bi delilik edip outlet'e gittim,bir daha asla ! :)

Beyza'nın annesi said...

ben üzerindeki mantoya bayıldım çok güzel :) ya onun bir gün önden görünüşünüde ekle lütfen çok şıkmış :)yemek yemeğen çoçuk çok zor iyi bilirim ama ne güzel artık yemek istiyormuş, benim kızım bütün gün yemek vermesem karnım acıktı demez ben getirirsem yer, getirmezsem aklına gelmez açlığı :)

*selinka** said...

en cok mirzahanını durumuna sevindim bende Allah günah yazmasın yemek yemeyen 2 cocukla ugraşmak insanı pek mutlu etmiyor.aman amerika işte dermişim>>>> biz filimlerden cok gördük sevgili şeyma..sevgilerle canım cocukları ve seni öpüyorum...

firdevs said...

valla ben senin yerinde olsam , carsiya filan cikmazdim . cok kalabalik , urufum daralir :D


evet , cocugum ymek yemiyor diyenler , gerckten cocuklar buyudukce degisiyorlar . inanilmaz :)

Deli Anne said...

Şeyma'm estetik arkadaşım, o güzel palto ve eşarp gene çok şıksınız hanfendü:) Selim de çok sever metroyu, hele Rusya'da dev metro ağları git de git.. bayılırdı.. o bitmek bilmeyen merdivenlerde arıza da çıkarırdı ya şimdi hasret kaldı:)

parfüm konusu büyük skıntıdır benimiçin hiç karar veremem.. bakmaya gitsen birşey olmuyor ki.. 1,2 denemden sonra hepsi birbirine karışıyor ve fiyasko! en son şöyle bir çözüm buldum, şu 5-6 tane örneklerin olduğu pakaetler oluyor havaalanalrında onalrda aldım ve evde sakin sakin her güne br tane sığdırarak seçimimi yaptım en çok da: Dior Addict beğendim.. ben de ağır koku sevmem, hasta gibi olurum hatta, ateşim falan çıakr ağır kokularda:)

fotoğraflar çok güzel.. Aa selinkam gördk ettik filmlerden de güzel şehir, hem Şeyma'mın elinden daha da güzel.. öperim

New York'tan said...

Yeliz'cim insallah seninle kahve keyfi yapalim deli anne kiskansin bizi :)

Bak bu alkol konusunu hic dusunmemistim haklisin, No 5 i bende begenmedim , thanks :)

Beyza'nin annesi bende senin gibi diyordum ama 9 yasimiza girerken degistik, insallah Beyza'da en kisa zamanda istekle yemege baslar :)

En alttaki postta var onden gorunusu mantonun begenmezsen sana ozel ceker yayinlarim :)

Oyle Selinka'cim yemek yemegen cocuk cok zor,neyse duzeldik biz epey :)

Firdevs ben de magazalara falan girmedim, uzaktan baktim, gezdik sokaklarda :)

Deli anne'cim

Dior addict sahane bir sey onu hepsinden ayri tutuyorum, thanks hatirlattigin icin :)

Utandirmayin beni sozlerinizle pls :)

sevilay said...

Caddeler ne kadar kalabalık öyle,hiç bana göre değil.
Çocuğum yemek yemiyor gibi bir durumum allaha şükür henüz olmadı,zehra güzel olan herşeyi yer:)
Bu arada manto gerçekten çok şık,sanada çok yakışmış...

Nihan SARI said...

Şeymacığım,
başörtünün desenleri çok zarifmiş,çok sevdim.
şu empire state de pek yetenekli çizerler çalışır.:))
o zaman oğlum için umutlu olabilirim yeme konusunda .

New York'tan said...

Sevilay'cim masallah Zehra'ya biz cok seciciydik ama simdi duzeldik elhamdulillah :) thanks ayrica :)


Nihan'cim sen dondun galiba bloglara , sevindim seni gordugume :)
Hic dusunmemisimtim cizerler olayini :)


Tesekkurler :)

arzu said...

Seymacim, Macys indirim kuponlariyla ve indirim gunleriyle guzeldi:)

Parfumde, bende hafif olanlari tercih ederim,gecen yil dkny pink, raph lauren (turkuaz olan), birde tommy dreaming almistim,hepsinden pek cok memnun kaldim ama bir onceki yilin kokusu nina ricciydi bu sene ondan da almayi dusunuyorum, bu dort koku simdiye kadar kullandigim en begendiklerimden bir bak istersen:)))

ozgur said...

Hamburger ekmekleriniz çok şıkmış :)

Ella said...

benim geleceğim yerler buralarrrr :D çok güzel fotoğraflar hevesim heyecenım daha da artıyo gördükçe :D Çocuğunuzu Allah size bağışlasın maşallah pek bi güzel pek bi akıllı görünüyor :)

kiymetligunler said...

Seymacim, sayende NYa gelmeden her yeri gormus oluyorum:)) esimde resimlerden memnun kaldi, zaten gormusum daha neden gitmemiz gerekir taaa oralara?? diyor ve ben sinir krizi geciriyorum:))
Parfumlerim: amor amor, noa, coolwater davidof, narciso rodriguez, tresor in love,armani, gucci mademoisselle..hicbirini kendim aldim hepsi dogum gunu hediyesi:)) ama hepsi birbirinden guzel.
Ahrarin metro heyecani cook tanidik, bizim kuzenlerdede goruyorum:)) selamlar