Saturday, December 25, 2010

Uzak uzak mesafeler

Noel tatili olmasi sebebi ile tum alisveris merkezleri, marketler kisacasi her yer kapaliydi bugun, trafik sesi bile yoktu o kadar sakindi :)

Dun aksam camide program vardi , ona katildik fazla kalamadim ertesi sabah kahvaltiya misafirlerim gelecegi icin eve gelip onlara hazirlik yaptim, bugun agirladik misafirlerimizi arkalarindan Connecticut'ta gitmek icin yola ciktik yaklasik iki saat suruyor trafik olmazsa.

Benim yasadigim yer hareketli, kalabalik,canli , Connecticut'ta yaklastikca apartmanlar yok oldu yerine tek katli bahceli evler gorundu, insanlar kayboldu sokaklarda , sessizlik hakim oralarda , evde caniniz sIkIlsa disari cikip yurumezsiniz , mesafelerde uzak kendinize ait arabaniz yoksa hayat zor biraz :)Bizim gittigimiz yer sahile yakindi manzara harika , yazin gitmek lazim yesili ve denizi gormek icin.



017
Evde abisi ve babasi ile nerf oynuyorlar , bu aletin her boyutta olani mevcut evde bu oyuncaklar abimizin , plastik mermisi var icine koyup oynuyorsunuz, hic bana gore degil :)Bu kaski da cok seviyor neden korunacaksa her daim basinda :)

066_picnik
Yolda giderken cektiklerimiz, bu binanin cok ilginc bir mimarisi var.

076_picnik

077_picnik


Birlesmis milletler binasi.
078_picnik


079_picnik



Bu da programda ikram edilenler , tatlilarin hepsi bana ait degil :)


Okul tatilimiz basladi, cuma gunu pijama partisi yapti Mirzahan'in sinifi :) okula pijamasiyla gitti.Iki tane proje yapmamiz lazim bu hafta icinde, beni aliyor bir endise bu proje odevlerinde ,hafta ici kis kampina katilacak, cok iyi oldu yoksa cani sIkIlacakti evde, memnun hayatindan dun akvaryuma gitmisler, egleniyor arkadaslari ile birlikte.

Esim uc hafta , hafta ici her gun Connecticut'ta gidecek, sevinsem mi uzulsem mi bilemiyorum :)Hayirlisi olsun diyorum.

16 comments:

Taze Anne said...

Bizim yasadigimiz yerde Connecticut gibi. Issiz, araba sart, cok slklcl, otobusler 45 dakikada bir, duraklar acik :( Korkunc anlayacagin. Torontoya tasinmak isterdim. Fotograflar cok guzel bu arada.

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Connecticut 'i anlattin ya ayni bizim buralr sessiz,sakin mustakil evler,her yere arabayla gitmeler :))

Ahrar in resmi cok seker nasil tutmus kocman silahi oyle...

öznur-ata said...

fotoğraflar çok güzel..o kaskına bayıldım :)

Kiraz Çekirdeği said...

Tam emeklı yerıymıs : )

Nihan SARI said...

Allah kavuştursun canım,
bir ara eşimle müstakil evlerin bulunduğu sesssiz bir siteye taşınmaya karar vermiştik.sonra genciz, sessizlik sıkar dedik vazgeçtik.sonra oğlum oldu. bu sefer de merkeze ve herşeye yakın olmalıyız diyerek müstakil ev hayalimizi erteledik.ama içimde hep bir yerlerde duruyor.:))

kiymetligunler said...

Seymacim, resimler yine super, gelmeden gorduk sayende oralari:))
Ahrarcim, cici oglus, erkek oldugun pek belli oldu, silahlar falan:))
Bende ayni sen gibi kalabalik ortamlari sevdigim icin herhalde sessiz sakin yerler bana gore degil:)) Esiniz iki hafta yoksa uzulmeyin, ladies only activiteler organize ediniz...bolbol alisverise:)))

sevilay said...

Aslında sessiz sakin yerler tam bana göre ama çocuk olunca iş değişiyor.Herşey elinin altında olsun istiyorsun.O yüzden merkezi tercih etmek zorundayız.
Size iyi tatiller diliyorum...

İkiz Annesi said...

Resimler süper canım.Benzer bir yerde yaşıyoruz bizde Aliağa Petkimdeyiz site çok büyük ve çok sessiz aslında hem iyi hem kötü.Kızlar için şu an iyi , her yer yeşil alan trafik yok oyun parkı evimizin arkasında istedikleri gibi koşup oynuyorlar.Ama her şeyden uzağız arabasız yaşamak neredeyse imkansız diyebilirim hele ben İzmir in içinde büyüdüm harekete her şeyin elimin altında olmasına alışkınım zor oluyor:( Seni çok iyi anlıyorum.
Ahrar çok yakışıklı çıkmış 41 kere maşallah.

Deli Anne said...

Ahrar'a söyle aman dikkat kaskı eksik etmesin neme lazım :) şaşkın bu çocuklar. kimbilir onu ne hayallerle takıyor kafasına.. dünyasında neler dönüyor?.. Selim bilmem ne renk çorap giymiyor, efenim dinozora benzemiyormuş.. yok kıyafeti salaş olursa bilmem neye benzemiyormuş.. velhasıl her an hayal alemindeler. kınnektıkit da şiirimsi söylenen yerlerdendir.. massaşuşets gibi:)

ben de kalabalık yer severim, isterim etrafımda 7/24 kalabalık olsun. Ama beri yandan çocukla sakin, geniş ortamlar da ararım.. bu yüzden taşınamıyorum evden.. bir alıp bir veriyorum.. öperim

iyi tatiller

firdevs said...

bu nerf denilen oyuncak bni canimdan bezdirdi :p butun mermileri cope attim :)))

bizdekilerin gozlukleri filanda var . tabi kaskda sart :p

Rana Eslem GULMEZ said...

ahrar yine cok seker ah birde sevdirse opturse kendini yakisikli)
o evler brooklyndede olsa dimi seyma buyuk bahceli))
altaki posta yorum yazamadim manto cok guzel ama bu mantoyu guzel tasimak onemli ve sende guzel tasiyorsun masallah)tum guzellikler bizimle olsun ...)

Limon çiçekleri said...

Maaşallah boyundan büyük silahı:))Bu arada bende sessizliği çok severim ama sessiz biryerdede olunca kalabalığı özlermiyiz acaba?

our twins of N.Y. said...

Biz alismissiz new York'un tozuna, dumanina, pisligine, kalabaligina, fareleri cirit atan metro istasyonlarina... Yapamayiz oyle sakin yerlerde sekerim:))
Oralarda evler buradakinin 4/1'i fiyati, bu yuzden.(4 oda 3 banyosu, koooocaman bir bahcesi olan bir evi oralarda cok cuzi bir rakama satin alabiliyorsun. Ama gel gor ki; o fiyata burada 2 odali bir apartman dairesi satin alamiyorsun.)
mutluyum ben bu sehirde:)
merry christmas:)

Red Riding Hood said...

Yahu Ahrar !! Bu çocuk çok fırlama olacak demedi deme Şeyma ! Boyundan büyük işlere kalkışıyor sevimli canavar :D

Merry *. • ˚ ˚ •. ★ ★ Christmas. *. °. ° * * ★ ★ Joyeux. • ˚ ˚ ★ ★ ˛ ˚ ˛ •
•. Noël ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门

iffetin günlüğü said...

proje veya performans ödevleri bizi de bezdirdi..birde konuyu bilmeden erken yapılıp, bir işe yaramayan ödevimiz oldu bu hafta:(

Filiz said...

merhaba,ne kadar da uzaklardasınız..ama sıcacık bir aileniz var ne güzel..maşallah oğlunuz çok şeker,ama keşke silahlarla oynamasa:(Ben her zaman sakin,stressiz bir yaşamdan yanayım.şu anda Sakarya'da yaşıyoruz şehir merkezinde ama hedefimiz şehrin dışında bahçeli bir ev satın almak..doğayla içiçe yaşamayi çok isterim.öyle bir ortamda büyüdüğüm için sanırım.apartmanlar hiç bana göre değil..Amerika'dan bir blogger arkadaşık yoktu..sizi hemen izlemeye aldım.benim bloguma da bekliyorum mutlaka:
filizinevi.blogspot

görüşmek üzere
sevgiler