Thursday, January 27, 2011

Bir ay icinde Ucuncu kar firtinasi New york'ta

New york rekor kirdi, bu ay icinde ucuncu kar firtinasi gecirdi,tarihinde olmamis ust uste :) dun gece basladi sabaha kadar devam etti, okullar tatil oldu.Turkiye 'ye ugramiyor ama bizi cok sevdi kendisi :) erimeyen daha once yagan karlarin uzerine bir daha kar yagdi.


Balkonumuzdan bir fotograf
ev balkonu



sabahkar



sabahkar2

sabahkar3

sabahkar4



tatlilar

Mirzahan'in okul arkadasini dogum gunu var cumartesi gunu, aslinda izin vermiyorduk evdeki dogum gunleri partisine ama arkadasinin annesi aradi o davet etti hem de Mirzahan cok istiyor , hevesini kirmayalim dedik, yarin vaktim olmayacagi icin hediye isini bugun halletmem gerekiyordu, kardesimle beraber gittik alisverise kaldirimlar temiz ama karsidan karsiye gecerken zorlandik biraz, kar yiginlari obek obek , Amerika'da evinizin onunu ve is yerininiz onunu temizlemek zorundasiniz, kar yagdiktan 4 saat sonra olmasi lazim temizlenmis olmasi gerekiyor, eger bir kisi kayar da duserse size dava acma hakkina sahip, o yuzden herkes temizliyor mecbur .

Eve gelirken yukarida gordugunuz tatilardan aldik, tartlar harika, cheese cake ve chocolatte cake de oyleydi.:)

sabah6

mirzahan

Kar yagdiktan sonra olmazsa olmazimiz , babamiz ogluslarini kaymaya goturdu,Mirzahan'in uzun aradan sonra ilk fotografi, artik buyudugu icin sevmiyor cektirmeyi :)

ahrarsliding

O kadar kiyafet cikiyor ki kar oynamaya gittikleri zaman , hemen bir makine doldu uzerlerinden cikan esyalarla .

IMG_0390



Ben artik umidi kestim nisana kadar bu karlar erir mi bilmiyorum :)

Not:Bir onceki postta bahsettigim komsum Turk degil, Misirli :)

16 comments:

our twins of N.Y. said...

Seyma'cim bu sene kardan "oggghhh" geldi artik. Aman gitsin biraz da baska yerlere:) tovbe yarabbim tovbe...

Taze Anne said...

Fotograflar cok guzel Seyma. Burasida ayni, sadece hava guzel ama 10 yildan beri gorulmemis bu kadar cok kar.

nihalasli said...

Canim ya bizim burada da kar var ama sizin orada daha cok.Biz New Jersey taraflarinda kar firtinasina tutulmustuk ya dondugumuzde burada kar erimisti.Yani sizin de erir :)
Ama yine yagdi orasi ayri:)
Sizin oraya bizden sonra geldi keskin soguklar.
Kaymayi bende cook sevdim biz de karsi komsumuzla gittik esimle harikaydi:)

nohut oda said...

gercekten buralaraa ugramıyor maalesef yanı ıstanbula:)hasretız desem yerıdır..

neval said...

karlar ne güzel parlamış fotoda .bu kadarmı özlenir kar ?
gözümüze bir görünür var ama hadi hayırlısı.

Nurcihan said...

mrb,
kar görüntüleri muhtesem. ben cok seviyorum kari ((: bizim burda da (almanya) bu sene cok feci kar yagisi oldu. senelerdir görülmemis bir durumlakarsi karsiya kaldik. senelerdir görülmedigi icin tabi özlenilen bir durumddu ve dolayisiyla tadini cikardik. yaklasi 1 ay kar kalkmadi..kalkmadigi gibi de hep üst üste yagdi. ren nehri oldugundan 2 metre daha yükseldi :D dedigim gibi, ben cok sevdim :)
yollarin temizlenme konusu bizim burda da ayni sekilde sart! uymanlarin, bir kaza halinde vay haline :)

off yaaa...tatlilar, turtalar cok güzel görünüyor...olsa da yesek :D

ama size afiye olsun size.

Almanya`dan selamlar...

Deli Anne said...

Şeyma'm size zor ama çocuklara harika olmuş kar besbelli.. ayrıca benim çin de bakması pek keyifli.. ayrıca pastalar konmuş, ayıp değil mi? kilo yok nasılsa, ohhh:)

şirin butik said...

merhaba; oğluşlar iyi eğlenmişe benziyor.maşallah.isimleri çok hoşuma gitti anlamları ne acaba..
haberlerde izledik buz tutmuş her yer..aslında bizde çok özledik karlı havayı..en kötüsüde kirlenen kıyafetler ..

dicle kıyısında masal kentim said...

Biliormusun bana çok özlediğim iki şeyi hatırlattın biri newyork diğeri kar:))) harikasın

Nehir İda said...

Oğluşlarla tatlılara bayıldım:) Kar desen güzel görünüyor da kronik ısınmayan olarak buradan bile üşüttü beni:))

fem said...

biraz da buraya gonderseniz , burda eseri yok karin. ALLAH her seyin hayirlisini nasib etsin orda kar firtinasi cidde'de sel burda kurak bi kis...
(baharat hanim)

KızKardeş Derya said...

Bu ne kadar kar böyle yahu! Allah size kolaylık versin.. Çocuklar pek keyifli gibi :) Peki ya o pastacıklar nasıl olacak ? Cheesecake ile kalbimden vuruldum :) Sevgiler..

Nihan SARI said...

harika fotoğraflar Şeymacığım.sizin için zor ama bize ilham kaynağı.:))teşekkürler.

Red Riding Hood said...

Ankara'da 3 gündür karlar altında ve dondurucu bir soğuk varki sorma gitsin.Heryer hem buz hem kar .Ben az önce yola çıktım,yolculuk İsviçre'ye .Orada bile şuan kar yokmuş,düşün Alp dağlarının olduğu yerler ama iklimlerde şaştı artık ben buna bağlıyorum .İyi tatiller.

New York'tan said...

Sirin butik, tesekkur ederiz :) Mirzahan beyzade beyefendi demek, Ahrar ise ozgur hur demek.

Anonymous said...

buy generic valium online no prescription valium purchase no prescription - buy valium no prescription uk