Monday, January 31, 2011

Bitti Ocak ayi

Hafta sonu ev isleri ve market alisverisi ile gecti, cumartesi gunu Mirzahan'i arkadasinin dogum gunu partisine goturdum, cok eglenmis degisik oyunlar oynamislar, pazar gunu ise projesini tamamladi , bu sene buyuk kismini kendisi tamamladi, her sene okullarinda science proje yarismasi oluyor , tum ogrenciler tesvik ediliyor , Mirzahan hangi madde daha iletken onu anlatti deneyini de yaptik, sonra yaptigi herseyi, hipotezi, sonucu ,verileri proje kartonuna yazarak anlatti .Baska bir action yoktu hafta sonu bizim evde, derslerle gecti :)


Bugun de staten island'a oturan bir teyzemize gittik arkadaslarla kalabalik bir guruptuk, harika bir masa hazirlamis, pisman oldum fotograf cekmedigime, manti, buhara pilavi, kuru biber dolmalari antep yoresinden, su boregi, salatalar, tatlilar, o kadar coktu ki ikram, hepsinden yedim, bir daha ne zaman yerim mantigiyla :)




ahrarface

Asaf ( kardesim) Ahrar'i konu mankeni yapip fotograflamis o kadar guzel fotograflar var ki burada paylasmak istemedim hepsini bir tanesi bu, bir de agzini yuzunu silip cekseymis daha guzel olacakmis :)

patateskofte

Hafta sonu mutlaka bulgurla yapilan salatalardan yapiyorum, bu patatesli bulgur koftesi, mercimekli gibi mercimek yerine haslanmis patates koyuluyor , anne tarafimda yapilan bir salata Batirik kadar olmasada :) en buyuk ozelligi yaninda sumakli salatasinin olmasi onsuz tadi olmaz, salata da neler var, domates, salatalik, beyaz sogan tuzla ovulmus, bol sumak, maydonoz isterseniz marul, limon, karistirip kofte ile beraber yiyorsunuz.


seymaboots1



Naylon botlarima bakip gulmeyin sakin :) bugun kizlar guldu bu halime, disarida kar var yiginla , kaldirim kenarlari tam acik degil, kar kutlelerinin uzerinden yurumek zorunda kaliyorsunuz, bir de sulu sulu olunca bunlari almak mecbur oldu , burada herkesin ayaginda var desen desen renk renk, benim numarada sadece bu oldugu icin bunu aldim ama kelebekli olani daha guzeldi :) adamlar bosuna yapmamislar :) , ici tuylu usutmuyorda ayaklari, en onemlisi canim botlariniz bozulmuyor :), cocuklar da nasiplendi kar botlarindan, cogunlukla yuruyerek islerimizi halletigimizden hep dusunmustum almayi ama senede bir kac kez yagan kar ve yagmur icin degmez diyordum, bu sene mecbur aldik :)


Ocak ayinin son postunu yazmis oluyorum simdi farkettim,subat ayi geldi , bizim icin onemli bu ay iki oglusumda subat dogumlu cunku :) biri kova digeri balik .

14 comments:

our twins of N.Y. said...

Seyma ben seni bugun hemde 2 defa Brooklyn'de gorduuuum. eeee sen ne ara gectin SI'a?
Bu saydigin guzel mamalari kim yapti, Turkan teyze mi?

Evet bu ay coook onemli ben pasta alip after schoola goturmeyi planliyorum:)

New York'tan said...

:) sabah oraaydik Seyhan, 11le 2 arasi, sonra eve geldim cocuklari aldim camiye biraktim seninle karsilastik sonrasinda :)
evet Turkan teyzedeydik :)

evet iki kisi daha var subatli degil mi :)

Rana Eslem GULMEZ said...

DAHA GECEN GUN CAMIDE DIYORDUM HUNTER YAGMUR BOTLARINDAN ALICAM DIYE)MASALLAH SANA BEN HALA SURUNDURUYORUM))
TURKHAN TEYZEDE SU BOREGIDE VARDIR YESEYDIN BENIM ICINDE)

New York'tan said...

Emine cuma gunu kurs cikisi esimle gittik hemen aldik botlari o gun cocuklari goturdum geldim okula bir de kursa gittim geldim inan su aldi bot ya daha bu sene aldim ustelik, yani bot ne yapsin o kadar kara dayanmak mumkun mu :)
bence en kisa zamanda sende edin bir tane, sende disardasin cunku benim gibi :)

Taze Anne said...

Ben botlarini beyendim ama merak ettigim birsey var, icleri nasil yunlumu, burada o botlari kisin giyersem donarim ben.

nihalasli said...

Masallah pasaya:)
Yagmur botlarin cok hos ayrica kimse gulmesin bende alicam:)
Afiyet olsun canim , masallahin var her haftasonu bulgurlu salatlardan birini yaptigin icin.

Nihan SARI said...

kuzuların doğum günlerini kutluyorum. Allah uzun ömürler versin.botlarını sevsinler:)))

STYLE M said...

ahrar ne tatli cocuksun sen yaa bayiliyorum gözlerindeki enerjiye ;))

Nehir İda said...

Botların çok hoş:)
Oğluş maşallah cidden çok güzel bir çocuk.
Sevgili Şayma desteğin için çok teşekkür ederim.

New York'tan said...

Gul'cum ici miflonlu bu botlarin ama senin icin kar botlari daha uygun bence :) bunlar su gecirmeyen bot duye satiliyor yagmur icin de uygun.

Nihal'cim 1 haftadan beri giyiyorum bugun de karla karisik yagmur var burada tam zamaninda almisim :)

Thanks Nihan'cim


Tesekkurler Sytle M :)

Rica ederim Ebru :)

nihalasli said...

Seymacim sana bir soru geliyor:)
Canim 14 subat ya da oncesinde burada indirim olur mu:) ?
HEdiye icin diil hani indirim zamani kendime baska bisiler bakim :)

fem said...

botlarin cok guzel gule gule kullan burda da cok var bunlardan cok moda yani kar da nasil bilmem ama yagmurda cok ise yariyor o kesin.selam ve dua ile ALLAH'a emanet olun

New York'tan said...

Nihal'cim kisliklar bitti buralarda magazalarda yani, outletlerde vardir mutlaka da, baharliklari kastediyorsan biraz inebilir tabii ama yuzde ellilerde olmaz burasi boyle en azindan, bitmeyecek bir seyse istedigin al :)


Cok tesekkurler Fem :)

Deli Anne said...

amanın Şeyma'm, Selim'in de doğum günü geldi. Ay!!!!!!!!!!!!!!!!! hatta bugüüünn... ben hafta sonu kutlayacağız diye iyice savsakladım.. çocuğu da kalktığından beri tersliyorum, gidip gönlünü alayım