Thursday, January 20, 2011

...

ahrarsleeping
Cok yoruluyor Ahrar okul sonrasi, boyle halida uyuyakalmis yavru kus :)




Bu siralar hayatim oyle dolu ki, sabahlari ev islerini halledip yemek yapip, sonra Mirzahan'i okuldan alip, after school programina gidiyorum, bazen bir saat erken gidiyoruz kendi aramizda gorusmemiz gereken konular oluyor eve gelisim aksam 9 oluyor cocuklari doyurup , yataklarina gonderiyorum ben de dinlenmeye calisiyorum, aslinda haftada iki gun gidecektim ama bu donem her gun gidecegim, cocuklarla ugrasmak zevkli ve yorucu :)

Bu hafta nasil gecti anlamadim bile, Ahrar ilk iki gun beni gorunce yanima gelmek istedi , ona gorunmemeye calistim bugun hic sormadi bile beni, oyle yoruluyor ki aksam eve gelip kendi kendine mekan farketmez :) uykuya geciyor simdi yanima geldi anne uyku gelmis dedi esnedigi icin sonra da uyumicam ben dedi uzandi koltuga :)

Cuma gunu aksama misafirlerim var, Kayserili arkadasim yaglama yapacak bende kedidili pasta yapacagim istek uzerine , soran arkadaslar olmustu sizinlede tarifi paylasirim insallah.

Babamiz Mirzahan'in sacini kestirdi istedigim gibi olmuyor hic, bir turlu duzgun istedigim gibi kesecek bir berber bulamadik, ben bir sey soyleyince de babamiz kiziyor, sen gotur o zaman madem begenmiyorsun diyor :) next time my turn :)

Bir de bugun insanlarin ne kadar alingan oldugunu ogrendim,ya da iyi niyetli soylenen bir seyin nasil yanlis anlasilabilecegini, Allah korusun diyorum boyle hallerden.

Habire camasir yikadim sanki hemen utuleyecekmis gibi dag oldular resmen en kisa zamanda basina oturmak lazim :)

24 comments:

nihalasli said...

Canim benim yerim onu ben yaa:) kiyamam bari halida uyusaymis.
Yarin sabahtanda benim misafirlerim var canim bugunden yaptim baya bir sey geri kalanida sabah halledicem.Buralar karli ve boyle oluncada ben uykum olmasa bile yatmak istiyorum:)
Aktif olman ne guzel, hem egleniyorsun hem ogreniyorsun..

New York'tan said...

Kolay gelsin Nihal'cim, bend etemizligimi bugun halletim kismen, cumartesi sabahta yiyecekleri halledicem, burayada kar bekliyorlar bugun hic bu kis kadar kar yagan bir kis gormedim, artik siradan olmaya basladi :)
Hic sorma cok yogun bir doneme girdim farkinda olmadan :)

Taze Anne said...

Utu deme bana :))) Utulencek hicbirsey giymem :)) Bende cihani boyle yoracagim hemen uyur belki :) Kosturmacalari severim ben, kolay gelsin.

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Oyy nasıl da masum :) RABBİM HAYIRLI ÖMÜRLER VERSİN..
Demek ki herkeste var bu yoğunluk :)
Haftalar gün gibi geçiyor,anlayamıyorum bile,sonumuz hayrola :)
Alınganlık durumu olabiliyor bazen,kişinin o anki haline göre midir nedir? Ben de çözebilmiş değilim ama,sanırım artık tahammülsüzleşiyoruz..
Kolay gelsin sana :)
Taze anneye katılıyorum :) ütüyle aram hiç iyi değildir :) beceremem :)
Tekrar kolaylıklar diliyorum :)

Kiraz Çekirdeği said...

Ne tatlı uyumus ama ;)

neval said...

zaten halıda yatmaz yumurcaklar illa kuru yere kıvrılırlkar içlerimi yanıyor ne ?

Kon-Tiki (Ashley) said...

Mirzahan'ın saçı için hangi modeli düşünüyorsunuz ? Bob mu ?

STYLE M said...

ahrarin sacina kiymayin ;(
bayiliyorum bu cocuga ,aktif olmak sosyal hayata katilmak cok guzel seyler cünkü bizler yurt disindayiz ve her türkün bir misyonu olduguna inanan biriyim ve sen bunu cok guzel yapiyorsun ;))

ütü konusuna gelince kücük bir dagda beni bekliyor ;)))

İkiz Annesi said...

Güzelim benim ne kadarda masum uyuyor kıyamam.Yanlış anlaşılmaktan ben de korkarım bazen gayet iyi niyetle bir şey söyleriz bir bakmışız ohooo bizim söylediğimiz farklı karşı tarafın algıladığı çok farklı.Tarifi ben de bekliyorum.İyi hafta sonları.

nohut oda said...

bayılırım kendı kendıne uykuya dalan cocuklara:) benım hıc olmadı araba harıc...

Nihan SARI said...

canım,nasılda uyumuş orada :))benim oğlumda arada yapıyor bunu. o zaman insan hiç kıyamıyor miniklere.kolay gelsin Şeymacığım.

Sitare said...

bu yavrucaklar uyurken daha bi masumlar sanki

Limon çiçekleri said...

OyOyOy...Nasılda yorulmuş.Şimdi ona orası kuş tüyü yatak gibi geliyordur annesi.Allah sanada kolaylık ve başarı versin İnşAllah.Maaşallah çok enerjiksin.Bu arada yağlama yapacak Kayserili arkadaşınız benden selamlar.Amerikadada olsa toprak topraktır:)Yağlamanın tarifini bende geçenlerde verdim.Vermesem ayıp olurdu bir Kayserili olarak:))Muhabbetle

Anne ve Bebisi said...

Masallah arkadasim :))

Ahrar'in haline bayildim :))

Zamanin dolu dolu gecmesi ne guzel :)

Evet, ayrica tarif lutfen :P Bizi unutma :P

Nehir İda said...

Dağ gibi ütü bizde de var of diyorum sadece.
Bu arada ne kadar güzel görünüyor maşallah. İda da hep ağzı açık uyuyor geniz eti var sizde de öyle bir sorun mu var. Ama pek tatlı görünüyorlar öyle ağzı açık:)

Deli Anne said...

Resmen peltesi çıkmış Ahrar'ın.. ama nedense onlar öyle yorgun uyuynca içim ferahlıyor benim.. oh diyorum, çok faaldi, çok yoruldu.. hep içerde tıkılı kalınca uyumakta zorluk çekiyorlar ya.. üzülüyorum o zaman.

Saç mevzusuna gelince, ben de hep laf ederim İlter selimin saçlarını kestrince.. o da sen götür diyor. Benim yeğenimi annesi kadın kuaförüne götürüyor, iyi kesiyorlar valla.. tam biz annelere göre.. bu arada o yeğenimin adı da mirza.. senin bloga ilk öyle gelmiştim.. o ismin hatırına afedersin:)

sevilay said...

Canım benim kıyamam çok yorulmuş:)nasıl da güzel uyuyor:)Şeymacım Allah sağlık versin de hep koşturalım inş.Bizim saç sıkıntımız olmuyor kız çocuğu ya götürüyorum istediğim gibi kestirip geliyorum:)Sürekli kestirmek zorunda da değiliz rahatım yani:)

Nurcihan said...

merhaba,
kis-kar olayi bu sene burda da(almanya) hat safhada yasandi. ve 1 ay kadar kis kalkmadigi icin gözlerimiz artik kara, beyaza alisti. kar kalktiginda ise etrafin eski haline dönüsmesi, hala tuhafima gidiyor :D
sayfanda "after school" dan bahsediyorsun. ne oldugunu sorabilir miyim? okul sonrasi bir faliyet oldugunu tahmin ediyorum ama nasil birsey olabilecegi hakkinda bir fikrim yok ?!

sümeyye said...

Nsıl da uyumus koca yanak :)
yaglamaları götürürken beni düşüneydın :D
sevgiler efendım :)

Aygül said...

Şeymacım Ahrar'a bayıldım.Emin'in de sayılıdır öyle sızıp kalması. Okulda çok yorulsada direnir.Sadece arabaya binince uyur.Çoğu zaman vakitsiz bir uyku olacaksa dışarı bile çıkmayız ki arabada uyumasın diye:))
Saç mevzuunda ben hiç baba oğulu tek yollamadım:) Belki doğumdan sonra mecburen tek giderler.Hep müdahale ettim:)) Berber şans işi.Çok şükür biz bir tane bulduk.
Yoğunluk güzel. Kolay gelsin.

New York'tan said...

Nurcihan'cim after school programi okul sonrasi derslere yardimci bir program.

fem said...

ALLAH hayirli saaglikli omurler nasib etsin yavrunuza ...yanlis anlasilmalardan korusun RABBiM cumlemizi...sevgiler BAHARAT HANIM

Zeynep Özmen Ünlü said...

maşallah , kuzu kuzu. nasıl bir uykudur. keske bızde uyusak oyle ıstedıgımız her yerde. :)

mintininmutfağı said...

ay ben kıyamam yavruyaaa,nasıl da yorulmuş...henüz bebeğim bir kerecik bile kendikendine dalmadı uykuya.gerçi henüz küçük teyzesi.ama ilerde kendikendine uyuyuversin istiyorum.maşallah seninkilere...

bu arada seni izlemeye almadığımı farkettim arkadaşiım,ve telafi ettim.sevgilerimle arkadaşım...iyi geceler...