Sunday, January 23, 2011

...

Aci soguklar basladi iki gundur buralarda eksi onsekizleri goruyoruz, cumartesi gunu carsidaki isleri halletmek icin disari cikmistim yuruyerek hallederim demistim ama dondum , eve geldim uzun muddet ellerimi isitamadim :). Hafta sonu ev isleri ile gecti, dag gibi olan utulerimi hallettim hala da yikiyorum camasir , as -kurut modundayim evler sicak olunca cabuk kuruyor .

Bu guller Ferhan ablamizdan , O da olmasa bana kim cicekler alacak , Goncama duyurulur :)



guller


kumpir
Hafta sonu Ferhan bizimleydi, salata turu seyler yaptik, dun kumpir bugun kisir.

snow


Artik yazmak istemiyorum ama cuma gunu kar yagdi yine ..


boya

Fingerpaint , parmak boyasi Ahrar'in sevdigi aktivitelerden son zamanlarda bizimki parmak degilde el boyasi oldu artik :)



happyahrar


Kirlenmek guzeldir :) Annesi yikar utuler nasil olsa :)
mushroom

Bunlarda Portabella mantarlari, gordugunz gibi irice mantarlar, et gibiymis tadi ben yeni deneyecegim netten arastirdim biraz tarif , genelde grill yapiliyor bende oyle yapicam iki saat oncesinden marine ediyorsunuz sonra da pisiriyoruz bakalim nasil olacak tadi.

Alt kat komsum her pazar balik yapiyor , kokusu bizim evde hissediliyor yogun bir sekilde :) balik yemegen bir aileyiz (civa miktarindan dolayi ) ama bugun canimiz cekti hatta babamiz haftaya bizde yapalim dedi somon olmamak sartiyla :)Tr'den balik geliyor Turk marketlerine ama bir turlu alamadik ya bitmis oluyor ya da o hafta gelmemis oluyor.Sansimizi deneyecegiz haftaya.

Hepimiz icin guzel baslangiclar olsun yarin, bir pazartesi gunu yine geldi :)

13 comments:

nihalasli said...

Guldurdun:)) nasil olsa anneler yikayip utuluyor kirlenmek guzel haha
Canim ya ben de Turkiyede balik yemeyi hatirlamayan bir insanken burada balik hayelleri kuruyorum hamsi falan..Sams den aliyoruz balik hosumuza gidenler var ama sanirim bir daha somon almicam nedendir bilmiyorum esimde de bende de bas agrisi yapiyor agir bir balik.
Hamsi barbun vs. Turk marketlerine geliyor ama burada Turk marketi yok:(
Aklinda bulunsun orada H Mart vardir.H Mart asya market sanirim ve Turkiyede bile bulamayacagimiz kadar balik cesidi var , Washingtonda gormustum.
Ciceklerin coook guzelmis.Opuyorum

Limon çiçekleri said...

Çiçeklerin harika,mantar ve balık konusunda bende tam tersiyim.' tutukunu olduğum yiyecek,orada türk marketlerinin olması güzel aslında.En azından ara sıra özlediğiniz şeyleri bulabiliyorsunuzdur.

New York'tan said...

Nihal'cim ne yapalim asli vazifem evde camasir konusu bugun tam 3 kiyafet degistik :)

Biz baliklari icerdigi civa miktarindan dolayi yemiyoruz,cocuklarada yedirmiyoruz, ben cok aramam, lokantada balik yemegi daha cok

seviyorum :)

Limon cicekleri sanlsiyiz/m 3 tane Turk marketi var yakinimda istedigim her seyi bulabiliyorum :)

Kiraz Çekirdeği said...

Bız de aksıne her Pazar saglıklı olsun dıye mutlaka balık yıyoruz, bu camasır utu konusu ıcın daha ustun bır teknolojı ıstıyoruz dersek ananelerımıze ayıp olur mu? Onların makınelerı olmadıgını vs de dusununce kendıme kızıyorum bazen. Ne zor gurbette alıstıgın tatları yakalamak ama bak bız yapmıyoruz kısırınız da kumpırınız de olmus. ;) afıyet olsun.

Taze Anne said...

Buralarda buz buz... Kar boyuma geldi nerdeyse. Tr'den balik geliyor ne guzel. Burada hic birsey yok. Aslinda torontoya gidelim dedim vahap'a, orada birsuru turk seyleri oluyormus. bol pide ve lahmacun yeriz :))
Vatandasligim olsa benim newyork'a bile gecebiliriz ama bende yok. Ama kararliyim gitme karari alirsam onceden vizeye basvurcam.
O mantarlardan ben buradada hep goruyorum hic almadim beyenirsen soyle.

Red Riding Hood said...

Ahrar iş başında yine:)
Kar bu hafta buralarada gelecekmiş hava durumda öyle diyordu bakalım göreceğiz artık.Mirzahan'ın fotosu yine yok,galiba gerçekten sevmiyor fotoğraf çekilmeyi:)

Nehir İda said...

Böyle eğlensin de bırak kirlensin annesi:))
Ay ben ankara 0 olunca bile uyuşuyorum o nasıl soğuk öyle.
Mantarın tadını bile bilmem ama kısır dedin bitirdin:)
Oğluş yine yakıyor öpücükler.

İkiz Annesi said...

Eğlendikleri sürece problem yok nasıl olsa günde iki kere makine çalıştırıyoruz:) Ahrar pek yakışıklı çıkmış maşallah.Kar manzarası çok güzel görünüyor biz burada hasret olduğumuz için daha bir güzel geliyor gözümüze ama size zor oluyordur mutlaka.Güllerin rengine bayıldım çok güzellermiş.Goncasına tek duyuran ben değilmişim iyi :))
Balık konusunda ben de takıntılıyım haftada bir mutlaka yeniyor bizde.

New York'tan said...

Kiraz cekirdegi ben de eski zamanlarda bu kadar kiyafeti var miydi cocuklarin acaba diye dusunuyorum bazen :)

Insallah Gul'cum oralari bilmem ama burasi cok hareketli, Turkler de cok haliyle yiyeceklerde :)

RRh Mirzahan evde olmuyor haftasonu kursa gidiyor :) olsa da cektirmez zaten buyuduk artik biz :)


Ebru'cum bende kisirciyim :) her gun olsa yerim

Ne soguk ne soguk burasi..



Ikiz annesi Bende hemen hemen her gun yikiyorum camasir, penyelerle sorunum yok da gomlekler bitiriyor beni :)

Duyuralim Goncalara :)

Sitare said...

kız büyüyüp istemekten çıldırsa da alınmayacaklar listeme parmak boyasını da koyuyorum:))))

Deli Anne said...

Şeyma'm sen artık yazmak istemiyorum diyorsun -kar-ı da, manzara burdan harika görünüyor. Bugün doktorumuzu aadım gene, dedim KErim 2.tura döndü hastalıkta, ne zaman son bulur, kar yağınca dedi.. velhasıl şükredin çok çok:)

Ahrar'ın kendinden geçmiş haline de bayıldım. coşmuş ki ne coşmuş.. Nedir, eller pislenmiş özgürce.. Selim misali..

öperim

Zeynep Özmen Ünlü said...

buraya da yagsa keske. mahsur kalsak evde. hıc dısarı cıkamasak. yada ısten eve erken gonderseler.

sevgıler

Cafe Pepela said...

Ferhan Hanımın gönlüne sağlık!
Çiçekler çok hoş..
Ahrar'ın ellere bak sen!
Ağzı da kocamna açmış,tatlısı:)

Nasıl eğleniyorlar ama minicik şeylerle Şeyma ya,varsın pislensin üstleri başları.Çocuk olmak çok güzel.Allah c.c bizlere sağlık,sıhhat versin tek.Yetişebilelim enerjilerine.

Balığı çok severim.Karadenizliyiz da:D
Mantarın suflesi ve salatasına bayılırım.
Kısacası yemeğe sizdeyim:)