Sunday, January 16, 2011

Hafta sonu

Dolu dolu gecen bir haftayi geride biraktik, cuma gunu aksam after school programinin acilisi vardi, yemekli pastali borekli , muhabbetli bir acilis oldu, biz yine gec saatlere kadar oradaydik arkadaslarla, siniflar cok guzel oldu rengarenk civil civil, emegi gecen herkesin elllerine saglik :) Bir aksilik olmazsa haftada iki gun yardima gidecegim ogretmenlere, fotograf makinesini unutmusum , o yuzden su an elimde fotograf yok ama arkadaslardan isteyecegim size son halini gostermek istiyorum :)

Dun market alisverislerimizi yaptik, gecen hafta evde olmayinca idare etmistik evde olanlarla,bugun de arkadasimla beraber disari ciktik, biraz macerali oldu :), biz subwayle gidelim dedik ama bizim bindigimiz tren calismiyormus, otobusler geliyor baska trene goturuyor sizi oradan gideceginiz trene biniyorsunuz neyse biraz in- bin yaptiktan sonra ulastik gidecegimiz yere , hic bir seyden geri kalmiyoruz diye soylendik arkadasla :) gezdik dolastik, benim hediye kartim vardi V.S. dan ,gunu gecmeden kullanmam gerekiyordu , begendim aldim, odeme icin siraya girdim Allah'im bekle bekle sira gelmez, ondeki hatunu yaklasik yarim saat bekledik, odeyen yavas, islem yapan yavas,bir daha gelmek istemedigim icin mecbur bekledim , buradaki arkadaslarla genel fikrimiz kasiyerler cok rahat, siz bekliyormusunuz hic umurlarinda degil, ya da bizim kanimizda mi var acelecilik bilmiyorum, cok bekledigim oldu bu odeme kuyruklarinda.





parfumes

Bunlari begendim aldim, kokusu cabuk ucsada seviyorum kullanmayi, hangisi guzel kokuyor acaba diye hepsini denedik, parmak, bilek, avuc ici avuc disi sIkmadigimiz yer kalmadi :)


hockey

Bu da son favori oyuncagimiz, air hockey, ilk gun oyle oynamisiz ki elim kolum agridi :) Mirzahan'la Ahrar sabah kalkar kalkmaz bunu oynuyor, bir de vururken cikardigimiz sesi olmasa :)



pastam


Fotograf net degil, ceple cekmistim yine de paylasmak istedim, acilisa goturdugum pastam, ananasli kedi dili pasta, bugun bir daha yaptim aynisindan :)

Sali gunu bir kar firtinasi daha bekliyorlar yagmura cevirecekmis sonra alistik artik her hafta basi kar firtinasi oluyor,yagmur yagsada yollarda olusan kar kutleleri erise artik.

Yarin okullar tatil ailecek evdeyiz.Guzel bir hafta olsun hepimize :)

15 comments:

Taze Anne said...

pastaya bayildim. Kar burada da hic durmuyor.

New York'tan said...

Thanks Gul :)
Biz de bu seneye kadar boyle kar Ny'da gormemistik .

Kon-Tiki (Ashley) said...

Pasta süper olmuşşşş.Valla mirzahan ve ahrar çok şanslılar :D Evde sürekli tarifler var :D

Aygül said...

Şeymacım benimde en tahammül edemediğim şey bir alışveriş sırasında beklemek.Biz Türk'üz ya kanımız kaynıyor:)))Pasta süper görünüyor:)Canım çekti:))

Nehir İda said...

Pasta harika görünüyor. babalar ve oğulları için ortak olan oyuncaklar annelere çok faydalı:) Bulaşmadan saatlerce oynayabiliyorlar.
Kar dedikçe üşüdüm soğukla aram çok kötü ve ankara inadına ayaz kar yağmıyor bir türlü.
Sevgiler oğluşa öpücükler.

Nihan SARI said...

canım tatil olmanıza sevindim. birgün konyada bir araya gelirsek,bana da yapacak mısın,o güzel pasta börek ve envai çeşit ürünlerinden:)))

Nihan SARI said...

YUMMY!!!!

İkiz Annesi said...

Pasta bir harika görünüyor.Ah bir de buraya kar yağsa keşke..

nohut oda said...

aır hockey cok severım esımle oynarken kolumu ıncıtmıslıgım vardır hala agrır:)
ananaslı pastanın tarıfını daha once verdınmı alsak ıyı olur.cok hos gozukuyor

nihalasli said...

O nasil gosterisli bir pasta:) tarif var mi canim ??
Evet ya buradaki kasiyerler ne kadar rahat bazen bende hadi yaaaa diyorum icimden.Ama bizde de sabir biraz az haklisin ;)

sevilay said...

kasada sıra beklemek bizim de en büyük kabusumuz.Sırf bu yüzden bazen almadan çıkıyoruz:)Pasta süper görünüyor.Afiyet olsun.

Deli Anne said...

Size de iyi haftalar olsun Şeyma'm.. bahsettiğin oyunu da görmüş oldum böylece.. boyadığınız odanın da fotoğraflarını bekliyorum, meraktayım. öperim

CAFE PEPELA said...

Cancağzım sen gel bir de Libya'daki kasiyerleri gör litfen:D
Kesinlikle şu halini arayacağından eminim.Hele bazen bir dükkana giriyorsun,şunu rica edebilir miyim diyorsun.
Adam 'maffiş mafişş' diyor,kestirip atıyor.Yerinden kalkıp,ürünü vermeye dahi üşeniyor.Müşteri varmış yokmuş hiiç.Şaka gibi bir ülke! :)

Air hockey bomba olmuş çocuklar için.. (Sizin için de tabi:)

Ananası severim,kedi dili ile nefis oluyor.Hafif/leziz.Ellerine sağlık.

Mutlu haftalar balım,kalbi selamlarımla

Sütüme Sarelleme Karışma!!! said...

blogunuza başka bir sitede görüp adını merak ettim ve geldim! harika isimleri var çocuklarınızın çok orjinal! mirzahan ve ahrar... bu arada ananaslı kedidilli pasta harika duruyor - ellerinize sağlık!

Moda Çıkmazı said...

ananaslı kedi dili pasta görünümü ile bile iştah açıyor.