Wednesday, January 5, 2011

Hayat iste

Duvar stickerlarini cok seviyorum guzel olacagini bilsem evimin her duvarina yapistiririm :).Bu stickerlari hafta sonu begendim,Ahrar cikartmazsa uzun sure gider umarim :)


sticker



ahrarpuzzle

Puzzlelar favorimiz bu aralar, bizim yardimimizla tamamliyor , bir de aile oyunu olan headbands aldik ,Mirzahan babamiz ve ben oynuyoruz, basiniza plastik tac gibi bir sey koyuyorsunuz uzerinde kart koyma yeri var, bir tane secip koyuyorsunuz, siz haric diger oyuncular goruyor onlara soru sorup , kartta ne oldugunu tahmin etmeye calisiyorsunuz, neler var kartlarda ,hayvanlar ,esyalar , yiyecekler,zevkli bir aile oyunu , biz oynamaya basladik Ahrar kartlarda neler var soylemeye basladi :) sonra ona oyalanacak bir oyuncak verdik , babamizin kartinda unicorn vardi uc tur gecti bilemedi :) sabaha kadar oynasakta bilemezdi, bu tur fairytale masallari onun dikkatini cekmiyor :)) neyse acidikta soyledik ne oldugunu :)

ahrarpc

Kutuphaneye gittik bu hafta ici ,aldigimiz kitaplari vermek icin, Resimde gordugunuz gibi Ahrar cok sevdi :) bilgisayarlar bebekler ve toodler icin sadece onlar oynayabiliyor, o kadar guzel oyunlar var ki Ahrar'i zor aldik onunden sirada bekleyenler vardi, bir bucuk saat kalmisiz kutuphanede , iki katli bir kutuphane alt katinda buyukler icin ust kat cocuklar ve bebekler icin, yaslara gore buyuk ve kucuk masalar var, aradiginiz her sey dvd , kitap dergi , gazete bulabilirsiniz cikista pizzaciya ugradik benim ogluslarin favori yiyecegi eve geldigimizde saat alti bucugu gosteriyordu.


ekmek

Misir unlu dereotlu maydonozlu ekmek, yaptim bu ikinci yapisim bu hafta , tarifte yesillikler yoktu ben ekledim.

Karlar eridi kismen, hava soguduyu icin yer yer buz kutleleri olustu yollarda , onlari temizlemeye calsiyorlar simdi , cuma ve cumartesi kar yagisi varmis yine bu kadar buyuk beklemiyorlar bakalim ne olacak :)

17 comments:

Taze Anne said...

Bende hem cihan'in odasina hemde kendi odamiza aldim stickerlardan. Cok hosuma gidiyor.
Bence seninkide cok yakismis. Buradaki kutuphaneleri cok merak ediyorum hic gitmedim, okulunkine hep gidiyorum, ama dediklerine gore cocuklar icin cok guzelmis. Son olarak ekmegin cook yammy gozukuyor....

New York'tan said...

Sen de benim gibi stickercisin demek ki :) bir tane yatak odasi icin begendim bir daha ki sefere onu dusunuyorum :)

Kesinlikle git derim kutuphaneye Cihan buyusun biraz daha eglenceli olur ikiniz icin :)

Taze Anne said...

http://gulkk.blogspot.com/2010/11/sleeping-time.html

bu postuma bakarsan gorursun Cihan'in odasini. Simdiki hali daha dolu, tam bitsin tekrar cekecegim. Deserres diye bi magazadan aldim. Cok guzel ve kaliteli mallari, herkes dollar stordan aliyor ama onlarda cok cesit yok, ben daha ilginc seyleri seviyorum.

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Çok güzel olmuş sticker :)
Çok güzel uyum sağlamış koltukla..
Umarım uzun süre kullanırsın..
Dereotlu ekmek de bir harika gözüküyor,ellerine sağlık..
sevgilerimle..

Kon-Tiki (Ashley) said...

Vay be Şeyma abla ne çok iş yapıyorsun 2 çocukla :D Ama sanırım çalışsaydın bu kadar olmazdı hmm :D ?

Beyza'nın annesi said...

şeymacım bende kızımın odasına almıştım stickerlardan ama çıkartmak istedim zaman boyayıda kaldırdı, senin duvarında çok hoş durmuş, inşallah benim başıma gelen senib başına gelmez, ahrar duvardan uzak dursun :)))

sümeyye said...

güle güle kullan
ve ekmekler cok guzel orunuyor ellerıne saglık
ahrar ne kadar buyudu bu arada..bloga ılk geldıgımde bebektı koca koca gozlerı ıle baka saskın bır bebek :) saglıkla buyusun her daım gorelım bız de :)

Anne ve Bebisi said...

of of of ben ugramayali 3 post yazmissin da.. neler olmus neler.. burdakiler de abd'yi ornek gosteriyor 2 senedir, bakin onlara, o kadar firtina oluyor, hic evde mahsur kaliyorlar mi diye :) Bize biraz macera oluyor ama hastasi olanlar, acil isi olanlar icin cok zor. Allah herkesin yardimcisi olsun.

Cocukalr guzel eglenmis, yanlarina kar kalmis :)) (Sapkasiz a sonucu cift anlam cikti ortaya :P)

sevilay said...

Stickerler çok yakışmış duvara.Kütüphaneye bayıldım.Tam benlik:)

New York'tan said...

Gul'cum dolarliktan alinanlar kaliteli degil ki hemen cikiyor guzel desenlerde zok zaten ben targettan almistim ama internette de cok guzelleri var, cocuk odasina Mirzahan kuckken yapmistim simdi o buyudu :) ranza alirsak ona gore Ahrar icin dusunuyorum, bulut yaptim odalarina sus olsun diye :)

Tesekkurler Zeliha'cim :)



Sevilay'cim Cidden cok eglenceli kutuphane burada :)

Evet Ashley calissam olmazdi sanirim kisin evde sIkIlIyorlar mecbur onlari cikartiyorum disari kendimde seviyorum tabii :)

Insallah Beyza'nin annesi Gecen kucuktu Ahrar o zaman da vardi stickerim kenarlardan kaldirmisti ama bu sefer bir kere bakti ne diye simdi ilgisini cekmiyor :)


Oyle Sumeyye'cim subatta uc yasimiza girecegiz artik :)

Esra'cim biz hep size onlar kar altinda kalmis derken biz yasadik neredeyse o durumu haftalardir tvde bu konu tartisiliyor suclu kim :) Karin zevkine vardi cocuklar :)

Deli Anne said...

Sticker ben de çok sveerim/severdim.. bir ara her sevdiğim şeye yaptığım gibi bol bol aldım, sonra da her yerde olunca çıkartıp attım.. seninki çok şıkmış. ben çok severim şal deseni.. ayrıca hanfendi kendi şıklığınız gibi eviniz de şık anlaşılan..yastığınızdan belli.. bir ara da evden enstantaneler görsek mahsuru yoksa.. merak ettim..


ayrıca kütüphane işi içimi yaktı.. niye burda yoook!

İkiz Annesi said...

Sticker çok güzel olmuş anladığım kadarı ile de dekora tam uymuş.Ben de seviyorum özellikle de kızların odası miki fare ve pooh stickerları ile süslü salona koyamadım henüz bizimkini ikna edemediğimden:)
Ayrıca Deli Annem gibi ben de yandım bu işe niye burada yok kütüphane:((

kiymetligunler said...

Canim hosgeldin! 6 gundur birsey yazmmadin valla ben ozledim:))
Sticker zevkin muhtesem! Burda sadece ikeada var, o da simdi herkesin evinde var o yuzden bende yok:))
Bizim kutuphanelere cok benziyor sizinkiler, egitim sart dusuncesi ile calisiyor memleket:))

Nihan SARI said...

canım ben de bu aralar komple ev dekorasyonuyla uğraşıyorum. yorgunluktan öldüm vallaha.
ekmek konusunu iyi getirdin aklıma. ben de yapayım aynısından.

nihalasli said...

Stickerlari bende cok seviyorum seyma.TJ MAX de aynali olanlari vardi aklinda bulunsun ;)
Ne guzel cocuklarini kutuphane ortami sevgisi ile buyutebilecegin kadar mukemmel kutuphanelere sahip bir yerde yasiyorsun.
Hayran kaldim bu sisteme..
Dedim cok param olsa bir tane Tr de insaa ederdim..

Nehir İda said...

Ben de çok seviyorum ama cesaret edemedim. Çok güzel durmuş benim oğlan kenarlardan kesin tırnaklar. İz bırakıyor mu sökünce duvarda?

New York'tan said...

Deli annecim Koltugumun arka yastiklari onlar misafir gelince koyuyorum yoksa seneye kalmadan dagilir giderlerdi :) tesekkur ederim guzel sozlerin icin ayrica buraya geldigimizde ogrenciyiz dedik fazla esya almamiza gerek yok dedik idare ederiz dedik boyle diye diye 10 sene gecti :) gecen yaz koltugumuz kirilinca yenileyelim dedik bu sefer dedim esime ben suslu bir seyler istiyorum ne zaman kullanicam dedim oylelikle alms olduk :)

Tr de daha guzelleri vardir mutlaka da benim icime sinen bir takim oldu, cok fazla bir seyim yok evler kucuk malum bir ara sevdigim hatirasi olan bir kac kare fotograf koyarim insallah :)


Ikiz annesi cocuklarin odasian koymadim henuz ama dusunuyorum :)
Insallah Tr de de acilir en kisa zamanda boyle kutuphaneler.


Kolay gelsin Nihan'cim, gule gule otur :)


Nihal'cim Tjmax bana uzak ama insallah aciliyor yakinima o zaman sIk sIk ziyaret edicem kendisini :)

Kiymetli gunler bu aralar cok yogundum her aksam yazayim diye oturdum pc basina ama yazamadim :)


Nehirida bendeki seffaf oldugu icin gozukmuyor kenarlari en azindan cozemedi benim ki nereden cikarilir :)