Tuesday, January 25, 2011

Kullaniliyor musuz biz ...

Bu konuyla yazacagim son post olur insallah :) Daha onceden bahsetmistim sabah komsumun cocuklari ve Mirzahan'i okula donusumlu olarak goturuyorduk bu seneye kadar, bu sene komusmun esi sabahlari evde olmadigi icin goturemiyordu cocuklari arabayla goturuyoruz yurumesinler diye 15 dakikalik bir mesefayi, ben esim goturduk, hani anlatmistim ya esini evde gordugumu aslinda evde oldugunu ama cocuklari goturmedigini yine de kotuye yormadik belki eve yeni gelmistir falan diye , onbes gun once telefon actim arabamin olmadigini sabahlari yuruyerek donusumlu olarak goturelim dedim bana esinin on gun evde oldugunu goturebilecegini soyledi neyse on gun esi goturdu, sonra yine ben ve esim devraldik gorevi :) kar yagdigi ve erimedigi icin yollar buz , arabayi park edeceginiz yerler de buz haliyle, arabayi sabah yerinden cikartinca akbaba misali baska park etmek isteyenler siraya giriyor gecen hafta persembe gunu tam yarim saat dolastim sabahin 8 de park yeri bulmak icin normalde park sorunum olmuyor ama bu havadan dolayi insanlar arabalarini oynatmiyor yerinden , o kadar bunladim ki haftaya yuruyerek goturucem dedim, dun aksam mesaj attim komsuma ben yarin cocuklari yuruyerek goturucem ona gore erken hazirlansinlar diye, sabah kardesim evdeydi Ahrar'i ona biraktim , ciktik disari Mirzahan cagirdi arkadaslarini komsum cikti kapiya ne oldu dedi dedim bugun yurucez mesaj attim ya sana , O da gormemisim dedi oki dedim cabuk hazirlansinlar yuruyecegiz , tamam dedi iceri girdi bes dakika sonra geldi Seyma esim goturecek dedi :) Allah'im ne yaparsin ne dersin, niye kendini bu duruma dusurursun, niye yalanci konumuna dusuyorsun, Yok dedim biz yuruyecegiz, yurumeyi seven bir aileyiz soguk falan etkilemez bizi :) Oglumla muhabbet ede de gittik okula ama sinirliyim , iyi niyetimiz suistimal edildigi icin, kullanildigim icin bugun mesaj aticam herkes kendi cocugunu kendi gotursun biz yuruyerek gidecegiz her gun diyecegim :) Cocuklarin okulu disinda fazla muhabbetimiz yok ama yine de uzuldum olaylarin boyle gelismesine.

Baska bir haber ama siradan Kar yagiyor su an Newyork'ta :)

16 comments:

Nehir İda said...

İnsanları anlamıyorum diyeceğim de aslında anlamak için çaba harcamamalı galiba. Bizim de komşu oğlu okula gitmediğinde İda dan derslerini not etmesini istiyor ve bunu emir kipiyle yapıyor oğluma. Geçen hafta ida gitmedi aradık uyuyormuş kaldıramazmış oğlunu. Bir daha sen de not etmeyeceksin dedim olmaz anne arkadaşım o benim diyor:((
Acaba okul için servis yok mu?
Bir de canım ben bu araçla götürme olaylarına karşıyım Allah korusun bir şey olsa dönüp dava açıyorlar.

neval said...

insan iyilik yapmaya korkar oldu ,sömürmeye müsait insanlar hali hazırda oldukça

nihalasli said...

Canim ya ben anlamadim:) simdi sen mesaj atiyorsun kadin da sana esim goturcek diyor sen orada ben yurucem diye kendin soyluyorsun.simdi neye kizdin?
yani sen tamam benim oglanda sizin esinizle gitsin desen kabul etmezler miydi?
opuyorum

New York'tan said...

Ebru donem basindan beri hep iyi dusunmeye calistim ama bugun ku olaya cok sinirlendim, ben cocugumu kendim goturup getiriyordum teklifi sunan onlar iki sene once, ben yine gotururdum esi sabahlari evde olmasaydi gercekten ,nasil olsa kendi cocugumu goturuyorum ama yalana ne gerek var eminim kimse sabah sicak yatagindan kalkip o satte cocuklari okula goturmek icin can atmiyor bende oyle .

Haklisin araba ile tasima konusunda, ozel servis yok burada, filmlerde gordugun sari otobusler var onlarda ucuncu siniftan sonra yokmus su sene bize sadece okul donusu icin verdiler, neyse artik herkes kendi cocugunu goturecegi icin insallah boyle bir sorun olmayacak :)

Malesef Neval'cim..

Nihal'cim biraz karisik yazmis olabilirim cunku bu konu hakkinda ucuncu yazisim :) bizaileler donusumlu goturuyorduk cocuklari bu sene esi evde olmadigi icin cocuklari araba ile goturemeyeceklerini soylediler, onlar yurutmek istemiyor cocuklari bu havalarda, biz goturduk 4 ay boyunca esim ve ben yani ama bugun esinin evde oldugunu goturebilecegini soyledi ben yurumek isteyince anlandin mi yani biz evdeyiz goturebiliriz demiyorlar cocuklari sanki benim gorevimmis gibi basima kaldi :)

Nihan SARI said...

canım üzme kendini,zararın neresinden dönülse kar.bu şekilde devam ederlerse yakında çevrelerinde insan kalmaz zaten.

kardan bahsetmeni seviyorum. önceki posttaki fotoğraf harika. stickerların da öyle.

canını fazla sıkma tamam mı.

İkiz Annesi said...

Bazı insanlar insan kullanmayı çok seviyorlar maalesef:( Neyse zararın neresinden dönülse kardır sen insanlık yapmışsın sıkma canını arkadaşım.

Kiraz Çekirdeği said...

Bosver canım, her ıste bır hayır vardır sen al yavrularını gotur kuzu kuzu onlara da hıc bulasma ;) sakın ol sakın sınırlenme , hayrı unutma sadece ...

Aygül said...

Şeyma en güzeli başkasına bağımlı olmamak.Ben hiç sevmem başkasının sorumluluğunuda almayı.Bazen insanın işi olur başkası eline ayağına dolanır.Birde merakk ettim türk değil herhalde bu komşu:)) En güzeli herkes kendi çocuğunun sorumluluğunu alsın iyi yapmışsın.

Taze Anne said...

Goturme Seyma Onlarin cocuklarini. Cok gicik bir aile. Hem bence en iyisini yapiyorsun yuruyerek. Park sorunu cok kotu

Deli Anne said...

Seni bile çileden çıkartmışlar ya sonunda.. aslında o ilk yürüme mevzusunda kapatacaktın kapıları ama sizçok iyi niyetlisiniz.. Allah katında makbul tabi yaptığınız, biz kötü yönde gaz vermeyelim.. Sen elinden geldiğinde hatta fazlasıyla iyi niyet gösterdin Şeyma'm.. sıkma tatlı canını.. ve koyver gitsin.. Çocuklar da dipdinç olur karlı yolarda..

Zeynep Özmen Ünlü said...

cok haklısınız sınırlenmekte. varsa bır sıkıntısı soylesın acıkca. belkı bılınmedık bır derdı de olabılır, ama soylemezse nereden kım bılecek

arzu said...

Seyma ne diyim ben okurken sinir oldum..hele NY'da araba parki bulmak kadar zor bir sey var mi? yok temizlik gunudur, yok o dur yok budur bir dolu bahane olur park bulamamak icin normal zamanda bile..cok sukur ki gec de olsa herkes kendi basinin caresine bakicak...

nohut oda said...

aygule katılıyorum bırkere yatınmı yapısır bıde o ustune en ıyısını yaparsın herkes baksın basının caresıne..bosver aldırma..

Anne ve Bebisi said...

Aygul, kesin Turktur :P Bizim Turk arkadaslardan bazilari da yasiyor boyle sorunlari, kendi cevreleri ile maalesef.

Bosver Seyma, her iste bir hayir vardir; iyi ki kar yagmis bak :P

nihalasli said...

Hihhh tamam simdi oldu:)Daha onceki yazinida okumustum ama yine de bu sefer anlamadim:) ama simdi anladim.
Haklisin is yurutmeye gelince mi ortaya cikmak lazim dogru, o kadar goturmussunuz yani onlarinda demek ki vakti var ve buna ragmen sen ses etmeden bir ses cikarmiyorlar.Insallah sen bunu anlarsin asil karisik yazi bu cunku:)opuyorum

şirin butik said...

zaten bir yerde bir kere sorumluluk al o iş sana yapışır.bana da çok olur böyleşeyler. anlımızla SÖMÜRÜLEBİLİR yazıyor galiba .neyse dediğiniz gibi yaparsınız sorun biter.