Friday, January 7, 2011

Misafirlere ozel :)

Misafirlerimiz gelince onlara ozel pastalar borekler salatalar ikramlar yapariz ya evinizi de onlara ozel hazirlar misiniz, yeni ortuler, yastiklar, kullanir misiniz , onlara ozel esyalariniz var midir ?

Herkes icin ozeldir misafirleri mutlaka , benim icin de oyle, en iyi sekilde agirlamak isterim, evimde oturma odasi ve misafir odasi bir, dolayisiyle misafirlerimi burada agirlirliyorum, bazen keske bir tane daha odam olsa her daim derli toplu misafir icin ozel olsa diye dusunuyorum.Koltugumun yastiklarini misafirler icin cikartiyorum :) ogluslar onlarin arka yastik oldugunu sadece yaslanilmasini gerektigini anlamak istemiyorlar kucuk olan zaten sevmiyor onlari :) masa ortum ozeldir misafirler icin, cok ortu serecek yerim yok ama bir iki tane var kullandigim sehbalar icin ,dedigim gibi salonum olsa bunlari yapmama gerek kalmazdi :) banyo takimi, paspasi yine degistirilir misafirler icin, koltuklarima halilarima guzel kokmalari icin kokulu spreylerden sIkIyorum.Bu aralar mumlari kullanmakta hosuma gidiyor gri kapali havalara uygun diye dusunuyorum. Aklima bunlar geldi simdilik :) aslinda cok yorgunum bugun genel temizlik icin camideydik,Allah kabul etsin her yer piril piril oldu ama yorulduk :)



Beyaz koltuklar hep hayalim :)



Kar yagdi bugun ama beklenilen kar olmadi, simdilik kesildi yagis bakalim gece yagacak mi?

Ahrar'a tuvalet egitimini yazin Tr'e gittigimde vermistim, buyuk olani digerine gore gec ogrendi korktu daha dogrusu, hala tuttugu zamanlar oluyor son vakte kadar, gecen aksam o kadar komikti ki hali tuvalet ihtiyaci var belli, yerinde duramiyor, zipliyor eliyle poposunu tutuyor en cok o haline guldum zaten ilerde bu sayfalari okursa bana kizar mi bilmem ama cok sevimliydi hali, bakti boyle olmayacak gittik tuvalete konusuyorum bir yandan oglum neden boyle tutuyorsun , gelince gitsene diye, O da bana gelmesin kaka dedi ne diyim artik guldum :)

Iyi hafta sonlari olsun hepinize :)

9 comments:

Taze Anne said...

Seyma cok haklisin. BIzdede ayni sorun var, ama buralarda bu da genel bi sorun, evler de ekstra bi oda durumu hayal oluyor. Bizde inanilmaz bi kar var firtina gibi.

our twins of N.Y. said...

p.tesi aksamdan baslamak uzere sali gunu icin yine buyuk kar firtinasi bekleniyormus!
bir an once bahar gelse:)
beyaz koltuklar kimin dusu degildir ki? ahhhh ah!

İkiz Annesi said...

Hepimiz için özel misafir baş tacımız oluyor evimizden uğurlayana kadar.Pazar günü de benim misafirlerim olacak nasipse.
İyi hafta sonları dilerim:)

Sitare said...

beyaz koltuklar mııı.evet hayallerdeki prens gibi.ulaşılması ve yaşanması hep rüya gibi.ne zaman gerçek oluurr hımm çocuklar büyür marsa yerleşirlerse belkii:))sevgileerr...

Deli Anne said...

Beyaz koltuklar benim de düşüm/dü.. artık kabusum.. DeliAnne diye boşuna demedim kendime.. insan hiç mi düşünmez nolru bu koltuğun hali diye.. Selim temiz çocuktu ona güvendim, leke de tutmuyor, hemen çıkıyor sahiden ama bre kadın hiç lekelenmese de sararır be ya! düşünemedim işte onu.. şimdi koltuğun ne tarafını neyle örtsem ona bakıyorum.Kılıflarını değiştireyim diyorum acıyorum sonra iyice eskisin diyorum, bir de İlter'in bak ben demiştimlerine maruz kalmak istemiyorum.

ben de bu evrede misafir ve salon odası ayrımına düşkünüm! hayır yetişemiyorum da ev de küçük misafirden kaçıyorum adeta.

Deli Anne said...

Yahu Şeyma'm ne güzel düzen kurmuşsunuz kendinize New York'ta bile.. ne güzel işler yapıyorsunuz.. Keşke ben de eşşekler gibi cami temizleseydim zihnim de temizlenirdi eminim böylece. benim bedenim yorulunca zihnim susar hem

Nehir İda said...

Beyaz koltuk hep hayalim şimdilik krem ida büyüsün koca iyice fil gibi olsun abur cubur yemeyi kessin alcam:)
Bu arada ödülün var sayfamda:)

sevilay said...

Benim içinde misafirler çok özeldir.Bir günü sadece temizliğe ayırıyorum,sonrası hazırlıklarla geçiyor:)Beyaz koltukları bende çok seviyorum ama şöyle kolay silenen ve mümkünse kirlenmeyen olursa süper olur:)

Rana Eslem GULMEZ said...

BEYAZ KOLTUK BENIMDE HAYALIM AMA ARTIK SIYAHLA IDARE EDIYORUM))))))TAM ZITTIDA KESIYOR...
ESKIDEN BENDE BANYO ORTULERINI DEGISTIRIRDIM AMA SIMDI YOK NE VARSA KULLANIYORUZ..