Monday, January 10, 2011

Neler yapiyorum bu aralar

Uykusuz gecen gecenin ardindan hic bir is yapmak istemeyen oturdugu yerden kalkmaya gucu olmayan bir Seyma var su an, niye bilgisayar basinda diyeceksiniz o zaman, uc gundur internete girememenin vermis oldgu aclik hissi, bir de oturdugunuz yerden yorulmadan yapilan bir is :) Ahrar dun gece uyuyamadi saat biri gosteriyordu en son saate baktigimda hakli olarak uyuyamadi ogle uykusundan kalktiginda saat besmis hal boyle olunca gece uykusuna kacta gecti bilmiyorum, ben yari uyur vaziyetteydim.

Uc gundur tatli bir telas ve yorgunluk icindeyiz, daha once temizlik yaptigimizdan bahsetmistim camide o temizlik camide acilacak olan after school programi icindi, dort ve dokuz yas arasi cocuklar icin, okul sonrasi program.Gonullu olarak cocuk odalarini decore ediyoruz arkadaslarla ama nasil duvarlara resimler yaparak ,stickerlar yapistirarak , ilk basta ufak capli resimlerdi sonra buyudu buyudu , detaylar girdi isin icine , resim yapmayi ozlemisim bu arada , mazideki gunler, uni. yillari aklima geldi :) gunluk sekiz saat ogle yemekleri haric resim yaptik, boyadik, cocuklarimizda olunca yanimizda ilerlemek biraz zaman aliyor ama olsun, cok guzel oldular, cocuk olmakistedik tekrar, duvarlarda agaclar, gemiler, deniz kelebekler, arilar ne isterseniz var :) yaparken bir seyin farkina varmiyorsunuz ama eve gelince bir anda yorgunluk basliyor bugun sabah kalktigimda yuzum sismisti mesela :) neyse cogu bitti azi kaldi insallah,acilisa kadar yetistirelim de onemli olan o.


Cocuklari iki hafta icin komsumun esi birakacak, ne guzel bir sey mis ya cocugu hazirla gonder , gecen hafta telefon actim araba iki hafta bende degil, her gun goturemeyecegim, pazartesi carsamba, cuma ben goturuyum yuruyerek diger gunler sen gotur dedim, gerek yok hava soguk esim evde ,iki hafta o gotursun dedi :) bu hafta rahatim bakalim haftaya nasil yapicaz, cocuklari arabayla goturdugumuz icin ben goturuyordum, yuruyerek on bes dakika mesafede okul, soguklarda arabayla goturuyoruz, ben yuruturumde onlar cok korkuyorlar hasta olacalar diye, yurutmuyorlar cocuklari :)

Blog odulleri aklimda arkadaslar tesekkur ediyorum sizlere, daha cok vaktim oldugunda yayinlayacagim, Seyma kacar , islere baslamak lazim bir yerden :)


ahrarmantarev



Kucuk bir ornek sizlere, yaptigimiz calismalardan :)hepsi bitsin, digerlerinide gostericem insallah :)

15 comments:

sevilay said...

Ellerinize sağlık şeymacım çok güzel görünüyor.Hayırlı bir iş için koşturmakta ayrı bir zevk olsa gerek.Kolay gelsin size...

Nehir İda said...

Oğlun çok yakışıklı maşallah.
Kolay gelsin:)

Aygül said...

Ellerinize sağlık Şeyma.Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın.Ne güzel Allah rızası için çalışmak.Neticede herkes bir şey için çalışıyor ama sizinkinin en azından mükafatı büyük inş. Mantardan daha güzel olan Ahrar:)

New York'tan said...

Sevilay'cim oyle cidden ne kaar yorgun olsakta oraya ceken bir sey var bizi :)

Tesekkurler Ebru :)

Aygul'cum amin insallah, cami bizim ikinci evimiz gibi :)

Modafobik said...

Saçlara baaaaak! :)

Deli Anne said...

Şeyma'm ya çok gıpta ettim size.. Böyle serseri mayın gibi debeleniyoruz evin içinde siz ne güzel işlerin içindesiniz maşallah.. ben de iyi çizerim beni de alın yahu aranıza.. :)


bu arada iki hafta bile olsa dinlenmek iyi.. Madem korkuyorlarmış çocukları hasta olacak diye sen de her gün yürüyerek götüreceğim de.. Hem çocuklar da kuvvetlenir soğukta inşallah:)

Kiraz Çekirdeği said...

Ne güzel işler olmuş elinize sağlık

nohut oda said...

kolaylıklar senın olsun ınsallah..masallah sızlere harıkasınız gercekten ..cokda hos gozukuyor devamını merak ettım..

Anne ve Bebisi said...

Ellerinize saglik :) Tek fotodan bile cok guzel olduklari belli oluyor :)

our twins of N.Y. said...

cok guzel seyler cikiyor ortaya. emeklerinize, yureklerinize saglik... hepimize de hayirli olsun:)

*selinka** said...

komşunun yüregine taşmı tüştü şeymacım acaba.iyi olmuş sende dinlen biraz.cocuklar hergün büyüyor ve artık biz yetişemiyoruz sevgilerle canım kucaklıyorum....

Nihan SARI said...

canım yaa, çok güzel olmuş.yemin ediyorum yorumunu gördüğümde seni düşünüyordum, acaba Şeyma napıyor diye.kalp kalbe karşı.bu aralar bloglara çok uğrayamadım. ellerinize sağlık.kuzuları çok öp benim için.

Şenay - Doğa said...

Çok tatlı bu mınık melek :)

Kolay gelsın..

didem said...

Masallah nazar degmesin oglun cok tatli. Boncuk boncuk. Kolay gelsin guzel isler yapiyorsunuz oralarda. Sevgiler

esma said...

merhaba seyma hanim, ben yeni kesfettim blogunuzu, cok tatli ogluslarinz masaalh.. bu arada okulunuzu after schoolunuzun bitmis hali varsa cekip gosterseniz inanin merak ettim, burdada boyle seylere ihtyac var ( Boston ) belki sizlerden esinlenip acariz :))
cook cok kolayliklar sizlere