Wednesday, January 26, 2011

Simdi ...

kar1

Ust uste post yazan biri degilim ama hem bir oncekinin negatifligi gitsin hem de icinde bulundugum ruh halini paylasmak istedim.

Kar basladi su an , dun atistirmisti , simdi lapa lapa yagiyor, Mirzahan'i okula biraktim yuruduk :) herkes de bir telase kosturma, okul cocuklari okula, buyukler ise yetismek icin kosturuyor, kalabalik caddeler, firindan yeni cikmis ekmekler, Turk marketine ugradim da gelirken :)), seviyorum ben kalabaligi, gurultuyu :)


Bir de Dunkin'e ugradim, coffe cake muffin aldim, cayin demlenmesini bekliyorum, daha ne olsun degil mi ?




cake

13 comments:

KızKardeş Derya said...

Merhaba, kalabaligi firinden yeni cikmis ekmek kokusunu veeee elinizdeki muffini çok kıskandım ne yalan söyleyeyim :)) Tek kiskanmadigim ise kar, soğuktan haz etmiyorum.. Sevgilier..

Nehir İda said...

Bırrrr üşüyorum ben mütemadiyen:))
Sen sıcaksın ev sıcak ee keyifli anlar yaşarsın:)
Sevgiler.

neval said...

yarısı bitmiş bile ! kar bugün bize de yüzünü gösterip gitti.bakalım ne zaman yatıya kalacak ?

Red Riding Hood said...

Buraya da yağdı bu sabah kar .Dondurucu da bir soğuk vardı ki sorma.Baharı özledim desem çok mu erken olur bilemedim ama bu yıl ne kış gelmek bildi ne de yaz gitmek bildi :) Sağlıcakla kalın.Oğluşları öpüyorum.

Taze Anne said...

Hergun yaz ben cok seviyorum senin postlarini, sehir merkezinde olmak biraz iyi aslinda, cikip dolasmak bile yetiyor insana. Bugun burasida biraz soguklasdi.

Nihan SARI said...

hadi ben de geleyim çayı beraber içelim:))

pinar said...

himmmm nefis:P

Aygül said...

Yürüyerek ilk adım atılmış:)) Muffin ve kahve ne iyi olur:)))Afiyet olsun

İkiz Annesi said...

Çay , fırından çıkmık taze ekmek ne güzel bir ikilidir.Dışarısı soğuk ama ev sıcak :) çok güzel bir post olmuş canım.
Sevgiler..

nihalasli said...

Canim bu muffin alinirda o kis gunu guzel gecmez mi:) Ben deTurkiyede hic muffin yapmayan biri olarak burada menumun demirbas elemani oldu:)
Harika bir tarif var dur sana kopyalayim istersen yaparsin;)
Schunks tan muffin kaliplarini koymak icin kalip tepsisini de aldim simdi muffin kagitlarim yana yatmiyor:)

http://mutfakmasali.blogspot.com/2010/11/recelli-muffin.html

Cok guzel bir tarif hem de recelli.cocuklar icin tarcin eklemeyip nutella koyabilirsin;)ununu bastan biraz az koyuyorum ben lazim oldukca ekliyorum.
olculer icinde bu siteye yonlendireyim seni:)

http://www.meleklermekani.com/yemek-tarifleri/61640-su-bardagi-verilen-olculerin-lt-yada-gr-cinsinden-karsiligi.html

Afiyet olsun..

Deli Anne said...

Ayyh! Canım huzur çekti!

(bir önceki posttan eser kalmadı, oh:))

Cafe Pepela said...

Ay bir de nasıl gösteriyor muffini!
Teessüf ettim adaş:j

Özlem said...

Bugün de orada olmayı istedim. Bana bir İstanbul anlatın derdim eskiden, şimdi bana bir New York anlatın diyorum. Sanırım sizi de en çok bu yüzden takip ediyorum:)