Wednesday, January 12, 2011

Tatil olacakti hani :)

Evin en sevdigim hali herkes uykuda:) Ahrar bir haftadir benimle beraber uyuyordu bugun kaymaya gittiler cok yorulmus gelince abi ile banyo keyfi yaptilar iki saat sonra koltukta uyuya kaldi :) evet bir ay icinde ikinci kar firtinasida geldi dun, bizim oldugumuz yere cok yagmadi daha fazla bekliyorlardi , universiteler tatil edildi bir gun once ,ilkokullarin ki belli degildi aksam bir heyecan aldi Mirzahan'i anne nasil ogrenicem tatil olur mu okul, ogreniriz nasil olsa dedim zorla yatirdim yataga :), ben tatil olur diye beklerken gece beste telefon caldi, okulla ilgili bilgileri vermesi icin bir yere uye olmustum oradan bant yayin bla bla konusuyor en son bugun okullar acik dedi ben sok tabii halbu ki nasil istemistik oglusumla tatil olmasini, en son da diyor ki 1978 den beri bu tip emergency tatil sayisi 8 kere oldu diye
iyi dedik kapattik telefonu, bana kalirsa tatil olmaliydi, kaldirimlar ne de olsa o vakit temizlenmiyor ufak cocugu olanlarin bebek arabasi kullanip disarda yurumesi cok zor, zaten okullarinda gelmeyen epeyce varmis, Mirzahan belediye baskanina cok sinirliydi habire laf soyluyordu :) babamiz tatildi sanslilardan, Mirzahan okuldan gelince ikisini kaymaya goturdu, esiyordu disarisi ama Allah'a emanet dedik gittiler :)

Bulasik makinem yok mutfagi kucuk koyacak yerim olmadigi icin yok malesef olan bosluga camasir makinesini sigdirdik ve evde inanilmaz bulasik cikiyor, babamizin bir fikri var yer konusunda bakalim gerceklestirebilir miyiz :) elimde yikiyorum haliyle bulasiklari deterjan kullanamiyorum ( zaten kullanmiyoruz biz ) egzemam var organik sabun bazli olanlari kullandim onlarda fayda etmedi, simdi yesil sabun ile yikiyorum :) cok kopuruyorlar, eldiven neden kullanmiyorsun diyeceksiniz , kayiyorlar bulasiklar elimden :)


gifts

Bunlari bugun Ferhan ablamiz getirdi , tatil icin Hollanda'ya gitmisti gelirken de bu cikolata ve peynirleri getirmis :) cogunun yarisina geldik bile :)

clouds



Boya ile o kadar hasir nesirim ki bu aralar ,daha once evimi boyamistim bu bulutlari o zaman yaptim ogluslarin odasina , sanirim ben boya isini seviyorum :)


ahraryaramaz

Bu odayi bu hale getirdim ,sucluyum anne bakisi ve saskinligi bu :)Her gun sabah abisinin yatagini duzeltiyorum ortusunu ortuyorum, Ahrar'cim itina ile onlari kaldirip yatagin kenarina ne kadar arabasi varsa onlari arka arkaya dizip subway yapiyor, hic usenmeden her gun yapiyor bunu :)

16 comments:

Taze Anne said...

bizde de kara devam :(( eve tikildi ben. bizim de mutfakta yer yoktu portatif makine aldik. cikolatalar cok guzel gorunuyor. ginder yiyelim `))

Aygül said...

Şeymacım valla Tükiyede tükürük kadar yağsa hemen tatil ederler:) Bulaşık makinesine gelince işin zormuş gerçekten.Eskiden napıyormuş kadınlar bilmem? Oda dağıtmalar bizim başımızada gelcek görür gibiyim.Emin'in şimdiden tek tasası YA BEN OKULDAYKEN ODAMA GİRİP LEGOLARIMI VE ODAMI DAĞITIRSA? derdinde:))Öpüyorum Ahrar'ın o şeker suçlu suratından:))

Red Riding Hood said...

Şeyma uzun süre gelmemiştim buraya neler kaçırmışım yahu.Boyalar ,tatil Ahrar yine harika:) Bizim evde de doğduğundan beri Egzamalı olan Ashley malesef . Domestosun kokusunu alsa kabarır kolları ve yüzü.Hala dudak kenarındakiler geçmedi ahşap kaşık çatal kullansakta.Sende iyi yapıyorsun,faydası oluyorsa ne güzel.
Öpüyorum sizleri .E inşallah tatil olur diyeyim birde .

Anne ve Bebisi said...

Subway'ini sevsinler senin Ahrar :)) Her gun itina ile subway yapilir :D

Yesil sabun nedir bacim? Ben de deterjani birakmak istiyorum ama yerini tutacak bir sey bulamadim buralarda. Organik bazli olanlar var bir tek ama yesil sabun derken? Sabun fotosu, markasi isteruk :P

New York'tan said...

Gul dusunduk aslinda onu ama nereye sigdiricaz onu bulamadik.

Aygul'cum Mirzahan her seyini paylasiyor mecbur, isterse paymasmasin:)

RRh benimde var deterjana karsi ozellikle, domates ve kavun gibi asitli yiyeceklerde llerimde kasinti ve kizarikliga neden oluyor ama en kotusu deterjan elimde yikadigim icin birde her gun muhattabim.Sizi biliyorum ya insallah gecer ilerde Ashley'nin.

Esra 'cim bildigin zeytinyagli yesil sabun :) hani banyoda kullanilan Tr'den geliyor buraya biz hem banyoda hem de mutfakta kullaniyoruz :) bizim evde sampuan falan kullanilmiyor daha once bahsetmisimdir Ahrar'in sacini bile zeytinyagli sabunla yikiyorum :)
Memnnum ben saf chemicalsiz haliyle kullaniyoruz en azindan :)

sevilay said...

bizim burda olsa kesin tatildi okullar:)Şeymacım bulaşık makinesi büyük nimet ama aldıımız kimyasallarda sağlık için aynı derecede külfet:)sizi taktir ettim doğrusu maşallah.
Bulutlara bayıldım bu arada,tabi birde yakışıklı Ahrar'a.Çok tatlı çok.Maşşalşah...

neval said...

selamlar
bir süredir izleyicinizim .ne kadar samimi ve akıcı cümleler kuruyorsunuz.elde bulaşık için amway i öneririm.amerikada alticor adını kullanıyor olabilir.egzamalı olanlara bile iyi geliyor artı bitkisel ürün .niye anlatıyorsam ? muhakkak duymuşsunuzdur.
yorumlara tıkladığımda istenmeyen pencere açıldığını gördüm .yok etmek isterseniz naçizane tavsiye ,sayfaya eklediğimiz widget lardan geliyorlar zannedersem ,blog sayacını sildiğimde kurtulmuştum
hayırlı akşamlar

Nurcihan said...

yasasinnn..benimde artik gmail hesabim var ve rahat rahat yorum yazabilecegim :))

Rana Eslem GULMEZ said...

BIZDE AKSAMDAN TATIL MODUNA GIRDIGIMIZ ICIN TATIL YAPTIK))DEDIGIN GIBI BEBEK ARABASIYLA KAR HIC CEKILMIYOR)...

ARIFE TARIF GEREK said...

Eskisehir'de de ne kadar kar yagsa okullari cook zor tatil ederler, kaldi ki Eskisehir'deki karlari gormus biri olarak Atlanta'da kar yaginca bu kar mi diyorum, yere bir iki gram kar dusse hemen tatil yapiyorlar, Atlanta'ya buyurun gelin :)
pazar gunu yagan kar sonucu yollar hala buzlu ve okullar hala tatil, ogrenciler ogretmenler uzun kar tatilinin tadini cikariyorlar :))
Cikolatalar cok yummy bende istiyorumm, ama sagolsun bugun arkadasim Almanya'dan gelen cikolatalarini paylasti benimle yemeseydim cok canim cekerdi :D
Komur gozlu Ahrar, yerim ben onu yaa,

New York'tan said...

Sevilay'cim burada hepsinin organik alternatifi yeter ki kullanmak iste :)

Neval'cim tesekkur ederim :) amwayi biliyorum bir arkadasim satiyor burada arkadaslarimda kullaniyor denemedim ama onuda deneyim insallah, bazen bende de aciliyor o pencere her zaman degil caresine bakmak lazim :)

Hosgeldin Nurcihan :)

Emine iyi olmus tatil yapmisiniz, bebekli bebeklinin halinden anlar :)


Nurdan'cim beklemistik tatili ama olmadi az yagdigi icin :)

Afiyet olsun cikolatalar, ahh bir de bitmeseler kisa omurlu oluyorlar :)

Kon-Tiki (Ashley) said...

Of o zeytinyağı sabunun kokusuu alınca hemen aklıma Hamam'lar geliyor :DVe hacı şakir kokusu :))

pinar said...

Seymacim afiyet olsun:)bu manzara bana cok tanidik geldi:P

Deli Anne said...

Sabun bilgisini ben de isterim Şeyma'm.. bende de egzama var ve stresle direkt kuduruyorlar:) doktor diyor ki bana stres olmayacaksın ve de ellerini mümkün olduğunca az yıkayacaksın.. ikisi de namümkün.. netekim evde bir bebek ve devamlı bez değiştirle ne demek az yıka:)

Ahrar yakalanmış hakkaten suç üstü.. yerim o güzel gözlerini.. maşşşallaaaah!

Nihan SARI said...

canım çocukların odasına yaptığını çok beğendim. seviyorsan uğraş arada sırada derim ben.:))
bizim evde de yeşil sabun eksik olmaz. yeşil sabunun kendine has kokusuna bayılıyoruz ailecek. baş hariç banyoda kullanıyorum ben. bulaşıkları makineye atmasaydım yine onu kullanırdım. en sağlıklısı.
Ahrar ın bakışı nasıl komik.benimki de aynı. 3,5 yaşındaki çocuk tüm evi tek başına hallediyor.

kiymetligunler said...

Canim merhaba,
resimlerdeki cukulota ve markalari gorunce aaaa, bizim Hollanda urunleri NY dada var demek:)) diye guldum ve sonra yaziyi okudum:)) Waffle tatlisi favorimdir..cayi demle, bardagin uzerine 2 waffle koy, 1 dakika sonra bali erimis waffle misler gibi...afiyet olsun...
Handsome Ahrar, Rabbim nazarlardan korusun seni..