Saturday, February 12, 2011

....


Sabah kahvaltiya yaptim Yumurtali ekmek diger adiyla French toast, hafta sonu kahvaltilari daha cok ozen istiyor, degisik lezzetler denemek istiyoruz ailecek, sahsen sabah ekmek peynir ile kahvalti yapamiyorum, tost, bagel, simit turu seyler yemeyi seviyorum , pazar gunleri bagel gunumuz , cumartesileri de bunu yapiyorum bu aralar ,kizartma yapmam ama bu istisna oldu :)

Ahrar oglen uykusu uyumadigi icin saat yedi bucuk ta gece uykusuna gecti geceden korkuyorum kacta kalkar bilmiyorum :) Mirzahan'cim kursa gitti , iyi ki var yoksa evde bilgisayar ps3 arasinda gelip gidiyordu, sabah 11 de gitti henuz gelmedi, ozledim :)

Bugun esimle yuruyus yapalim demistik ama hava esiyordu O istemedi, ben tek ciktim sahile gitmekti planim ama esince carsiya dogru cevirdim yonumu, her reyonu gezdim inceledim tek tek, sevgililer gunu munasebetiyle her yer kirmizi kalp cok da kalabalikti , hediye alma telasinda cogu :) subatin ortasindayiz sortlar ve kisa kollular , capriler var vitrinlerde ,hani ihtiyacin olsa kislik bir sey yok malesef , sandaletler de cikmis , tum modeller tasli neredeyse , o ne sus oyle :)) Yakalaya bilirseniz cok guzel indirimler var mesela 100 dolarlik bir canta indirimde 35 dusmus, bir de gorup begendiginizi o gun alacaksaniz yarin gelip alayim derseniz bulunmuyor burada :)

Pazartesi gunu veladet kandili, simdiden hayirli kandiller, en guzel sekilde gecirmemiz dilegiyle ..

18 comments:

Taze Anne said...

Vahap'in evde oldugu zamanlarda bizdede kahvalti onemli bir yer aliyor. O gunlerde cok enteresan seyler yapalim derken bizim kahvalti brunch seklini aliyor, ve aksam yemeginden daha cok bulasik cikiyor :(
Yumurtali ekmek cok guzel. O da yaptiklarimiz arasinda. Uzerine birde sosis ve mozeralla rendeleyip firina veriyorum.

AsaF KeleS said...
This comment has been removed by the author.
New York'tan said...

Bizim evde hafta ici cogunlukla Ahrar ve ben kaliyoruz kahvaltiya, hafta sonu sayimiz artinca ozenmek istiyor insan :)Bulasik hep cok bizde 5 kisiyiz dusun kac tabak kac catak,kac kasik cikiyor :))

banurose said...

leziz gorunuyor..yarin sabah sefime talimat veriyorum yapsinn..sefim annem bu arada :))

Rana Eslem GULMEZ said...

seyma bulsaik makinan en kisa zamanda olur insallah! 4e rkek birde ekstralar dusunemiyorum(...

nihalasli said...

indirimleri degerlendirmek lazim seymacim haklisin ama cikmak icin vakit yok simdi benim.Sen merkezdesin senin icin daha guzel bu indirimler:)
Afiyet olsun canim.
Daha ekleme yapmadim canim ama unutur muyum seni;)Opuyorum

Kiraz Çekirdeği said...

Akşam yemeklerinden bile değerli bizim evde Pazar kahvaltıları...Günaydın ve iyi geceler bu arada :)

neval said...

yumurtalı ekmeği biz,bayat ekmekleri değerlendirmek için, üzerine şerbet döküp tatlısını yapardık.
afiyet olsun.

kiymetligunler said...

Sa canim, seninde kandilin mubarek olsun!
Bizdede aynen hafta ici kahvalti beraber yapilmaz, dolayisi ile haftasonu brunch seklinde, ekstra tatlarla yapilir. Tabii yorulan ben:)) ne yapsam, degisik ne var ne yok telasi hep biz bayanlari tutuyor galiba:)

Red Riding Hood said...

Kızım da gitti haftasonları tek başıma kahvaltı nasıl yaparım bilmiyorum artık :( Nası özendim şimdi size Şeyma anlatamam.

iremmiss said...

kalabalık aile güzel şey yahu. Biz 3 kişiyiz inşallah sizin gibi 4 oluruz yakınlarda. Bizde eşim evde oldukça kahvaltıları güzel yapmaya çalışıyoruz. Mesela bu hafta 3 gün yok. Bazen gece 4 te gidiyor ertesi gün 4 te geliyor kahvaltıyı geçiştiriyorum böyle zamanlarda.Yaptığın mamalarda çoooook iştah açıyor ellerine sağlık :))

our twins of N.Y. said...

Kahvaltiyi peynir,ekmek,zeytinle bende yapamam Seyma. Zaten kahvalti kulturu yok bende ezelden beridir:) Annem kadincaz, bana birkac lokma yediripde oyle gondermek icin az ugrasmazdi( Seni anliyorum..:)
**
Bizim bizliklar ogle uykusu uyumadiklarinda ve Ahrar gibi aksam saatlerinde yattiklarinda mutlaka gece 11 gibi uyaniyorlar. onun icin oglen uykumuzu mumkun mertebe almaya bakiyoruz. Yoksa ben cekiyorum:)
** Yumurtali ekmegi bayagidir yapmiyordum, hatirlattigin icin thanks:)

perimasalim said...

Gecenin bu saatinde ben burdan kalkıp,mutfağa gidip,birşeyler atıştırıp da,kilocuklarıma yenilerini eklersem,sen bunun sorumlusu olarak nasıl rahat uyuyacaksın,hı:?Dayanamam ki hamur işine,hele o yumurtalı ekmek,yanında bir bardak çay,oof of,yenmez ki bu saatte...

Deli Anne said...

Sizlerin de kandili kutlu olsun Şeyma'm..

Nehir İda said...

Taşlı şeyleri sevmiyorum koltuklarda halılarda kıyafetlerde her yerde artık.
O nasıl çılgınlıkmış hemen tükeniyor. Burada en az 10 mağazada aynı şey sokakta herkeste aynı şeyler:) Resmen tek tip yaşıyoruz.

Cafe Pepela said...

Canım benim,
Kandiliniz kutlu olsun.
Dualarınızda bizleri unutmayın inşaAllah..

Kalbi sevgi ve selamlarımla

LaMa said...

Mutlu kandiller kitadasim:)

Nehir İda said...

Kandilin mübarek olsun.