Wednesday, February 9, 2011

Bugunlerden karisik



Mirzahan'in ogretmenin guzel bir uygulamasi var cocuklar icin , her hafta test oluyorlar kelimelerden, yaklasik 20 tane oluyor bir de 5 tane bonus kelime var, bunlarin hepsini yapana ogretmeni sticker veriyor uzerinde super speller yazan, o kadar ozeniyor ki bu tur yazilara, renkli , suslu cezbedici yani :) toplam 10 tane birikteren, bunu ogretmenine verip o gun icin homework pass yani odev yapmama hakkini kullaniyor ya da hediye sepetinden hediye alma sansina sahip oluyor :) Mirzahan dun ikinci homework passini kullandi nasilda hevesli bugun yapmicam odev diye :) Dogum gunlerinde cocuklara tebrik kagitlari veriyor isimleri dogum gunleri yazan , cok ozeniyor haliyle cocuklarda cok seviyor kendisini.

Bugun ogleden sonra hic yapmadigim bir sey yaptim ogle uykusu uyudum uzerimde bir kirginlik vardi, basim zonkluyordu agri kesici alip yattim, uyaninca kendime gelmisim, dun hava cok soguktu burada , Mirzahan'i okuldan alacaktim arabada cadde temizliginden dolayi uzak bir yere park edilmis, evden gunesi gorunce biz Ahrar'la oylesine ciktik ama sahile dogru inerken karsidan ruzgar feci carpti ben Ahrar icin endiselenirken kendim carpilmisim :) dun cok komik bir gundu 3 saat icinde eve 3 kere girdim ciktim :) Mirzahan'i aldim eve geldik yemeklerini yediler after schoola biraktim geldim yarim saat sonra telefon geldi gorevli arkadasin biri rahatsizlanmis gelebilir misin diye tekrar gittim, oradaki islere yardimci oldum sonra eve geldik.Bir de telefonum tutukluk yapti arkadaslar ariyor gorusemiyorum bir sey oldugunu anladim ama cevap veremiyorum :) ev telefonunu kullaniyorum ama herkes mesgul karsilikli birbirimizi ariyorduk galiba :)


Mim'im var Baharat hanimdan, mimleri zamaninda cevaplamak lazim yoksa ben unutuyorum, gecmisteki unuttugum mimler ve oduller icin ozur diliyorum arkadaslar :)

Mim'in konusu hangi cizgi film karakteri olmak isterdiniz ?

Cizgi filmleri severim , cocuklarla vaktim varsa oturur izlerim, Mirzahan sponge bob izliyor cok sevmesemde , tv de cikinca gozum takiliyor , Ahrar'da kendi yasina gore olanlari izliyor ortak izlediklerimiz Disney'in filmleri, prensesli film ve cizgi filimleri cok severim, gelelim hangi cizgi film karakteri olmak isterdim sorusuna, seker kiz candy :)


Bu postu dun baslamistim bugun bitiriyorum, her aksam bugun cok yoruldum demekten yoruldum, evet yorgunum ben yaa, soyle ayaklarimi uzatip dinlenmek istiyorum ama olmuyor ,sonra diyorum Allah saglik sihhat versin bunlar gecici nasil olsa, bir gun dinlensen gecer.


Hepimize guzel hafta sonlari olsun , cok keyifli gecsin insallah :)


Ps:Today's lesson , People are diffucult to understand, expectations are high...but I'm glad that the things that bothered me are solved.

11 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

BENDE YORGUNUM SEYMA !!!BU YILDANMIDIR ,SUREKLI EVE GIR CIK ONDANMI YOKSA GECE ZIRT PIRT TALHA UYANIYOR ONDANMI ,BILMIYORUM AMA BENDE COK YORGUNUM...

New York'tan said...

Emine ya bu sene ki kadar bu sozu kullandigimi hatirlamiyorum ama evdede koltuga uzanip dinlendigimide hatirlamiyorum , esime diyorum off alsam bir sure tum islerden iki gun olsa da yeter, tazelenip kendime gelsem :)

Soylediklerinin hepsi yorgunuga bir sebep, bence bu git geller bizi ekstra yoruyor malesef.

Taze Anne said...

Evet bende yorgunum. Tabiyki Cihandan dolayi. Gece 12 de yatip 3 de kalkiyor. Sonra geri yatmasi 5'i buluyor. Artik bunyem kaldirmiyor. Baska cocuk istemiyorum. Vahap'a da biraz once bunlari dedim.

Ben de bu mime hala cevap veremedim, ama sponge Bob olacaktim :) Cok severimde.

New York'tan said...

Gul'cum emzirmeden kesilene kadar devam eder senin bu yorgunluk, kolay degil uykunun bolunmesi, Cihan buyuyunce fikrin degisir inan bana , daha cok kucuk :)

Taze Anne said...

Insallah dedigin gibi olur Seyma. Su anda Vahap alisverise gidelim diyor ben yorgunluktan mutfaga bile gidip su icmeye useniyorum ;((

Nehir İda said...

Evet evet sağlıklı olun da yorgunluk gelip geçiyor.
Ama soğuk insanı pelte gibi yapıyor sürekli kasılmaktan eksra yoruluyor insan.
Sen zaten şeker kız candy sin:)

New York'tan said...

Gul'cum ben gece aksam alisveris yapmayi sevmiyorum hep bir telas oluyor cunku en iyisi gunduz halletmek :)


Ebru'cum thanks :)

sevilay said...

Aman dikkat et şeymecım.Burda herkes kırılıyor hastalıktan...Şeker kız candy:)bende çok severdim...

banurose said...

ben de tenten hastasiydim hala bulsam da izlesem diyorum..karikatur koleksiyonum vardi annem atmis :) ne zevkliydi izlemesi..

iremmiss said...

çocuk insanı çok yoruyor. Aşırı yorgunluktan sürekli hastalanıyorum. 1 ay içinde ikinci kez hastalandım. Kızımda sağolsun geceleri hala uyumuyor 14 ay oldu.Büyüsede geceleri uyusam :))

neval said...

şeker kız herkesin idolüymüş anlaşılan