Monday, February 7, 2011

Cafe&twinkle twinkle little star

Pazar gunu hava cok guzeldi bunu degerlendirmek istedik, ben Central park'ta yuruyus yapalim dedim esime , O da tek yuruyus olmasin yaninda magazada gezelim dedi, oki dedim pek sIk duydugum bir soz degil kendisinden carsi gezmek :) sonunda 34. caddeye gitmeye karar verdik, dolastiktan sonra esimin buraya neden gelmek istedigini anladim :) Manhattan'a yeni acilan Nj'de ki Ak cafe'nin yeni subesine ugradik.Ortam guzel yemekler guzel, daha ne olsun, eger 34, times square civari gezmekten yorulmus, acikmissaniz, buraya mutlaka ugrayin.




IMG_0443


Ahrar Baliklari cok sevdi, Mirzahan bizimle beraber degildi kursu vardi.



IMG_0446

Cep telefonu ile cekmistim fotograflari , yemeklerni sunumlari cok hostu.


IMG_0450

Balkan steak, biftek arasinda kozlenmis patlican salatasi var.


IMG_0451

Kumpir (my Choice :)

kunefe

ve tatli olarak kunefe , kunefesi tuzlu idi biraz , cikarken ascisi ile gorustuk yagindan olabilir dedi, burada yaglar, tuzlu ve tuzsuz olarak satiliyor unlarda oyle , dikkat etmek lazim alirken .


Bugun sabah bir arkadasa gittim , aksam cocuklari after schoola biraktiktan sonra baska bir arkadasa ugradim, haftada iki gun izin aldim after school programindan pazartesi ve sali gunleri , haftada bes gun agir geldi, cok yorucu oldu.

Sizi Ahrar'in twinkle twinkle sarkisiyla basbasa birakiyorum, eski sayilir video artik daha guzel soyluyor :)


16 comments:

Taze Anne said...

ay kunefeye bayildim, burasi turk yerimi, kumpir cok guzel, bende biraz sonra fotograflari ekleyecektim :) ayni seyleri yemisiz :))

Yelish said...

offfff
gecenin bir vakti senin bloguna girende kabahat.
afiyet olsun da ,bir kunefe yollasan su Sikago karinda donan arkadasina? ici isinsa garibin ?
:))

Filiz said...

ohhh, afiyet bal olun yağ olmasın :) künefe harika görünüyor, ben allah balık kokusunu evimden eksik etmesin diyenlerenim :;)

Nehir İda said...

Afiyet olsun.
Dikkatimi çekti yüzükler:) Gümüş koca koca taşlı yüzük takmazsam çıplakmışım gibi oluyor:))

neval said...

en son ne zaman ailece gezmeye gittik hatırlamıyorum,malum hatfa sonları da çalışıyoruz.ama eşimin mağaza gezelim dediğini hiç hatırlamıyorum şanslı bayan. yüzük ve künefe dikkatimi çekti ,iri ve hantal değil ,zarif .mutlu günlerde kullan.
künefe şu saatte bile cazip geliyorsa ,yeme zamanımız gelmiş demektir.

firdevs said...

ben de kadayif aldim . kunefe yapicam :)) ama bakalim ne zaman ?

yuzugun cok guzelmis :)

ben videoyu izleyemedim :(

Deli Anne said...

Şeyma'm videoyu göremiyorum ben unavaible diyor.. Huzur dolu annem mis gibi huzur kokuyor gene buralar:)

Evet yüzük gene çok güzel..

Deli Anne said...

Bu arada şu gariban Yeliz'in hali de içler acısı.. bir kargo yapın hayrınıza künefeyi:)

New York'tan said...

Gul'cum evet Turk yeri burasi, insallah gelirsin buralara neler neler var daha yemek icin :)bizim sevindigimiz yani 34 gibi bir yerde acilmasi artik gittigimizde mecbur burgerking veya pizza yemege gerek kalmadi :)


Yeliz'cim gidecegini bilsem inan sana kargo ile gonderirdim :)

Filiz'cim tesekkur ederim, ahh ahh esim bize balik almiyor malesef :)


Ebru'cum benim parmaklar buyuk o yuzden buyuk yuzukler tercihim , gerci fotoda net degil ama :)


Neval'cim Tr'de olsa belki bu kadar canimiz cekmez ama burada ozluyoruz Turk yemeklerini :)

Thanks Firdevs'cim , duzelttim videoyu .


Deli annecim thanks, haklisin ama onlarin orayada az buz kar yagmamis :) isinirdi kunefe ile :)

nohut oda said...

kumpir kumpir ...ahh üsküdar ..diye sızlanmalarım olacak şimdi..
pazar günü hava burdada güzeldi hala güzel..karlarınız eridimi pekı..

banurose said...

amerika bize cok uzak bir memleket ve sanki siz orda hic bir turk lezzeti bulamiyormussunuz gibi geliyordu. nedense boyle bi dusunceye kapiliyordum cahil cahil :)) bak simdi icim rahat etti. kunefe bile var..afiyet olsun. cocuklara da yarasin..

Zeynep Özmen Ünlü said...

yemekler cok lezzetlı gorunuyor.

KızKardeş Derya said...

Yemekler harika ama Ahrar'in videosu daha da harika.. Kucak dolusu sevgiler..

fem said...

yurt disinda disarda yemek yemek buyuk risk ve luks icinde ne var aman et olmasin hangi usulle kesilmis ne yagi kullanilmis neyseki helal restoranlar gittikce cogaliyor cok sukur
bende bi miminiz var cevaplarsaniz seviniriiim:)

e. t. said...

tamda ne güzel helal yenecek bir yer bulmuşlar diyecektim baktım FEM yazmış. Hakikaten büyük şans y.dışında insanın içine sinerek yemek yiyeceği bir yer bulması :)
afiyet olsun.
Bir de herkes yüzüğü meth etmiş ama bence asıl güzellik o zarif ellerde !
yüzüğün sadece büyük olduğu belli. biraz bulanık çıkmış, eller güzel o yüzden güzel görünüyor ;)

Cafe Pepela said...

Es-Selamu Aleyküm Şeyma'cığım.
O künefe var ya bitirdi beni!
Afiyet olsun sizlere :)
Kalbi sevgi ve selamlarımla