Sunday, February 20, 2011

Cilekli pasta&Optimistim bugun :)

pasta1



pasta2



seymapasta






Negatif dusunceleri dun bir arkadas sofrasinda dagittim, yuruyusten daha iyi oldu :) Ahrar da benimle beraberdi cok eglendi ortam tam ona goreydi.
Insan oglu ne kadar degisken degil mi , dun sabah nasil bir ruh halindeydim simdi nasil, unutulmasa zaten yasanmaz hayat boyle :)

Cuma gunu aksam Ny Turk konsolosu'nun esi ve diger atese eslerininde katildigi afterschool programi gosterisi vardi, cocuklar bir ayda ogrendiklerini sergilediler, ufakliklar cok tatliydi :) , masallah tum cocuklara,Ahrar ilk yarim saat sahnede kaldi sonrasinda sIkIldi, arkadalariyla beraber oynadi, daha kucuk boyle programlar icin :)
Biz son uc gun gosteri icin calismalar yaptik, aksam gec saatlerde eve geldik, son gun sabah masa sandalye ve sahne duzenini ayarladik, salonu susledik arkadaslarla ,aksam da yardimci olduk , cok kalabalikti,anneler sevindi eminim cocuklarini gorunce sahnede :) kisaca her sey harikaydi, daha nicelerine insallah, fotograflari duzenlemem lazim, bir cok makineden cekildi bir de diger cocuklarda var fotograflarda izinsiz koymak istemiyorum, o yuzden ayarlamam lazim, en kisa zamanda bununla ilgili bir post yazarim insallah, unutmadan ikramlar cok cesitli ve lezzetliydi , gerci biz tadamasakta buyuk bir kismini sarmalardan su boreklerine, kadayiftan,pastalara neler vardi neler :)

Ben pasta yaptim gosteri icin , hep yapiyorum ama hic tadina bakamiyorum :) bu pastanin, tarif buradan , her zaman ki gibi yumurta sayisini dusurdum ben bir tane koydum.Tadanlar begeniyor hem sunum hem de lezzet olarak guzel bir tarif.

12 comments:

iremmiss said...

Ellerine sağlık süper görünüyor. Gözümü doyurdum yemiş kadar oldum :)) Yeni postunu gördüğüm gibi damladım morallerin güzel olmasınada ayrıca çok sevindim Allah daim etsin :))

New York'tan said...

Thanks Iremmiss, amin insallah :)

Nehir İda said...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Yumurta konusunda ben de biraz takıntılıyım. Özellikle pastanelerde satılan açmaları,poğaçaları sırf o yumurta kokusu yüzünden yiyemem. Ölçülerde ben de hep 1 eksiltirim:)
Moralin hep iyi olsun hep optimist kal:)
Sevgiler.

Nurcihan said...

mrb,
ellerine saglik.cok güzel görünüyor..ve zora da benziyor:)..yapimi zor mu, cok mu ugrasli? ilk defa yapan(becerisi de eh iste olan)biri icin ne dersin?:D

New York'tan said...

Ebru'cum benim de yumurta takintim var, hamileliklerim disinda yemedim, sutlu tatlilara da hic koymam ama bu sefer koydum yabanci misafirlere gidecegi icin :) thanks ayrica :)

Nurcihan'cim aksine cok basit, yarim saatini almaz yapimi, verdigim linkten bakabilirsin nasil yapildigina :)

our twins of N.Y. said...

Seyma'cim emeklerinize saglik...
Ayrica pastanda cok yummy gorunuyor:)
Bir onceki postunu yeni okudum. nazardandir..! mutluluklar, guzellikler pesini hiiiiiic birakmasin...

sevilay said...

Keyifler düzelmiş ne güzel.Pastada harika görünüyor.Ne zamandır çilek yemek istiyorum ama tadına güvenemiyorum biraz daha tutuyorum kendimi bakalım nereye kadar:)

neval said...

tadamadığın belli ,siluetinden. (kıskandığım belli oluyor değilmi ?)
aklıma şimdi geldi,anneme ergenlikte hep derdim;canım sıkılıyor diye.o da sıkıcan iyidir kolay çıkmaz derdi.
moralinin düzelmesine sevindim.
insanoğlu saat gibi değilmi ? anı anına uymuyor.

New York'tan said...

Seyhan'cim insallah bana geldiginizde de yapayim size,evdeki misafirlere yapmak hic kismet olmadi :) Aminn cok tesekkur ederim.

Burada dort mevsim cilek :)sahil memleketlerinden geliyor, guvenip yiyiyoruz :)

Neval'cim normalde severim ben tatliyi ama bu pasta hep disari gitti o yuzden tadamadim
:)

nohut oda said...

enfes gozukuyor benımde arkadas masalarına ıhtıyacım var:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

pasta istahımı kabarttı.

Taze Anne said...

Ben bu yaziyi kacirmisim Seyma. Pastan cok guzel cikmis. Seni goremesekte uzun boylu fistik bir hanim var karsim da :))